Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SkandiaEnergi
3.4
332 verifiserte omtaler

SkandiaEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
332 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#15
Utmerket
SkandiaEnergi er rangert
#15 av 88 strømselskaper
51%
Bra
51% anbefaler SkandiaEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 332 omtaler om SkandiaEnergi

FILTRER OMTALER
147
20
12
15
138
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SkandiaEnergi
SkandiaEnergi har 332 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oppsigelse innen 3 dager

Omtale av  Jan T. B

Jeg ble oppringt i dag 08-01-2022 kl14.12 Og prøver nå å logge inn for bruke min angrerett, men kommer ikke inn på linken . Er det bare joks og dritt med dere - Dere får ta dette som en avbestilling på avtalen. Jan T. B.

Svar fra SkandiaEnergi
19.01.2022 15:24

Hei Jan, det er leit å se at du har en dårlig opplevelse av SkandiaEnergi. Vi har angrefrist på 14 dager på alle våre avtaler, det er bare å ta kontakt med oss slik at vi kan få kansellert denne. Du kan svare direkte på din SMS, så kan vi få angret din avtale. Ellers ta kontakt på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Vi er dessverre avhengige av litt mer informasjon fra deg - så ta kontakt med oss direkte så løser vi dette. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SkandiaEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Helt enig med Roger,Svært dyrt,useriøs,lureri.!!!

Omtale av  Reza A

For kun 3 dager fikk faktura på ca.1800kr.høy KW pris på over 250 øre/KWh Igjen for resterende 11 dagene fikk jeg faktura på over 3000 kr. Da har jeg betalt ca. 5000 kroner for 2 uker!!!!Hold deg unna de.Useriøs,lureri '

Svar fra SkandiaEnergi
19.01.2022 15:33

Hei Reza, og takk for din tilbakemelding. Det er synd at vår avtale ikke har svart til dine forventninger. Det er dessverre slik at markedsprisen på strøm har vært svært høy denne høsten og det fortsetter nå i januar. Som kunde i SkandiaEnergi får du spot pris hvor du betaler strøm time for time, dette har de siste 15 årene vist seg å være en gunstig avtale anbefalt av Forbrukerrådet. Vi er mange strømkunder som opplever din frustrasjon over høye priser i disse dager, og vi vil gjerne hjelpe deg også. Ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på løsning for deg og din faktura. Kundesenteret kan nås på telefon 38 70 16 16 og [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

They cancelled my contract without telling me.

Omtale av  Gael

According to Scandia they have got a request for moving from me so they switch my contract to someone else. I own the place where we leave. I have not send a request to change address. They provided to the nettleie company a wrong address so I did not get the bills from them. Now I have to pay 2 bills for nettleie and 2 for power. Unless Scandia is the solely energy provider in Norway I will never go back to them.

Svar fra SkandiaEnergi
19.01.2022 13:59

Hi Gael, and thank you for your feedback. It is very sad to see that you have a bad experience with SkandiaEnergi. I would recommend you to contact our customer center so that we can help you get a solution to you case, contact us on phone 38 70 16 16 or email [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Stort sett fornøyd.

Omtale av  Tommy

Jeg er stort sett fornøyd med Skandia energi. Det eneste jeg hadde og utsette var at de ikke har en skikkelig app der man hele tiden kan lese av forbruket sitt, og hvor mye man bruker og hva det koster til enhver tid. Var også litt dårlig da jeg fikk tilbud om fastpris avtale på en sms. Fikk en link som jeg skulle benytte meg av, men kom ikke inn på linken og når jeg da tok kontakt med Skandia 3 dager senere så var tilbudet gått ut, uten at jeg faktisk hadde fått lese hva det gikk ut på.

Useriøst selskap

Omtale av  Cathrine

Har betalt for pristak for at de skal informere oss om stigende priser og tilby makspris på strøm. Ringer de da jeg ikke har mottatt noe mail / sms om dette som de sier de skal. De står på sitt og sier den er sendt. Mulig den er sendt, men den har aldri kommet frem. Personen på kundeservice skal til slutt sjekke med noen og ringer så tilbake med info om at jeg nå har vært inne å lest mailen for det kan han ha sett i deres systemer. Jeg informerer igjen om at jeg ikke har mottatt mailen og heller ikke har funnet noe mail fra de ang dette i den tiden han har letet etter informasjon. Saken ender med ingenting, men med anklagelser da på at jeg har funnet mailen og lest denne mens jeg har ventet på at han ringte tilbake, noe jeg avkrefter da denne mailen ikke er i min mail! Ender med at jeg sier opp avtalen, da dette er håpløst. Må nå betale makspris istedet for pristaket som er under halv pris av dagens pris. Usikker om jeg kontakter forbrukerrådet for dette virker helt useriøst og kan umulig være innenfor.

Svar fra SkandiaEnergi
29.12.2021 15:53

Hei, og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har en lite god opplevelse med vårt selskap og Pristak tjenesten. Vår pristak tjeneste fungerer slik at vi vil sende deg som kunde et tilbud om fastpris for en periode. Vi sender tilbudet ut i e-post med en gitt svarfrist hvor man velger om man ønsker å ha fastprisen eller ikke. Dersom man ikke har gitt et aktivt svar på at man ønsker fastprisen vil man dessverre ikke få dette, men fortsette med avtalen man har. Vi tar din tilbakemelding til oss i arbeidet med å gjøre våre produkter og tjenester bedre. Ta gjerne kontakt dersom vi kan få rettet opp vårt inntrykk med vårt kundesenter på 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen SkandiaEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Har problemer Kontakt skjema ,får beskjed om feil mail adresse ,som egentlig er rett adresse.

Omtale av  Sverlars

Har tatt kontakt pr telefon fôr å oppklare hva som kan være årsaken. Men ingen klarer å fikse det hos selskapet.Får heller ikke pris akurat nå og videre i dag . Prismatch virker heller ikke.

Svar fra SkandiaEnergi
28.12.2021 15:47

Hei, og takk for din henvendelse. Vi ser at det er en teknisk feil på kontaktskjemaet på vår nettside, takk for at du gir beskjed om dette. Vi er på saken nå slik at dette blir løst innen kort tid. På "Min side" får du som kunde tilgang til å følge med på prisen hittil denne måneden og i dag, samt du har mulighet til å gjøre en prøveavregning på ditt forbruk. Vi vil gjerne hjelpe deg, ta kontakt med vårt kundesenter i vår åpningstid hverdager 08-16 på 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte, SkandiaEnergi

Svindel!! Idioter heile gjengen!!

Omtale av  Robert T

Lurer deg til å bli kunde med bindingstid. Utgir seg for å være en aktør som skal hjelpe deg med å finne billigste strømleverandør, lurer deg med topp 3 garanti, men lagt unna priser man får fra Tibber! Måtte betale for å få avsluttet abonnementet som jeg ble lurt til å gå over til. SVINDLERE! Hold dere langt unna disse kjeltringene. Anbefale Tibber!

SkandiaEnergi har 332 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SkandiaEnergi mener

SkandiaEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR