Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
SkandiaEnergi
3.4
331 verifiserte omtaler

SkandiaEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
331 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#16
Utmerket
SkandiaEnergi er rangert
#16 av 88 strømselskaper
50%
Bra
50% anbefaler SkandiaEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 331 omtaler om SkandiaEnergi

FILTRER OMTALER
146
20
12
15
138
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SkandiaEnergi
SkandiaEnergi har 331 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ny kunde, fint førsteinntrykk

Omtale av  Lillian V

Hyggelig kunderådgiver som forklarte neg forskjellen mellom min gamle avtale og den jeg kunne få. Blid og hyggelig!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SkandiaEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig fornøyd

Omtale av  Leif H. M

Pris betyr mest for meg men har heller ikke annet å klage på Scandiaenergi

Lokketilbud og elendig avtale.

Omtale av  Hp

Sa opp avtalen etter 2 måneder fordi strømregningen ble dobbelt så dyr etter jeg byttet. De lurer dere også til og binde dere for 9 mnd uten at det står noe sted. Ikke er kundeservicen veldig behjelpelig med ting heller

Fornøyd

Omtale av  Jan A. N

Meget god servise alltid god pris sammenligner med pris fra Nord Pol

Oppsigelse

Omtale av  Erik S

Etter å ha sagt opp avtalen ble jeg oppringt av en representant som fortalte at vi hadde 9 mnd binding. Det hadde jeg skrevet ok på i tilsendt sms i tillegg hadde vi fått velkomst mail med alle opplysninger og samtalen var tatt opp på tape. Jeg fant ingen av delene og bad om dokumentasjon, det hadde han ikke, men jeg måtte stole på det han sa. Dette godtok jeg ikke, han skulle sjekke nærmere og kontakte meg igjen. Han ringte tilbake etter ca 3 timer, da hadde han funnet ut at de hadde gjort avtalen med min kone, men ingen dokumentasjon utover hans ord. Jeg stod på mitt og fikk beskjed om å Google Skandia Energi sin avtale. Da jeg ikke godtok Google som sannhetsvitne fikk jeg beskjed om at faktura på brudd på avtale ville bli sendt, hvorpå jeg ønsket den velkommen og at vi ville møtes i forliksrådet.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

God service

Omtale av  Svein

God service og ærlige svar. Har ikke kontaktet kundeservice mye pga. alt fungerer bra.

Lurer ting inn i fakturaen uten å spørre om tillatelse.

Omtale av  Fredrik

Byttet til SkandiaEnergi i slutten av 2019. Da fikk jeg beskjed om at det er 9mnd bindingstid og jeg syntes det var helt ok siden jeg tydeligvis skulle spare så mye penger uansett. Vi endte opp med å bytte strømselskap før bindingstiden hadde gått ut siden de tok seg friheten til å begynne å fakturere på forskudd ut i fra en eller annen beregning de hadde gjort. Denne beregningen var utrolig dårlig og jeg fikk fakturaer på rundt 900kr i mnd. De hadde også lagt til et "pristak" på fakturaene. Selgeren spurte om jeg ville ha dette, og vi svarte nei. Hen la til dette uansett. Etter at et nytt selskap meldte flytting for oss så ble jeg ringt opp av en i SkandiaEnergi. Vi ble enige om jeg skulle bli dersom hen fjernet både pristak og forskuddsbetaling. Neste faktura kom på 266kr etter at dette ble fjernet (feb. 2020). Dette viser bare hvor elendig denne beregningen de gjør er. Vi fortsetter så bare å betale som de fleste andre kunder i en liten stund. Folk som sjekker fakturaer er vel noe av det verste strømselskaper vet om. Vi sjekker fakturaen for januar 2021 siden den var veldig høy. Alle har hatt høyere strømpriser enn normalt i jan. 2021, og dette er vi fullt klar over. På denne fakturaen så viser det seg at SkandiaEnergi på nytt har tatt seg friheten til å legge til et "Betalingsfritak" på strømavtalen vår. Vi har aldri bedt om dette og jeg ser at vi har betalt for dette siden november 2020. Når jeg ser igjennom gamle nyhetsbrev så ser jeg at de informerte om at dette betalingsfritaket er en kundefordel som har fått ny pris på 1,75kr per dag, men det var ingen informasjon om at vi skulle få være så heldige å måtte betale for dette også. Vi prøvde å ringe SkandiaEnergi for å få tilbakebetalt disse kronene vi har betalt for noe vi aldri ba om, men det er klin umulig å nå kundeservicen deres på telefon. Vi blir ikke ruinert av disse 230kr, men det er en prinsippsak. TLDR: Lurer ting inn i fakturaen uten å spørre om du vil ha produktet eller ei. Umulig å nå kundeservice.

SkandiaEnergi har 331 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SkandiaEnergi mener

SkandiaEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR