Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Enkelt og greit

Omtale av  Terje

Bra ordning,men det burde vært mulig og bruke mye strøm når det lav pris uten å få stor nettlei faktura.

Svar fra NorgesEnergi
17.06.2022 13:15

Hei Terje, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Dersom du har spørsmål vedrørende din nettleie må du gjerne kontakte din netteier for nærmere informasjon. Mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Arrogant kundeservice og uoversiktlige regninger . Styr unna

Omtale av  Kjell

Rotete regninger kundeservice som ikke er oppklarende men arrogante . Bare rot med faktura og kreditering.

Svar fra NorgesEnergi
17.06.2022 12:18

Hei Kjell, Jeg beklager dersom du ikke har fått tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss igjen, så skal vi selvsagt hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf: 38100080. Mvh Nina - NorgesEnergi

Fikk helt nok av alt maset med den oppdelte faktureringen, som jeg kun opplever som mindre oversiktl

Omtale av  Kristin J

Fikk helt nok av alt maset rundt oppdeling av faktura

Svar fra NorgesEnergi
16.06.2022 11:17

Hei Kristin, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med kommunikasjonen rundt opphør av gjennomfakturering. Vi har sendt våre eksisterende kunder èn e-post med informasjon i forkant av opphøret slik at man skulle få tilstrekkelig informasjon om endringen. Bakgrunnen for at vi avslutter tilbudet om gjennomfakturering er at vi har mottatt flere tilbakemeldinger som tilsier at majoriteten av våre kunder opplever faktura som uoversiktig. Vi har derimot full forståelse for at noen av våre kunder gjerne skulle ha ønsket at vi fortsatte med samlet faktura og setter pris på din tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi

Veldig fornøydsynes

Omtale av  Rune N. S

Raskt og effektivt løst. God info! Synes at prisene er uten konkurranse.

Svar fra NorgesEnergi
15.06.2022 10:34

Hei Rune! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Vi setter stor pris på din tilbakemelding :) Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Ha en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi

Misforståelse ved telefonsamtaler

Omtale av  Gunvor

Ønsker bedre telefonkontakt. Problem med min side, har 2 adresser for strøm. Leilighet og hytte.

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:50

Hei Gunvor, Jeg beklager dersom du har vært i kontakt med oss uten å få tilstrekkelig svar på din henvendelse. Ta gjerne kontakt med oss igjen så skal vi selvsagt hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Middels

Omtale av  Håkon

Problem med å forstå regningene, og de statlige støtten til regningene

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:39

Hei Håkon, Dersom du har spørsmål vedrørende din faktura hos oss må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Du finner også svar på de vanligste spørsmålene angående faktura her: https://norgesenergi.no/bedrift/hjelp/faktura-og-betaling/ Når det gjelder strømstøtten er det netteier som har ansvar for kompensasjonen og netteier må derfor kontaktes dersom du har spørsmål. Mvh Nina - NorgesEnergi

Det er greit

Omtale av  Mohammad M. T

Vi er ganske fornøyd med norgesenergi. Anbefaler til andre. Men alle strøm leverandører er sammen.

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:37

Hei Mohammad! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR