Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
2.9
2 089 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 089 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 089 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
137
125
895
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no

Misvisende og utspekulert telefonselger

Omtale av  Nina

Jeg ble oppringt i forbindelse med fellesanlegget til sameiet vårt. Selger «opplyste» om de fordelene vi dessverre ikke fått og som vi hadde krav på, i kraft av å være et sameie. Disse «fordelene» skulle han som var leder for sameie-kunder på Vestlandet, sørge for å gi oss. Han sa; «Dette skal vi ordne med en gang, ser du.» Uten å ha oppgitt hverken hvilken type avtale eller pris det var snakk om. Spekulativ selger, som satser på at lettlurte skal «bite på».Synd at slike virkemidler taes i bruk, for å verve nye kunder.

Svar fra NorgesEnergi
04.07.2022 15:46

Hei Nina, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i dialog med en av våre salgsrepresentanter. Våre salgsrepresentanter skal alltid gi god informasjon om strømavtalen, og vi beklager at dette ikke har vært tilfellet her. Vi setter stor pris på at du gir oss tilbakemelding, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan ta klagen videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller via vårt klageskjema: https://norgesenergi.no/innhold/skjema-for-klage/ mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig bra

Omtale av  Liv H. W

Veldig bra.jeg er glad.jeg er veldig glad i Norges energi

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:23

Hei Liv, Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en flott sommer! Mvh Nina, NorgesEnergi

God sevice

Omtale av  Johnny L

de er flinke i jobben sin i hard strøm tider vi har høye strøm priser og her kan man binde den så mye hjelp og få hvis man har ? via tjenesten de har.

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:23

Hei Johnny, Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en god sommer! Mvh Nina, NorgesEnergi

Enkelt og oversiktlig

Omtale av  Uthayan

Jeg føler at de prøver å gi meg en god service hvis jeg trenger bistand fra dem, ingen problemer så langt, regninga ble mer oversiktlig når jeg fikk nettleia separat

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:15

Hei Uthayan, Så flott å høre at du føler våre fakturaer har blitt mer oversiktlige. Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en god sommer! Mvh Nina , NorgesEnergi

Profittjag

Omtale av  Einar S

Strømselskapene tjener umoralsk mye penger på strømkrisen. Før var poenget med å bygge kraftverk at man skulle skaffe billig strøm. Nå er poenget å skaffe mest mulig profitt profitt.

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:14

Hei Einar, Strømprisene er for tiden dessverre svært høye, men da NorgesEnergi er en strømleverandør tjener vi ikke mer på bakgrunn av dette. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Mvh, Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Tilbod om fastpris

Omtale av  Nils

Har abbonemrnt til 3 adresser i ulike sonar. Fekk tilbod om fastpris som eg rekna med gjalt slle adresser. Neste dag fekk eg melding om at eg hadde inngått fastprisavtale til den eine adressa. Kontakta NE som skulle kansellera denne avtalen. Neste dag fekk eg melding om at eg hadde inngått fastprisavtale til adresse 2, utan at eg hadde svart på det tilbodet. Fanteri, kjem til å sei opp abonnementet😡

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:12

Hei Nils, Beklager dersom det har oppstått feil ved registrering av fastpris. Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen, så skal vi selvsagt undersøke nærmere, samt rette feilen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

meget bra

Omtale av  Thore B

generelt ba, spesielt at jeg betaler fast belp hver mnd.

Svar fra NorgesEnergi
27.06.2022 15:34

Hei Thore! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en god sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR