Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig fra A-Å!!

Omtale av  James M. E

Lyver når dem selger deg produktet, snakker dritt om sine egne kollegaer samt konkurrentene. Byttet bort fra Norges Energi etter 3 dager! Ps: elendig App i tillegg!

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:12

Hei James, NorgesEnergi skal selvfølgelig opptre på en fin måte, og ikke snakke ned andre leverandører og jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med oss. Dette ønsker vi gjerne å undersøke nærmere, og jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter, slik at vi kan ta saken videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Man skal alltid få tilstrekkelig informasjon om våre produkter ved avtaleinngåelse, og man skal også motta tilbudet skriftlig hvor man selv må akseptere tilbudet før vi registrerer tilbudet i våre systemer. Vi lanserte i sommer en ny strøm app, og har per i dag ikke alle funksjoner klare. Vi håper vi ila kort tid vil kunne tilby flere funksjoner som gir kundene våre god oversikt over sine strømavtaler. Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lite kompetanse

Omtale av  Tommy

Lite kompetanse. Det bør være ett minimum.æ at ma rådgir sine kunder på en fornuftig måte

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:08

Hei Tommy, Våre kundebehandlere skal alltid ha god kunnskap til å gi deg god hjelp. Dersom du ikke har opplevd å få tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter må du gjerne kontakte oss igjen slik at vi får nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du følte du fikk utilstrekkelig hjelp. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Godt valg av strøm

Omtale av  Margareth

Gode priser, løsninger og alltid hjelp å få på kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:06

Hei Margareth, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi

Sleipe selgere

Omtale av  Klas

De har noe som heter fastprisavtale de prøver selge for 49,- pr mnd. STYR UNNA disse avtalene lopper deg og er ikke mulig bryte ut av selv om du kontakter de dagen etter de lokket deg inn på dette

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:05

Hei Klas, Med Prissikring får du tilbud om fastpris i korte, relevante perioder. Du velger selv om du vil benytte deg av fastpristilbudet. Når fastprisperioden er over, tilbakeføres du automatisk til din opprinnelige strømavtale- og pris. Fastpristilbudet gis på epost eller sms, og du bekrefter om du ønsker å benytte tilbudet inne på Min side eller ved å kontakte kundesenteret vårt. Dersom man bekrefter at man ønsker fastpris, vil fastprisen være bindende i perioden. Prissikring er først og fremst for våre kunder som ønsker forutsigbare priser i perioder hvor prisen gjerne stiger. Da tilbudene sendes i forkant av perioden kan vi derimot dessverre ikke garantere at prisen vil være lavere enn markedsprisen. Skulle du ha flere spørsmål vedrørende Prissikring må du gjerne kontakte oss per tlf: 38100080. mvh Nina - NorgesEnergi

Ikke Altid avtaler er slik det blir sagt

Omtale av  Jas

Har fastpris 2 mnd a gangen. Ble sagt at det er for å sikre men kunne når som hels si opp å gå tilbake til originale avtale. Det går ikke alikevel i ettertid. Ang bonus timer 1 time gratis pr dag så gjelder dette det du har i fra 2021 trekkes i august 2022 bare vær obs på dette.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:04

Hei, Fastpris er bindende og dette informeres det om i våre vilkår. Det er likevel beklagelig å høre at du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon om dette. Selve produktet Prissikring er derimot valgfritt og uten bindingstid, og kan derfor sies opp når som helst, så fremt at man ikke er i en fastprisperiode. Når det gjelder Bonustimen er dette vårt lojalitetsprogram. Opptjente timer trekkes fra faktura man mottar i august påfølgende år, og dette informeres det om i våre vilkår. Dersom du har opptjente timer fra 2023 vil timene da trekkes fra faktura du vil motta i august 2023. Skulle du ha flere spørsmål vedrørende Bonustimen eller Prissikring må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

De rådgir deg etter hva som er lønnsomt for dem selv.

Omtale av  Vestfoldkunde

De gir tilbud om fastpriser med kort horisont som er basert på gjetting. Deres prognoser holder ikke mål og de burde derfor avstå fra å tilby kortsiktig fastpris i et marked de tydeligvis har lite forståelse for - og kontroll på.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:00

Hei, Dersom man har Prissikring i avtalen sin vil man motta tilbud om fastpris i korte relevante perioder. Tilbudet sendes i forkant av perioden, og det informeres da per mail at ved bekreftelse av fastpris vil man få nevnte pris i perioden uavhengig av hva prisene vil være. Det er derimot svært beklagelig at du ikke har vært fornøyd med fastprisen. Hensikten med Prissikring er at våre kunder skal ha en forutsigbar pris i utsatte perioder hvor prisen gjerne stiger. Dersom prisen er lavere enn spotprisen er selvfølgelig dette en bonus, men dessverre ikke noe vi kan garantere ettersom at vi sender tilbudet i forkant av perioden. Dette er årsaken til at vi tilbyr fastpris for korte perioder og ikke lengre perioder. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Lit dårlig info om fastpris avtaler

Omtale av  Terje

Det ble litt hastig med å inngå fastpris avtale og lite fokus på at det var høst og vinter snart, Så det var lite info og ikke kunne gå ut av avtalen når det ble så dramatisk lave priser nå. Har fastpris på 509.- Øre og ikke kunne gå ut av avtalen men må skifte leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 14:59

Hei Terje, Dersom man har Prissikring i avtalen sin vil man motta tilbud om fastpris i korte relevante perioder. Tilbudet sendes i forkant av perioden, og det informeres da per mail at ved bekreftelse av fastpris vil man få nevnte pris i perioden uavhengig av hva prisene vil være. Det er derimot svært beklagelig at du ikke har vært fornøyd med fastprisen. Hensikten med Prissikring er at våre kunder skal ha en forutsigbar pris i utsatte perioder hvor prisen gjerne stiger. Dersom prisen er lavere enn spotprisen er selvfølgelig dette en bonus, men dessverre ikke noe vi kan garantere ettersom at vi sender tilbudet i forkant av perioden. Dette er årsaken til at vi tilbyr fastpris for korte perioder og ikke lengre perioder. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR