Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
SkandiaEnergi
3.4
331 verifiserte omtaler

SkandiaEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
331 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#16
Utmerket
SkandiaEnergi er rangert
#16 av 88 strømselskaper
50%
Bra
50% anbefaler SkandiaEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 331 omtaler om SkandiaEnergi

FILTRER OMTALER
146
20
12
15
138
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SkandiaEnergi
SkandiaEnergi har 331 verifiserte omtaler på Bytt.no

Super service og pris

Omtale av  Aleksander

2 år med super kundeservice og bra pris på strøm. Alltid lav ventetid på og nå kundeservice og hyggelig mennesker på andre siden.

Svar fra SkandiaEnergi
24.01.2022 12:33

Hei Aleksander, og tusen takk for din tilbakemelding på vår kundeservice. Vi er et godt team som hver eneste dag jobber for at du som kunde skal få hjelp når du trenger det. Vi gleder oss til å fortsette å gi deg billig strøm og god kundeservice i årene som kommer:) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SkandiaEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Trivelig kundebehandler

Omtale av  Bjørn E. H

Trivelig kundebehandler som var saklig og kom med tilbud uten å være pushy og love gull og grønne skoger.

Svar fra SkandiaEnergi
19.01.2022 15:10

Hei Bjørn, og takk for din tilbakemelding. Dette tar vi videre til vårt team :) Vi har dyktige kundebehandlere som arbeider hver dag for at du som kunde skal få en god opplevelse og rett forventning til SkandiaEnergi. Skulle det være noe er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Dårlig service og dyre priser

Omtale av  Bjoddeb

Informerer ikke om bindingstid. Klarer ikke å produsere bevis på godkjenning av bindingstid. Kundersvice har lite kunnskap.

Svar fra SkandiaEnergi
19.01.2022 15:14

Hei, vi setter pris på din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har en lite positiv opplevelse med oss som leverandør. Enkelte av våre avtaler har bindingstid, og dette skal du som kunde bli informert om i SMS eller avtale man inngår. Ta kontakt med oss slik at vi kan rette opp inntrykket og få løst din sak. Ta kontakt med oss på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Er blitt lurt av selger

Omtale av  Tormodmartinussen

Ble loft gratis strøm i januar hvis jeg byttet strøm leverandør, fikk nå regning på over 5500kr føler meg lurt trill rundt.

Svar fra SkandiaEnergi
19.01.2022 15:20

Hei Tormod, og takk for din tilbakemelding. Det er leit å se at din forventning til oss som leverandør ikke er innfridd. Strømprisene i Norge har vært svært høye i desember og nå i januar måned fordi markedsprisen på strøm har vært høy over lengre perioder. SkandiaEnergi som andre strømleverandører i Norge kjøper strømmen på den nordiske strømbørsen NordPool, hvor strømprisene fastsettes. Dessverre kan ikke vi som strømleverandør påvirke dette. Vi vil veldig gjerne hjelpe deg med en betalingsløsning dersom du ønsker dette, ta kontakt med kundesenteret på 38 70 16 16 så hjelper vi deg. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Super

Omtale av  Claes

Kundeservice var super og ryddet opp i misforståelse.

Svar fra SkandiaEnergi
19.01.2022 15:27

Hei Claes, så hyggelig å se at du er fornøyd med oss i SkandiaEnergi, vi setter pris på din tilbakemelding. Vi er et energisk team som jobber for at du som kunde skal være godt fornøyd og få billig strøm;) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Oppsigelse innen 3 dager

Omtale av  Jan T. B

Jeg ble oppringt i dag 08-01-2022 kl14.12 Og prøver nå å logge inn for bruke min angrerett, men kommer ikke inn på linken . Er det bare joks og dritt med dere - Dere får ta dette som en avbestilling på avtalen. Jan T. B.

Svar fra SkandiaEnergi
19.01.2022 15:24

Hei Jan, det er leit å se at du har en dårlig opplevelse av SkandiaEnergi. Vi har angrefrist på 14 dager på alle våre avtaler, det er bare å ta kontakt med oss slik at vi kan få kansellert denne. Du kan svare direkte på din SMS, så kan vi få angret din avtale. Ellers ta kontakt på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Vi er dessverre avhengige av litt mer informasjon fra deg - så ta kontakt med oss direkte så løser vi dette. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Helt enig med Roger,Svært dyrt,useriøs,lureri.!!!

Omtale av  Reza A

For kun 3 dager fikk faktura på ca.1800kr.høy KW pris på over 250 øre/KWh Igjen for resterende 11 dagene fikk jeg faktura på over 3000 kr. Da har jeg betalt ca. 5000 kroner for 2 uker!!!!Hold deg unna de.Useriøs,lureri '

Svar fra SkandiaEnergi
19.01.2022 15:33

Hei Reza, og takk for din tilbakemelding. Det er synd at vår avtale ikke har svart til dine forventninger. Det er dessverre slik at markedsprisen på strøm har vært svært høy denne høsten og det fortsetter nå i januar. Som kunde i SkandiaEnergi får du spot pris hvor du betaler strøm time for time, dette har de siste 15 årene vist seg å være en gunstig avtale anbefalt av Forbrukerrådet. Vi er mange strømkunder som opplever din frustrasjon over høye priser i disse dager, og vi vil gjerne hjelpe deg også. Ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på løsning for deg og din faktura. Kundesenteret kan nås på telefon 38 70 16 16 og [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

SkandiaEnergi har 331 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SkandiaEnergi mener

SkandiaEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR