SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger ringer og gir seg ut for å være fra strømsparing.no. Han snakker så varmt for Skandia energi så jeg spør hvor gan egentlig ringer fra. Han forteller at sjefen hans heter Gunnar. Neppe det jeg spør om. Men, etter fem spørsmål sier han ar dette er Skandia energi. Følte jeg var o ferd med å bli lurt. Fint om selger sier han er fra Skandia energi.
Dette selskapet har i 2 år på rad flyttet min strøm til dem uten min samtykke. Dritt selskap, høyepriser og elendig service.
Hold dere unna, her lurer selgeren deg inn i en deal som høres fantastisk ut men som er ren svindel. Di passer også på å sette byttedatoen til 20dager etter di ringer sånn at nåværende strøm leverandør ikke får beskjed før angreretten er gått ut å du må betale brudd beløpet. Dette e noen av di sleipeste selgerene i markedet som påstår at di er ærlige sjeler. Styr unna!!!
Jeg har opplevd at Skandia enerigi overholder ikke avtalen og jeg har ikke fått svar fra kundeservice
Jeg hadde Skandiaenergi (2 målere)frem til 4/11.20 da jeg fikk tilbud fra Norgesenergi om fritt forbruk i 2 mnd. Jeg gikk over til disse og hadde 2 mnd fri forbruk. Fikk telefon fra Skandiaenergi og de spurte om jeg kom tilbake til de etter endt periode . Jeg sa "Jeg vil komme tilbake til det" sa jeg, IKKE TIL DE.Jeg fikk tilbud fra Kraftriket om 2 mnd fri strøm og takket ja til det. Den perioden skulle vare frem til 6/3-21 , MEN Skandiaenergi tok den ene måleren tilbake uten min godkjennelse da jeg hadde fri strøm fra Kraftriket. Da jeg snakket med de tok de mitt "jeg kommer tilbake til det" som om at jeg ville tilbake til Skandiaenergi UTEN å få dette bekreftet av meg . HOLD DERE UNNA Skandiaenergi da det eneste de er interessert i er dine penger.
Hei Jan. Takk for din tilbakemelding. Jeg er lei for at vi ikke har levd opp til dine forventinger. Det kan synes som at det har oppstått en beklagelig misforståelse med en av våre medarbeidere. Jeg kan forsikre deg om at vårt fremste mål er å gi gode kundeopplevelser. Vi arbeider hardt for å forbedre oss hver eneste dag. Vi tar med oss din opplevelse i dette arbeidet. Hilsen Marit i SkandiaEnergi
Styr unna!!!!!! Holder ikke det de lover. Reklamerer med Ingen binding! Men det er 9 mnd binding. Fornøyd garanti som ikke er verd noe. Velger å betale meg ut av det. Dette er ikke et troverdig selskap. Dårlig og lite samarbeidsvillige fra kunde service. Skal heller kjøpe strøm fra h****** enn å kjøpe strøm fra disse kjeltringene
Veldig fornøyd med oppfølging og kunde service. Billig og bra
Selgere som ikke opplyser om bindingstid. Styr unna denne strømleverandøren!
Må jo fortelle en ting som er bra, du har faktisk strøm i huset når du er kunde. Jada. Så kommer vi til kundebehandling og økonomi. Uff, hold deg unna og livet ditt er godt. Bindingstid, utrivelige selgere ansatte. Ok, aldri mer. Jeg betalte meg faktisk ut for å bli kvitt SkandiaEnergi.
Alt er suverent, billig, enkelt, oversiktlig og god service
Veldig fornøyd gode priser, alltid god service. Man får fornuftige og forståelige svar om man lurer på noe. Regningene er alltid mye lavere. Grønn strøm er en bonus. Anbefaler SkandiaEnergi på det sterkeste. Hvis du ikke har prøvd SkandiaEnergi før gjør det nå, jeg angrer ikke💚.
Super gode priser og vi er førnøyde med servicen 👍🏻
Ble kontaktet av SkandiaEnergi og fikk tilbud om avtale, som reduserte vårt månedlige strømutgift. Hyggelige folk på kundeservice som svarer godt på spørsmål. Hatt SkandiaEnergi som strømleverandør en stund nå, og ingen planer om å skifte!
Jeg har vært innom mye av disse strømleverandørene men må si at dette er det som jeg er definitivt mest fornøyd med 👍👍
Jeg ble oppringt av en selger. Ho forklarte meg hvordan avtalen fungerte på en veldig bra måte. Jeg ble først og fremst kunde pga grønn strøm garanti.
Sleipe kundebehandlere som omtrent presser på deg strøm, aldr hatt så dyr strømregning som etter at jeg byttet. Så har de bindingstid med oppsigelsesgebyr fordi de vet de har et elendig avtale å komme med. Angrefristen kommer man heller ikke langt med, da de ikke informerer tidligere selskap om bytte av levrandør før etter angrefristen har gått ut.. fyfaen sier jeg bare. STYR UNNA!!