Denne strømleverandøren frister med attraktive spotprisavtaler, som de endrer etter kort tid uten å varsle kundene. De tilbyr også prismatch, men kommer med tilleggskrav når man dokumenterer prisen fra andre leverandører. Kundeservice bruker 7 dager (!) på å besvare email, og de ansatte motsier hverandre når det gjelder avtalevilkårene. Det er godt gjort å lage strømavtaler som ikke engang de ansatte forstår! Forbrukerrådet advarer mot dette selskapet, og det er ikke uten grunn...

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Arvid og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Elendig er det beste ordet jeg kan utrykke meg med. Vanligvis ville jeg ikke skrevet dette, men denne måneden har jeg fått tre fakturaer fra dem med forskjellige beløp (en på epost, en I posten og en efaktura). Etter å har ringt opp flere ganger, etter å ha mottatt de to første fakturaene, og til slutt fått svar, påstod de at en av fakturaene er en sein faktura for desember og at den andre er for Januar. En dag etter det, får jeg enda en faktura i eposten. Sjokkert ble jeg! Jeg sendte dem epsot, fordi jeg aldri får tak i dem på telefon, og jeg fikk svar at fakturaen er blitt utsatt til slutten av måneden (og jeg har ikke mottatt den før), og at fakturaen er tom 23 i første. Dette er helt tull! Jeg har allerede betalt for HVER måned siden jeg overførte til dem, skulle aldri ha gjort det. Var den verste avgjørelsen jeg tok. Vet ikke hva unnskyldningen dems kommer til å være nå. Syntes det var viktig å dele dette siden det føles veldig irriterende. Tre fakturaer i løpet av en måned er uakseptabelt!

Topp 5 prisavtalen justeres mot noen dyre strømselskap ved årsskiftet. Og havner da sammen med mange flere strømselskap med helt lik topp 5 pris. Så da er det brått 8-10 avtaler som er blant de 5 billigste. Og det rare er at Norgesenergi og alle de andre havner på 5te. Plass hvert år

Har ikke noe positivt å si om Norgesenergi. Har nå prøvd å få svar på ett spørsmål, men til tross for at jeg har vært nr 1 i køen har jeg stått mer enn 10 minutter i kø. Vil du spare deg for mye frustrasjon, ligg langt unna disse.

Supert!!! Dere er de beste på både kundebehandling og annet.
