Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fikk helt nok av alt maset med den oppdelte faktureringen, som jeg kun opplever som mindre oversiktl

Omtale av  Kristin J

Fikk helt nok av alt maset rundt oppdeling av faktura

Svar fra NorgesEnergi
16.06.2022 11:17

Hei Kristin, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med kommunikasjonen rundt opphør av gjennomfakturering. Vi har sendt våre eksisterende kunder èn e-post med informasjon i forkant av opphøret slik at man skulle få tilstrekkelig informasjon om endringen. Bakgrunnen for at vi avslutter tilbudet om gjennomfakturering er at vi har mottatt flere tilbakemeldinger som tilsier at majoriteten av våre kunder opplever faktura som uoversiktig. Vi har derimot full forståelse for at noen av våre kunder gjerne skulle ha ønsket at vi fortsatte med samlet faktura og setter pris på din tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig fornøydsynes

Omtale av  Rune N. S

Raskt og effektivt løst. God info! Synes at prisene er uten konkurranse.

Svar fra NorgesEnergi
15.06.2022 10:34

Hei Rune! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Vi setter stor pris på din tilbakemelding :) Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Ha en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi

Misforståelse ved telefonsamtaler

Omtale av  Gunvor

Ønsker bedre telefonkontakt. Problem med min side, har 2 adresser for strøm. Leilighet og hytte.

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:50

Hei Gunvor, Jeg beklager dersom du har vært i kontakt med oss uten å få tilstrekkelig svar på din henvendelse. Ta gjerne kontakt med oss igjen så skal vi selvsagt hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Middels

Omtale av  Håkon

Problem med å forstå regningene, og de statlige støtten til regningene

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:39

Hei Håkon, Dersom du har spørsmål vedrørende din faktura hos oss må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Du finner også svar på de vanligste spørsmålene angående faktura her: https://norgesenergi.no/bedrift/hjelp/faktura-og-betaling/ Når det gjelder strømstøtten er det netteier som har ansvar for kompensasjonen og netteier må derfor kontaktes dersom du har spørsmål. Mvh Nina - NorgesEnergi

Det er greit

Omtale av  Mohammad M. T

Vi er ganske fornøyd med norgesenergi. Anbefaler til andre. Men alle strøm leverandører er sammen.

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:37

Hei Mohammad! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Føler jeg har fått en god avtalepartner.

Omtale av  Arne

Bra og konsis kundeservice. Jeg har vært kunde i flere år og føler meg godt ivaretatt.

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:10

Hei Arne, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi

Dårlig service å gå bort fra felles faktura for strøm og nettleie

Omtale av  Adam V

Felles faktura var enkel og oversiktlig. NorgesEnergi hevder at separate fakturaer gjør det mer enkelt og oversiktlig for kunden, men det er jo motsatt!

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:08

Hei Adam V, Vi har kartlagt kundene våres meninger gjennom spørreundersøkelser, og vi gjør derfor denne endringen basert på kundenes tilbakemeldinger. Gjennomfakturering er når strømregningen og nettleien samles på en og samme faktura. Dette skulle gjøre det enklere for kunden, men slik har det ikke blitt. Kundene sier de har problemer med å forstå rollene til de ulike aktørene i bransjen, og de har problemer med å forstå hva de betaler til hvem. Vi har derimot forståelse for at noen av våre kunder gjerne ønsker å fortsette med gjennomfakturering men det er dessverre ikke mulig for oss å tilby noen av våre kunder gjennomfakturering videre. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR