Strøm

SkandiaEnergi omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Bra
4
av 18 innen
strømselskap
57%
anbefaler
SkandiaEnergi

"Prøvde å lure meg til å bli"

Omtale om SkandiaEnergi skrevet av Nina for 11.12.2017 19.21

SkandiaEnergi har totalt 70 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med SkandiaEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Prøvde å lure meg til å bli"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble oppringt en kveld og gikk inn i en avtale på stående fot. Angret så dette i ettertid. Greide å miste angrerettskjema, så ringte inn. Var da en dag for sen, og ho jeg snakka med sa at fristen hadde gått ut og jeg MÅTTE være kunde i minst 6 måneder. Hun kunne ikke godkjenne at jeg benyttet meg av angreretten.

Skjønner at når man er en dag forsinket, så har egentlig fristen gått ut, men syns ikke man skal tvinge noen til å være kunde. Sa at jeg da ville betale meg ut av kontrakten, for ville ikke være kunde. Da fikk pipa en annen lyd og hun sa at hun skulle være snill denne gangen og skøyfe gebyret. Prøvde rett å slett å lure meg til å bli hvis jeg ikke hadde sagt at jeg heller betalte meg ut!

Makan til kundeservice....

Svar fra SkandiaEnergi
14.12.2017 20.25
Hei Nina.

Vi har ingen intensjoner om å lure noen – hverken gamle eller nye kunder.
Angrefristloven gir angrefrist på 14 dager, og som du skriver i din omtale var du en dag forsinket.

Jeg ser at dette løste seg, og at vår Kundeservice som du var i kontakt med firte på dette i forhold til våre rutiner og loven.

Vi er mest glad for at det har løst seg, og ønsker deg velkommen tilbake som kunde når du vil ha billig strøm fra oss.

Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Bytt.no
"Prøvde å lure meg til å bli" skrev Nina om SkandiaEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med SkandiaEnergi?
Gjør som Nina og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om SkandiaEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Trolig det mest useriøse selskapet eg har vært ute for"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ville ikkje anbefalt SkandiaEnergi med tanke på at man ikkje får tilsendt dokumentasjon på tilbud skriftlig, manglende utsendelse av angrefristskjema, reinspikka løgn om at man ikkje bytter leverandør og dårligere tilbud enn det vi i utgangspunktet hadde. 2,5% tilbake på det man betaler er minimalt mtp at man betaler meir i leige og kilowatt enn det man ville betalt til eksempelvis Los. Som Loskunde er iallefall tilbudene linket opp på rekke og rad.

Svar fra SkandiaEnergi
16.11.2017 15.35
Hei Don S.

Beklager om du har hatt en dårlig opplevelse. Du må gjerne ta kontakt med vårt kundesenter, så kan vi sørge for at du får all dokumentasjonen du trenger. Vi er en seriøs gjeng som jobber i SkandiaEnergi, så alle våre avtaler ligger åpent på våre hjemmesider. Vi har ingen lokketilbud, bare lave priser.

Angrefristskjema sendes per post til alle våre nye kunder. Det går ut et større antall daglig. Det er første gang vi har hørt at det mangler i en konvolutt. Dersom du ikke har mottatt angrefristskjema, så sier loven at du står fritt til å angre utover fristen. I forkant av avtaleinngåelse kommuniserer vi også via SMS til ny kunder.

De fleste opplever reduksjon i kostnader ved å bytte til en billig leverandør, og vi praktiserer både prisgaranti og pengene tilbake om du ikke er fornøyd.

LOS er en bra lokal leverandør, ingen tvil om det, men husk at nettleien i ditt område kommer fra Agder Energi. Her er prisen lik for alle. Forskjellen er forbruket ditt på toppen av dette. Våre kunder nyter godt av at vi selger strømmen for sammen pris som vi kjøper den inn for. På våre hjemmesider kan du til enhver tid se dagens innkjøpspriser.

Ønsker deg en fin dag Don S., du er alltid velkommen til å prøve oss ut om du også vil ha billig strøm.

Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"CBW partner"

Veldig fornøyd, billig og bra 😀 kan virkelig anbefale denne strømleverandøren med cbw fordeler 😉.

Svar fra SkandiaEnergi
10.11.2017 21.12
Hei Glenn.

Tusen takk for at du anbefaler oss til andre her på bytt.no.

Godt å høre at du er veldig fornøyd, og at du mener at vi leverer verdi for pengene.

Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Genialt med cashback fordeler på strøm!"

Elsker at de er billig i utgangspunktet, og attpåtil partner i cashback world. 🖒

Svar fra SkandiaEnergi
10.11.2017 21.12
Hei Tanita.

Vi elsker også billig strøm. Tusen takk for at du anbefaler oss til andre.


Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Anne G. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Topp med cbw"

Er med gjennom CBW og det er så bra med billig strøm og CB. ☺ Fortsetter som Lyoness kunde.

Svar fra SkandiaEnergi
10.11.2017 21.11
Hei Anne G. F

Billig strøm og CB = veldig bra. Vi er helt enige med deg.

Tusen takk for at du gir oss topp score på "verdi for pengene".

Hilsen Espen
SkandiaEnergi
SkandiaEnergi har totalt 70 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no