Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ingen grunn for oss å skifte strømleverandør

Omtale av  Jarle B

Kan planlegge lading av vår el-bil når prisen er gunstig. Veldig oversiktlig strøm leverandør. Liker svært godt "appen" som gir meg full kontroll over forbruk og pris. Godt levert!

Svar fra NorgesEnergi
13.02.2024 11:01

Hei, Jarle! Vi takker deg for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Vi takker deg spesielt for tilbakemeldingen på appen, det setter app-teamet stor pris på. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig begynnelse, bra fortsettelse

Omtale av  Tom R

Det var altfor dårlig planlagt hvordan en skal bli kunde hos NorgesEnergi. Dagen etter jeg ble kunde hos NE, opprettet jeg en konto for avtalegiro. Det ble ikke nevnt at jeg måtte ha en konto pr. brukersted ( jeg har to) Det tok nærmere to måneder før NE bekreftet at de kunne bruke den avtalegiro jeg hadde opprettet. Det kunne de ha gjort dagen etter. Selve faktureringen for bruk av strøm, er Ok.

Svar fra NorgesEnergi
13.02.2024 11:00

Hei, Tom! Vi takker deg for din tilbakemelding. Dette tar vi med oss videre til opplæringen hos oss, slik at alle er klare over hvordan avtalegiro fungerer hos oss. Om det skulle være noe annet tar du kontakt med kundeservice hos oss, så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Total opplevelsen.

Omtale av  Per A. J. T

God kundeservice men ikke billigst. Bør senke prisene.

Svar fra NorgesEnergi
13.02.2024 10:58

Hei, Per! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vi leverer. Vi streber etter å levere rimligere pris der det er mulig, og gjør så godt vi kan! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Dårlig

Omtale av  Anonym

Har brukt de i 6 år, men kundeservice er tydeligvis ikke prioritert der. Veldig uforskammet i telefonen så jeg kommer til å bytte.

Svar fra NorgesEnergi
08.02.2024 12:05

Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kundeservice hos oss. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i telefon med oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice via kontaktskjema her: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ så hjelper vi deg med saken din, uavhengig om du bytter leverandør eller ikke. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Altfor dyrt

Omtale av  Ellen M. J

Altfor dyrt! Var veldig hyggelig kundeservice da jeg endelig fikk tak i noen som kunne hjelpe meg

Svar fra NorgesEnergi
06.02.2024 09:55

Hei, Ellen! Takk for din tilbakemeldingen din. Strømmen er dyr om dagen, det er vi fult klar over. Hos oss tilbyr vi nå kun spotpris, den er lik hos alle leverandører. Forskjellen på leverandørene kan være i påslag, fastbeløp og evt. tileggstjenester, som er valgfrie. Det er godt du har fått hjelp av kundeservice hos oss, det er viktig at du føler deg trygg når du er kunde. Skulle du ha andre spørsmål så er det selvfølgelig bare å ta kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

STYR UNNA!!!

Omtale av  Roger S

Pengehaier som legger til kostbare produkter du ikke har bestilt. Styr unna

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:35

Hei, Roger! Takk for din tilbakemelding. Du skal alltid få god informasjon rundt tjenester og produtker ved avtaleinngåelse. Du skal også motta skriftlig bekreftelse på produktene. Hvis du føler at du ikke har mottatt dette av oss anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundesenteret hos oss på 38 10 00 80 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Spammes ned med telefoner

Omtale av  Tommy F

SLUTT Å RING! Herregud så irriterende å bli oppringt flere ganger daglig. Ta et hint - jeg er IKKE interessert!

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:37

Hei, Tommy! Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Du kan enkelt reservere deg via linken her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ eller du kan ta kontakt med kundesenteret slik at vi får lagt inn en internreservasjon på deg. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR