Har kjørt igjennom bestilling på nett 2 dager på rad uten at det virker. Mailen med bekreftet bestilling dukker aldri opp selv om det står at den skal være sendt. Kontaktet kundeservice og der fant de meg ikke som strømkunde eller som bestiller. Fikk tilbud om å legge inn bestilling på chat, men der ville de ha fødselsnummeret mitt. Det oppgir jeg ikke på chat. Strømavtalen virker jo grei den, men hvis det skal være så vanskelig å bli kunde, så finner jeg meg en annen leverandør.
Har du en tilsvarende erfaring med Talkmore Strøm?
Gjør som Marcus og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Talkmore Strøm du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Er så fornøyd at jeg har ikke ord så jeg anbefaler å gå over til Talkmore Strøm.

Ikke fornøgd, skifter selskap om 1 uke om jeg ikke får hjelp av noen som vet hva dem driver med, får ikke oversikt over strømforbruket mitt i appen per dag/time. Får kun engang i mnd. Dem lyger og sier eg har gamle typen strømmåler. Men huset er helt nytt. innflytta mars 2022. Har fått beskjed 3 ganga no om at teknisk skal fikse det osv. men det skjer ingen forandring. Har no ventet 3.mnd.

samboeeren min som ikke engang betaler for strømmen i huset . strømavtalen står på meg . som spurte to ganger om at dette handlet om å bytte strømlevrandør. der hun fikk svaret at , nei det var ikke det dette handlet om . og ikke nok med det så kan hun heller ikke si ja på mine vegne . men dere i talkmore har skrevet opp meg som ny strømkunde ,uten å spørre meg. i tilegg er det ikke noe billigere enn andre . samt at selger lyver direkte .samt ikke følger forbrukerrettighetene . da de har skrevet opp noe jeg aldri har blitt spørt om . samt at de kan tilby en langvarig avtale med billig strøm . billigeste sa de også fordi de sammarbeidet med sandnes kommune . for det første har ikke sagt ja til å bytte noe som helst , nærmere tvert imot sa jeg nei sist gang de spurte . fordi jeg er fornøyd med avtalen min med gubrandsdal energi . dette er ulovlig ,å bytte strømlevrandøren til folk . uten å spørre . og om det ikke blir avsluttet omgående . så skal forbrukerombudet kontaktes . og viss ikke det virker skal det juridiske midler innsettes. skjerp dere . dette er ikke greit . selgerene deres ,lyver ,og gjør ulovligheter . og på bakgrunn av løgn , de sa at samboeren min ikke skulle bytte strømlevrandør .men at det var for bedre oversikt på strømavtalen . hun har ikke sagt ja , jeg har ikke sagt ja . Har vært en fornøyd mobilkunde i nesten 4,5 år . men vurderer sterkt å bytte da det også her oppsto problemer med ting de lovet som ikke var sant. jeg krever at de ordner slik jeg får min gamle strøm avtale igjen . og også at de selgerene som direkte lyver til folk , som får folk til å gjøre avtaler som de ikke juridisk kan gjøre . å samboeren min ga dem nr mitt .så de skulle snakke med meg først ,fordi hun ikke ville gjøre en avgjørelse uten meg .så har de isteden skrevet en avtale .UTEN Å ENGANG RINGE Å SPØRRE MEG ...... har ikke sagt ja til noe av dette . hva i alle dager er det som gir dere lov til å starte ting uten noen som helst tilatelse .basert på løgner . uten at dere har informert om prisene på tilbudet. uten at dere i det hele tatt har fortalt noe som helst . det er rent lureri .og heller ikke en gyldig avtale . her må dere rydde opp!! å det brennkvikt !!!!

Bere positivt så langt...håper dere og kan redusere fast mnd.pris med tiden..Mvh.John I..
