Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig service, får ikke benyttet angreretten på avtaler inngått hos Elkjøp.

Omtale av  Odd

Elendig service, får ikke benyttet angreretten på avtaler inngått hos Elkjøp. Kundeservice viser lite sympati og du får bare mer avsmak av hele selskapet. Kundeservice er lite imøtekommende. Kan ikke teknikken ved å vise god service, empati og heller overtale kunden til å bli når han ringer inn for å benytte seg av angreretten. Her har de mye å lære!

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03

Hei Odd, Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er dårlig. Opplevelsen du har hatt ved kontakt er ikke greit. Våre kundebehandlere skal alltid være hyggelig og behjelpelig når du tar kontakt med oss. Det stemmer at man ikke har angrerett når avtalen er inngått via fast utsalgsted, men dersom man allikevel velger å bytte leverandør er det kun rabatten man fikk i butikk man må tilbakebetale. Vi ønsker gjerne sjekke hva som har hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

De skjønte hva jeg var på jakt etter

Omtale av  Trond Ø

De er i en tett konkurranse med andre kraftleverandører men har evnen til å lytte og tilpasse produktene til kundens ønsker.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03

Hei Trond Ø! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og det håper vi du fortsetter med! Mvh Kate, NorgesEnergi

Har betalt for «Vintertrygghet» i over to år. Da jeg trengte den hevder de den er ugyldig.

Omtale av  Rune H

Jeg har betalt for tilleggsproduktet «Vintertrygghet» til NorgesEnergi hver måned i over to år. Jeg har sett på dette som en forsikring mot prishopp. Men da prisen hoppet opp, måtte jeg betalte fullt ut. Jeg sendte e-post og spurte hvorfor jeg ikke fikk reduksjon i prisen når jeg betaler fast for dette? Svare var da at jeg måtte bestille dette på forhånd, og at Vintertrygghet jeg betalte for ikke var gyldig. STYR UNNA NorgesEnergi!

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38

Hei Rune H, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har fordelsproduktet Vintertrygghet. Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Fordelen er valgfri og kan fjernes om ønskelig. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected], så kan vi se nærmere på avtalen din. Mvh Kate, NorgesEnergi

God og vennlig hjelp

Omtale av  Frøydis

God og vennlig forklaring på spørsmål ang faktura og strømpris En skikkelig hyggelig svensk medarbeider

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38

Hei Frøydis! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi

Veldig godt fornøyd 😉

Omtale av  Frode

Veldig hyggelig samtale og raskt svar på spørsmålene 👍

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38

Hei Frode! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh Kate, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Anbefales absolutt ikke

Omtale av  Lasse

Manglende vilje til å løse i utgangspunktet en enkel utfordring. Hadde inngått e-faktura, men ikke avtalegiro (min feil) Dermed var deres lokketilbud ikke lenger gyldig, og svært fordyrende påslag tilkom faktura. Kontaktet kundeservice umiddelbart, god tid før forfall uten vilje til å hjelpe. På tide med et gjennomsiktig produkt, så enhver kan forstå hva man betaler, uten fastpriser, påslag, rabatter og alt det kreative fakturasvindleri. Bransjen har blitt like innviklet som forsikringer

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38

Hei Lasse, Vi syns det er leit at du sitter igjen med den opplevelsen. Det stemmer at noen avtaler krever at du oppretter eFaktura og AvtaleGiro. Om du ikke oppretter avtalt eFakura og AvtaleGiro så vil avtalen i henhold til vilkårene bli endret, men du kan få avtalen tilbake så lenge du oppretter manglende AvtaleGiro. Da må du bare ta kontakt med oss etter at du har fått opprettet dette. Du kan komme i kontakt med oss per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Kate, NorgesEnergi

Legger til Produkter

Omtale av  Idar J. F

Norges Energi Legger til Produkter som Vintertrygghet 50 kr mnd og Sparepakken 50 pr mnd uten å innformere.

Svar fra NorgesEnergi
17.03.2021 10:00

Hei, Idar J.F! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler vi gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukt med ulike fordeler for våre kunder. Disse skal derimot alltid bli informert om av selger/kundebehandler og det skal innhentes uttrykkelig aksept fra deg som kunde ved registrering. Mvh, Truls - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR