Telinet oppgir at de tar betaling etterskuddsvis. Etter tre måneder krever de plutselig 14 000 kroner i forskudd, uten forvarsel. Til absurde priser.
Har du en tilsvarende erfaring med Telinet Energi?
Gjør som Marius og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telinet Energi du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ville bytte til avtale som kunne bestilles av nye og eksisterende kunder, men da var det plutselig bare for nye kunder, enda det sto klart og tydelig både nye og eksisterende kunder. Reklamerer for noe som overhodet ikke er tilfelle. Fikk ikke engang noe forklaring. Aldri mer Telinet !!!
Veldig dårlig kundeservice, registrerte meg som kunde og dem registrerte meg som kunde etter jeg hadde purret når netteier stengte måleren. Måtte punge ut med åpning av anlegg pga dem nektet å ta skylden. Har aldri hatt verre kundeservice enn dette. Hold unna!
Jeg byttet strømleverandør i juli og fikk brev fra Telinet om at de skulle tilbakebetale 15.000,- til min konto. Pengene er fremeles ikke kommet og det er snart gått 6 måneder.
Jeg byttet leverandør og hadde da ca kr. 9000,- til gode fra Telinet. Fikk sluttavregning hvor det stod at pengene skulle settes inn på konto 09.08.19. Etter en uke ringte jeg kundeservice og purret på tilbakebetalingen. Fikk svar om at det hadde vært ferietid og person med myndighet til å godkjenne faktura ikke var tilstede som var årsaken til at beløpet ikke var betalt. Fakturaen skulle godkjennes og utbetales omgående var lovnaden. Ingen ting skjedde og jeg purret igjen uka etter, der meldingen var at fakturaen var godkjent og lagt til betaling. Elendig kundebehandling i og med at de har forskuttert meg i mange år med et beløp som ligger høyere enn reelt forbruk og jeg har betalt punktlig. En sitter igjen med følelsen å ha lånt el-selskapet penger. Nå har det gått 3 uker uten at noe har skjedd. Jeg vurderer nå klage til el-klagenemda og evt TV2 hjelper deg, så får vi se om det får fart i sakene.
