Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ja, da bør du like Tinde og gi dem 5 stjerner. Det får de ikke fra meg, for jeg synes den «lurt»-følelsen er dårlig. Jeg har samme historie som de fleste andre; «vunnet konkurranse, gratis strøm en måned, billigste, garantier»... Jeg var SÅ j***i dum og gikk på :-( Velg ALDRI et selskap med bindingstid. La ALDRI en masete telefonselger (forkledd som en som skal dele ut premie!) lure deg! Sjekk ALLTID ratingen og feedbacks på Google og andre steder. Da unngår du nemlig å føle deg like dum og lurt som meg! Og når de presser deg til å godta tilbudet under samtalen, før du får sjekket, så er det nettopp for at du IKKE skal få sjekket! Jeg er Jon. Ikke vær like dum som Jon! Jon har nemlig betalt over 25% mer for strømmen enn nødvendig...
Hei Jon, Vi er helt enige i mye av det du sier. Man burde alltid ta seg tid til å undersøke nye strømleverandører for å være sikker på at man gjør et godt valg. Vi benytter oss av eksterne selgere som kan oppleves pågående, og derfor har man som forbruker 14 dager ubetinget angrerett for å få god tid til å vurdere og gjøre undersøkelser. Hva det gjelder pris er du velkommen til å kontakte kundeservice, så kan vi ta en nærmere titt på avtalen din sammen og se om det er noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
God kundebehandling, men at strømmen har vært spesielt dyr i det siste er antagelig ikke Tinde sin skyld
Grei oversikt på forbruk, men er ikke fornøyd med at ikke er en samle faktura på strøm og nettleie.
Rent lureri. Starter med at du er videre med i en konkurranse der man kan vinne 10 000kr. MEN som en tilleggspremie har man "vunnet" 50% avslag på strøm fra Tinde Energi. Dette er bare for å lure kunder.
Hyggelig samtaler og prof. Litt kort tid å si om erfaring men må se lit framover. Kan bare en forslag om faktura at talene kan blir i tilleg i grafisk måte.
Hei Pawel, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Vi jobber alltid med å bli bedre, og om fakturaene våre kan gjøres bedre er det selvfølgelig noe vi vil se på. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har ikke nåe og si Jeg anbefaler til vener og familien . Som jeg sa har ikke nåe og si mer
Veldig hyggelig ansatte, alltid koselig å snakke med. Ellers har jeg ikke hatt d så lenge så vi får se😊
Hei Caterina, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss, og det er alltid hyggelig med gode tilbakemeldinger til våre flinke ansatte. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble ringt av selger og skulle gå halv strøm 2 første mnd og 20-30 % billigere strøm enn jeg hadde. Var jo dumt og takket ja. Var også bindingstid på 12 mnd. Når det gikk opp for meg at jeg var blitt lurt og fikk mye dyrere strøm enn avtalen jeg hadde før jeg byttet. Da jeg kontaktet av tinde Var de helt uinteressert i å løse saken og fikk beskjed om at jeg måtte betale bruddstyrke på 150 kr mnd. Har advart alle venner og bekjente mot tinde. Dyrt og uærlig selskap. Hold dere unna.
Hei Tine, Avtalens vilkår opplyses tydelig om når man inngår den, så om man velger å avslutte en avtale med avtaletid så kan det utløse et bruddgebyr. Vi ønsker imidlertid at representanter som ringer kunder som er på vei bort fra oss skal være hyggelige og løsningsorienterte, og hjelpe med å tilrettelegge en fortsettelse av avtalen om ønskelig. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Det har vært bra priser og tilbud. Siste faktura sist jeg var litt høy pris kr 1900. Den forfaller 20/5.
Hei Caterina, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Noen perioder er strømmen dessverre dyrere enn andre, men vi gjør det vi kan for å holde prisene nede. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg svarte på en konkurranse om en iPad. Jeg godtok premisset om at «kostnaden» var å bli kontaktet med et uforpliktende strømtilbud. Allerede 5 min senere ble jeg oppringt fra 46*****2. Jeg ble gratulert med i konkurransen og informert om at jeg som en bonus ville få halv pris på strømmen neste to mnd. Selger fikk meg til å tro at det var Tinde som skulle dekke dette, med et samarbeid eller liknende med min strømleverandør. Videre skulle de sørge for svært god pris også etter dette. Jeg måtte avbryte selger og spørre om dette i realiteten var snakk om å bytte strømleverandør fra i dag. Da han bekreftet dette, sa jeg at jeg ikke var interessert. Selger ble da spydig, og da jeg forklarte hvorfor jeg ikke kunne bytte strømavtale akkurat nå, ble han bare sur og sa «Hade». Uryddig og uprofesjonelt forsøk på å lure meg til seg som kunde.
Hei Eivind, Våre eksterne selgere ringer deltakere i konkurranser vi arrangerer eller sponser, men vi ønsker at det skal være en positiv opplevelse. Vi forstår veldig godt at du reagerer på denne oppførselen, og vi beklager det på det sterkeste. Vi kan gjerne ta det videre, men da trenger vi litt mer informasjon. Send oss gjerne ditt nummer, nummeret det ble ringt fra og tidspunkt for samtalen så kan vi ta saken videre direkte med selger. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fikk telefon i dag om at jeg hadde vunnet 2 mnd halv strømpris. Javel tenkte jeg, har ikke vært med i noe konkurranse jeg. Da jeg ikke visste hvilket strømselskap jeg hadde så var det bare :"ok, ha en fin dag, ha det". Ikke jeg som styrer med strømmen i huset. Tenkte lenge på dette, skjønte ingenting. Men så søkte jeg dere opp og ser andre har samme erfaringer. Det er ikke ok å holde på sånn, ta ordentlige telefoner og fortell heller hvilke tilbud dere har enn å lyve om en konkurranse man ikke har deltatt i.
Hei Anette, Det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse. Vi benytter oss av et eksternt salgsbyrå, og vi gjør vårt beste for å sikre at alle får en hyggelig samtale. Når dette ikke er tilfellet vil vi svært gjerne vite om det. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med din tilbakemelding om du ikke har gjort det allerede, så får vi litt mer informasjon vi kan ta videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Holder det de lover og god kundeservice. Hyggelig betjening.
Hei Stig, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fastavtale blir billigere om vinteren og dyrere om sommeren. Det er faktisk mye bedre fordi det er strøm om vinteren som er viktigest.
Hei Hilde, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår fastprisavtale. Den har vist seg å være svært gunstig, så vi er veldig glade for at du får lavere strømregninger hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Perfekt kundeservice fornøyde med strøm leverandør 👍👍
Hei Helen, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss! Bare å ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ryddig og konkurransedyktig leverandør av strøm over hele landet.
Hei Janasle, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin