Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Altfor dyrt

Omtale av  Ellen M. J

Altfor dyrt! Var veldig hyggelig kundeservice da jeg endelig fikk tak i noen som kunne hjelpe meg

Svar fra NorgesEnergi
06.02.2024 09:55

Hei, Ellen! Takk for din tilbakemeldingen din. Strømmen er dyr om dagen, det er vi fult klar over. Hos oss tilbyr vi nå kun spotpris, den er lik hos alle leverandører. Forskjellen på leverandørene kan være i påslag, fastbeløp og evt. tileggstjenester, som er valgfrie. Det er godt du har fått hjelp av kundeservice hos oss, det er viktig at du føler deg trygg når du er kunde. Skulle du ha andre spørsmål så er det selvfølgelig bare å ta kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

STYR UNNA!!!

Omtale av  Roger S

Pengehaier som legger til kostbare produkter du ikke har bestilt. Styr unna

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:35

Hei, Roger! Takk for din tilbakemelding. Du skal alltid få god informasjon rundt tjenester og produtker ved avtaleinngåelse. Du skal også motta skriftlig bekreftelse på produktene. Hvis du føler at du ikke har mottatt dette av oss anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundesenteret hos oss på 38 10 00 80 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Spammes ned med telefoner

Omtale av  Tommy F

SLUTT Å RING! Herregud så irriterende å bli oppringt flere ganger daglig. Ta et hint - jeg er IKKE interessert!

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:37

Hei, Tommy! Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Du kan enkelt reservere deg via linken her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ eller du kan ta kontakt med kundesenteret slik at vi får lagt inn en internreservasjon på deg. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Vanskelig selskap

Omtale av  Helge K

Prøvde å få kopi av faktura da den ikke var tilgjengelig i min nettbank. Dårlig kundebehandling

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:38

Hei, Helge! Takk for din tilbakemelding. En kopi av faktura som er stilt til deg skal ikke være vanskelig å få. Om du ikke fikk en kopi av oss sist må du gjerne sende oss en epost til [email protected] så skal jeg få sendt deg en kopi av det du måtte ønske. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Et selskap som lurer kunden

Omtale av  Christine S

Svært dårlig kundeservice. Jeg har også opplevd at de har lurt meg ved å legge til et produkt som jeg ikke hadde bestilt.

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:40

Hei, Christine! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har opplevd dårlig kundeservice hos oss. Vi strever etter å levere markedets beste kundeservice. Ved avtaleinngåelse skal man selvfølgelig få god informasjon, både i samtale og skriftlig i ordrebekreftelse. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med håper jeg du gir oss på kundesenteret en sjanse til å rette opp her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Griskhet

Omtale av  Skogen

Betydelig priser fra 01.01 var kroken på døra etter mange år som kunde. Med blant annet argument om å stimulere kundene lavere forbruk. Slag i ansiktet på oss som fryser og lurer på om man kan vaske klær i dag.

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:41

Hei, Skogen! Vi takker deg for din tilbakemelding. Jeg er kun kjent med at vi har økt prisen på en av våre tilleggstjenester fra 01.01 i år. Tilleggstjenester er valgfrie og kan sies opp hvis ønskelig. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Helt greit

Omtale av  Helle P

Helt greit. Oversiktelig app som fungerer fint. De avviklet bonustimen, så da var det ikke så mange fordeler for min del å ha norges energi igjen, da andre selskaper hadde mer konkurransedyktige priser.

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:43

Hei, Helle! Takk for din tilbakemelding. Vi er fornøyd med at du er fornøyd med oss. Det er riktig som du sier at bonustimen ble avviklet etter endt 2023. Bonustimene du sparte opp i fjord beholder du så fremt du velger å forsette å være kunde hos oss. Hvis du skulle ha noen ytterligere spørsmåø vedrørende dette håper jeg du tar kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR