Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Straffegebyr for ikke-AMS. Med legeattest.

Omtale av  Sissel H

Jeg bestrider gebyr fra nettselskapet på kr 2000 per år, fordi jeg ikke tåler strålingen fra den nye strømmåleren som de har installert hos de aller fleste. Elvia gjennomfakturerer til NorgesEnergi, det vil si at jeg må bestride beløpet på fakturaen fra NorgesEnergi. Dette er en fullt lovlig måte å bestride et beløp man ikke er enig i. Trusler hagler inn, og Solvencia kommer etterhvert på banen og sakene ender i Forliksrådet. Det har så langt vært 4 saker, og alle er henvist til en høyere rettsinstans, noe vi er fullt klar for. Plutselig mener NorgesEnergi at de er "uskyldige" og at vi må ta dette opp med Eliva, det har vi gjort, men eneste måten å ikke betale er å ikke betale på den fakturaen vi har mottatt, altså på NorgesEnergis faktura til oss. NorgesEnergi må ta dete videre med sin underleverandør - Eliva. Men siden de er så "uskyldige", og vi er så "slemme", så har de sagt oss opp som kunder. De GLEMTE å informere oss om det, det fikk jeg tilfeldigvis vite når jeg ringte om en inkassosak. SÅ nå er vi ute etter å finne et strømselskap som ikke driver med gjennomfakturering fra Elvia, slik at vi kan bestride beløpet på Elvias faktura. Sånn kvitter man seg med mangeårige trofaste kunder.

Svar fra NorgesEnergi
21.12.2020 11:20

Hei Sissel, Jeg beklager dersom du har fått utilstrekkelig informasjon om opphør av din strømavtale hos oss. Gebyr for manuell måler er det din netteier som fakturerer, og dersom gebyret bestrides må dette tas direkte med netteier. Faktura man mottar fra oss, må dessverre betales i sin helhet men man vil selvfølgelig få tilbakebetalt dersom vi skulle motta korreksjoner fra netteier som tilsier at gebyret ikke skal betales. Mvh Nina, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tilleggspakker, tilleggspakker, også litt strøm

Omtale av  Kristian B

Fikk første regning fra NorgesEnergi i dag. 25% av regningen min var strøm. Ytterligere ca 25% var påslag og fastbeløp. De resterende 50 % var litt underkommuniserte ekstrapakker, som det er vanskelig å skjønne hensikten med, og som, selv om de heter f.eks "sparepakke", bare øker regningen. Alle er nå sagt opp, men dette føles som kynisk lureri av kunder som ikke leser regningen ordentlig, og tåkelegging av reelle påslag.

Svar fra NorgesEnergi
18.12.2020 08:02

Hei Kristian B! Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Vi håper du kan ta kontakt med oss så så kan vi se nærmere på hva som har skjedd. Gjerne kontakt oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi se nærmere på dette. Mvh Kate, NorgesEnergi

Prismatch, Kundeservice, samlet faktura, avtale med Elkjøp

Omtale av  Klara P

Jeg er en an første kundene til Norges Energi, prøvde å velge andre leverandør Men kommer alltid tilbake for det er så lett å samarbeide med Norges Energi som har mange fordeler for kundene.

Svar fra NorgesEnergi
18.12.2020 08:03

Hei Klara P! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du også oppgir hva du er fornøyd med. Det er verdifullt for oss. Vi ønsker deg en riktig god jul og godt nyttår! Mvh Kate, NorgesEnergi

Veldig bra😊

Omtale av  Kari

Veldig god erfaring. Hjelpsomme og flinke til å svare når du trenger det😊

Svar fra NorgesEnergi
18.12.2020 08:08

Hei Kari! Så god å høre! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker deg en god jul og godt nyttår! Mvh Kate, NorgesEnergi

Världen beste Strøm leverandør

Omtale av  Mathias S

Världens beste Strøm leverandør jag sparar ca 20000 kr om året på prismatch. Den som sier noe annet låter følelser styra. Detta är hardcore fakta!!

Svar fra NorgesEnergi
18.12.2020 08:12

Hei Mathias S! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker deg en riktig god jul og godt nyttår! Mvh Kate, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Meget bra

Omtale av  Lene

Ille fornøyd med Norges energi. De hjelper deg så mye de kan og står til tjeneste hvis det er noe

Svar fra NorgesEnergi
17.12.2020 12:35

Hei Lene! Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god jul :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!

Min mening.

Omtale av  Thore K

Veldig bra den strømkonto delen hvertfall for min del.. Det er en god oversiktlig hjemmeside . Jeg har pr dags dato ingen ting som jeg ikke er fornøyd med og jeg har prøvd mange strøm selskaper så kommer ikke til å vurdere andre plasser engang sånn jeg ser på dette nå . Det er blide bra ansatte som bare har gjort det dem har mulighet til for å få hjulpet meg på mine spørsmål og jeg har fått ordnet alt det jeg har spurt om på en perfekt måte . tusen takk fra meg hvertfall.

Svar fra NorgesEnergi
16.12.2020 12:24

Hei Thore K! Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding :) Vi ønsker deg en riktig god jul og godt nyttår. Mvh Rebecca, Norgesenergi!

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR