Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rydd opp i faktura rotet, og reis deg på nytt som folkets innovative favoritt! Dere vet godt hva som skal til, og ikke legg ansvaret på kundene om å gjøre egne endringer/valg av estimert forbruk på egen faktura. Her må dere virkelig dra alle under samme kam igjen så vi kan starte på nytt. Jeg vil absolutt vurdere å komme tilbake når estimert forbruk på forskudd er borte.
Vi har fått et helt annet forhold til boligens strømforbruk der vi har en veldig god oversikt på hvordan,-og når de tekniske installasjoner bruker energi. Vi har nå mulighet til å styre forbruk til tider av døgnet som strømprisen er rimeligere. Har 2 elbiler som vi nå kan lade smart med 20% rabatt. Vi kan også lade bilene med energi fra solceller vi har på taket.
Appen er i en egen klasse, og mange smarte integreringer og powerups som hjelper godt med strømsparing både på oppvarming og elbillading!
Lei av å fungere som mitt strømselskaps bank. Velger til noen tryggere. Uhørt fakturaordning.
Byttet fra Tibber til Fjordkraft pga alle andre gjor det når de begynte med forskuddsbetaling. Burde jeg aldri gjort, byttet heldigvis tilbake til Tibber innen 7 dager. Ingen slår Tibber på teknologi, app, pris og åpenhet.
Den nye faktura "modellen" er rotete. Estimat som av kunden kan endres til faktisk forbruk åpner for rot og misforståelser. Selv om dette (i hvert fall hvis kunden endrer til aktuelt forbruk) rent teknisk ikke er forskuddsbetaling må jo kunden selvfølgelig bære en større andel av kapital kostnadene enn for tilsvarende selskaper som tar betalt på etterskudd og Tibber blir dermed dyrere enn for eksempel Elekt, Motkraft og lignende selskap. Dette kan fort utgjøre flere hundre kroner årlig i rene renter, selvsagt avhengig av forbruk og rente (den siste er som alle vet økende) Jeg synes egentlig det verste er manglende oversikt og enkelt innsyn i faktura (regner med at de regner riktig selv om noen omtaler dette også)
Litt rot med fakturering nå etter overgang til stipuulering av forbruk, men regner med at det går seg til
Fornøyd med slike innovative løsninger som Tibber har. Med Pulse ble det alt veldig oversiktlig. Venter på integrering av Polestar i appen.
Veldig god app som hjelper å holde strømregningen lav.
Meget oversiktlig, brukervennlig app. Rask respons på henvendelser. Gode priser.
Appen gir full kontroll på forbruk og kostnad. Appen lader bilen når strømprisen ar lavest.
Jeg er fortsatt fornøyd med Tibber. De krever jo ikke forskuddsbetaling. Jeg betaler for forbruk frem til forfallsdato. Det er veldig mange som har misforstått fullstendig hva Tibber egentlig gjør. Jeg kommer ikke til å bytte. Tibber gir overlegent best integrasjon mot smart styring av strømforbruket med full oversikt til enhver tid. Ingen overraskelser så langt.
Tibber har integrasjon med mange ting, og 20 % rabbat på lading ved bruk av smartlading. Ryktene om at de tar forhåndsbetaling er bare tull, du betaler estimert forbruk til forfallsdato. Og skulle du evt se at det er estimert feil kan du endre beløpet om du ønsker. Hos meg har de bommet en gang med 500 kr, og det retter seg til neste mnd.
Alltid vært fornøyd med tibber, bytter tilbake etter å ha vært borte på en 1års fastpris avtale. Fornøyd med app og api tilgang.
Uslåelig app som er lysår foran alle konkurrenter, smartlading av bil fungerer utmerket, strømpriser og app laster i lynfart. Byttet tilbake etter 2 måneder hos en konkurrent som har fjernet deler av trumf bonus. Alltid fått god hjelp med kundesupport.
Tibber tilfører verdi utover smør-og-brød-tjenester alle strømselskaper leverer, dvs generisk strøm og har et stort forsprang på konkurrentene. Og Tibber er en ærlig virksomhet. Imidlertid kan kundedialogen behøve en oppfriskning og bli litt smartere (!).