Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

3 fakturaer på en måned

Omtale av  Cherry

Elendig er det beste ordet jeg kan utrykke meg med. Vanligvis ville jeg ikke skrevet dette, men denne måneden har jeg fått tre fakturaer fra dem med forskjellige beløp (en på epost, en I posten og en efaktura). Etter å har ringt opp flere ganger, etter å ha mottatt de to første fakturaene, og til slutt fått svar, påstod de at en av fakturaene er en sein faktura for desember og at den andre er for Januar. En dag etter det, får jeg enda en faktura i eposten. Sjokkert ble jeg! Jeg sendte dem epsot, fordi jeg aldri får tak i dem på telefon, og jeg fikk svar at fakturaen er blitt utsatt til slutten av måneden (og jeg har ikke mottatt den før), og at fakturaen er tom 23 i første. Dette er helt tull! Jeg har allerede betalt for HVER måned siden jeg overførte til dem, skulle aldri ha gjort det. Var den verste avgjørelsen jeg tok. Vet ikke hva unnskyldningen dems kommer til å være nå. Syntes det var viktig å dele dette siden det føles veldig irriterende. Tre fakturaer i løpet av en måned er uakseptabelt!

Svar fra NorgesEnergi
24.02.2021 08:53

Hei Cherry! Dette høres virkelig ikke bra ut. Her må det helt klart ha skjedd en feil da vi vanligvis fakturerer alle kundene våre månedlig. Det må vi beklage så mye for! Kontakt oss gjerne på tlf: 381 00 080 eller [email protected] slik at vi kan se på dette :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Prisjustering ved årsslutt

Omtale av  Hdmxxl

Topp 5 prisavtalen justeres mot noen dyre strømselskap ved årsskiftet. Og havner da sammen med mange flere strømselskap med helt lik topp 5 pris. Så da er det brått 8-10 avtaler som er blant de 5 billigste. Og det rare er at Norgesenergi og alle de andre havner på 5te. Plass hvert år

Svar fra NorgesEnergi
24.02.2021 08:53

Hei Hdmxxl. Strømavtalen Topp 5-garanti sikrer deg en variabel strømpris som på årlig basis alltid er blant de 5 beste, målt mot en representativ liste over konkurrentene våre. Avtalen tilbys kun til utvalgte kunder. Prisgarantien regnes fra nyttår til nyttår, og sikrer deg en god strømpris over tid. Med Topp 5-garanti har du alltid en konkurransedyktig strømavtale, selv i perioder hvor strømprisene påvirkes av årstid og værforhold. https://norgesenergi.no/faq/hva-er-forskjellen-pa-spotpris-og-variabel-pris/ Kanskje spotpris passer bedre for deg og ditt forbruk? Kontakt oss gjerne på tlf 381 00 080, [email protected], facebook eller chat så sjekker vi gjerne opp i avtalen for deg :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!

Elendig kundeservice med lang ventetid selv om man er "nr 1 i køen."

Omtale av  Lars

Har ikke noe positivt å si om Norgesenergi. Har nå prøvd å få svar på ett spørsmål, men til tross for at jeg har vært nr 1 i køen har jeg stått mer enn 10 minutter i kø. Vil du spare deg for mye frustrasjon, ligg langt unna disse.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2021 15:13

Hei Lars! Det er leit å høre at du er misfornøyd med oss. Vi har utrolig stor pågang for tiden og har derfor lengre ventetid/behandlingstid enn vanlig. For rask hjelp kan du også benytte deg av vår chat på hjemmesiden vår: www.norgesenergi.no :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!

Nydelig service

Omtale av  Gry M

Supert!!! Dere er de beste på både kundebehandling og annet.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2021 15:13

Hei Gry! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Takker så mye for en veldig fin tilbakemelding :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!

Veldig bra

Omtale av  Beathe

Enkel faktura og høflig betjening. Er min erfaring etter tlf samtale

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2021 15:13

Hei Beathe! Takk for hyggelig tilbakemeldig :) Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag, mvh Rebecca, Norgesenergi!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tilbakebetaler fakturaer og sender så inkasso.

Omtale av  Student24

Har hatt strømkonto. Avsluttet denne i 2020 og cashet ut beløpet på strømkontoen. Beløpet ble tilbakebetalt, og jeg fikk så purring på beløpet. Betalte beløpet og purringen igjen. Snakker med kundeservice som mener dette er i orden. Beløpet blir deretter igjen tilbakebetalt uten noen varsel. Får deretter inkassovarsel på det betalte beløpet og purringen som er tilbakebetalt fra Norges Energi.

Svar fra NorgesEnergi
22.02.2021 15:40

Hei, Student24! Dette høres jo svært beklagelig ut og vi ønsker gjerne å se hva som har gått galt her. Håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så kan vi se gjennom saksgang rundt opphør av Strømkonto krav som medfulgte. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Lurer kundene sine

Omtale av  K

Fikk lovet 2mnd gratis strøm, dette fikk jeg ikke da det de ikke fortalte var at man fortsatt måtte betale for 100% fornybar energi. I tillegg til at telefonselgeren som ringte som skulle ha meg til å si opp den forrige strømlevrandøren vi var så fornøyd med, lovet han at hvis vi ikke var fornøyd etter to mnd gratis strøm så var det ikke noe problem for det var ingen bindingstid. Etter masse tull og frem og tilbake med målingene så får vi høyere regning enn vi har hatt på 3 år i samme leilighet og får i tillegg vite at han sleipingen har satt opp bindingstid, så om vi ikke vil bruke dem lenger må vi betale gebyr. Styr langt unna!

Svar fra NorgesEnergi
19.02.2021 12:52

Hei, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Når man får avtale om gratis strøm, skal man alltid få gratis strøm. Nettleie og andre fordelsprodukter slik som 100% fornybar energi inngår dessverre ikke under gratis strøm. Du skal derimot alltid bli opplyst om pris på fordelsproduktene, og disse er helt valgfrie og da uten binding. Noen av avtalene våre har bindingstid, dersom avtalen har bindingstid skal dette derimot alltid opplyses om ved avtaleinngåelse. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss for å undersøke avtaledokumentet nærmere, og vi vil selvfølgelig også se på strømavtalen din slik at vi kan gi deg den beste mulige avtalen tilpasset ditt strømforbruk. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR