Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lurt av selger

Omtale av  Perkristian

Når jeg snakket med selger som solgte meg avtalen lovte han meg 3 ting. 1) Jeg kunne koble Tibber Pulse opp mot app. 2) kunne sette opp app med smartlading av bil. Ikke noe av dette er mulig. 3) live oppdatering time for time av forbruk. Selger burde få sparken for å ha løyet til kunde. Dere får aldri fornøyde kunder på denne måten.

Svar fra NorgesEnergi
02.01.2023 08:51

Hei Per Kristian, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen! Tibber Pulse er ikke et produkt som vi opererer med. Smartlading av bil er heller ikke noe vi tilbyr. Dersom du logger inn i appen vår vil du kunne se hvor mye du forbruker time for time. Dersom du tar kontakt med oss igjen så kan vi sjekke opp i saken her og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Mvh Thomas NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd kunde hos.NorgesEnergi

Omtale av  Gunnar S. V

Har hatt kundeforhold i mange år og er godt fornøyd. Har anbefalt for andre.

Svar fra NorgesEnergi
28.12.2022 08:45

Heisann Gunnar! Takk for din tilbakemelding. Så bra å høre at du er fornøyd med oss. Vi prøver alltid å strekke oss ut for kundene. Hvis du noen gang møter på noen problemer, gjerne kontakt oss! Mvh Morten NorgesEnergi

God sørvis? Rask oppfølging

Omtale av  Erik

Kjappe på kundesørvis ? Gpd rådgiving .gode avtaler

Svar fra NorgesEnergi
27.12.2022 09:10

Hei Erik! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Ønsker de en fin romjulsfeiring. Ha en god dag :) Mvh Aaron NorgesEnergi

Elendig kundeveiledning

Omtale av  Bjørn H

Venter 45min. for å få kontakt. Ingen tilbud om tilbakeringing. Når en endelig får kontakt prater de bare svada, legger skylden på spotprisen og at det er abonnents ansvar å rydde opp i villedende informasjon. Min anbefalinger å holde seg unna norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
23.12.2022 11:01

Hei Bjørn H Vi synes det er leit å høre at du ikke er fonøyd med oss og din strømavtale hos oss. Alle våre strømmavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i saken her og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Monica NorgesEnergi

Gode kundebehandlere

Omtale av  Britt K. A. N

Saklig, informativ og riktig info fra kundeservice. De presenterte deres produkt uten å disse andre leverandører. Veldig bra.

Svar fra NorgesEnergi
23.12.2022 10:50

Hei Britt Tusen takk for fin tilbakemelding. Det setter vi pris på. Vi er glade for at du er fornøyd med oss. Husk at du alltid kan ta kontakt med oss dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Norges energi annonserer avtaler som er en ren fylle for kunden

Omtale av  Marco S

Norges energi har avtaler som er negative til kunden og likevel de klarer ikke å rydde opp

Svar fra NorgesEnergi
23.12.2022 10:39

Hei Marco S Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Du skriver ikke noe om hvilken avtale du har hos oss, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Vi vil gjerne høre mer om dine erfaringer hos oss og hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica NorgesEnergi

Lurer deg

Omtale av  Bjørn

Her må du passe på hele tiden, dårlig service og lang vente tid på tlf. Når man kom fram etter 1 times tid, så kunne de bare svare at alt var min feil og de ikke kunne hjelpe meg. Det viste seg at jeg hadde et sesong abonnement. Dette gjorde at jeg i 2 måned måte betale 3 ganger dyrere en spotpris.

Svar fra NorgesEnergi
23.12.2022 10:28

Hei Bjørn Avtalen sesongpris er et todelt produkt. Man følger da Spotprisen på våren og sommeren og har en variabel pris på vinterhalvåret. En variabel avtale vil vanligvis ikke endre seg like ofte i pris. Den går både senere opp i pris og senere ned i pris enn en spotprisavtale og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Frem til første November var man pliktet til å varsle prisendringer 14 dager i forkant. Etter første November ble dette endret til 30 dager i forkant av prisendringen. Det kan i den forbindelse oppstå uventede endringer i spotprisen før varslet pris trer i kraft. I sommer og tidlig høst økte spotprisen langt raskere og langt høyere enn forventningen for perioden var på råvarebørsen, og dermed hadde kunder med variabelpris en langt gunstigere pris enn kunder med spotprisavtaler i denne perioden. Tilsvarende har spotprisen i Oktober falt langt raskere og lavere enn det som var forventet i markedet. Dette medfører at variabelprisene en periode lå over spotprisen. Det har vært store variasjoner og stor usikkerhet knyttet til strømprisene i hele år og det har tidvis ført til en større forskjell mellom Spotpris og Variabelpris enn det som historisk sett har vært vanlig. En periode nå nylig lå variabel pris igjen under spotprisen slik at dette kan gå begge veier. Når man sammenligner avtaler er det viktig og se over en lenger periode og ikke kun en avgrenset tidsperiode. Vi synes det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med kundeservicen hos oss. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre å komme raskere i kontakt med oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø kan du også ta kontakt med oss ved å fylle ut kontaktskjemaet på våre hjemmesider, https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR