Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg svarte på en konkurranse om en iPad. Jeg godtok premisset om at «kostnaden» var å bli kontaktet med et uforpliktende strømtilbud. Allerede 5 min senere ble jeg oppringt fra 46*****2. Jeg ble gratulert med i konkurransen og informert om at jeg som en bonus ville få halv pris på strømmen neste to mnd. Selger fikk meg til å tro at det var Tinde som skulle dekke dette, med et samarbeid eller liknende med min strømleverandør. Videre skulle de sørge for svært god pris også etter dette. Jeg måtte avbryte selger og spørre om dette i realiteten var snakk om å bytte strømleverandør fra i dag. Da han bekreftet dette, sa jeg at jeg ikke var interessert. Selger ble da spydig, og da jeg forklarte hvorfor jeg ikke kunne bytte strømavtale akkurat nå, ble han bare sur og sa «Hade». Uryddig og uprofesjonelt forsøk på å lure meg til seg som kunde.
Hei Eivind, Våre eksterne selgere ringer deltakere i konkurranser vi arrangerer eller sponser, men vi ønsker at det skal være en positiv opplevelse. Vi forstår veldig godt at du reagerer på denne oppførselen, og vi beklager det på det sterkeste. Vi kan gjerne ta det videre, men da trenger vi litt mer informasjon. Send oss gjerne ditt nummer, nummeret det ble ringt fra og tidspunkt for samtalen så kan vi ta saken videre direkte med selger. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fikk telefon i dag om at jeg hadde vunnet 2 mnd halv strømpris. Javel tenkte jeg, har ikke vært med i noe konkurranse jeg. Da jeg ikke visste hvilket strømselskap jeg hadde så var det bare :"ok, ha en fin dag, ha det". Ikke jeg som styrer med strømmen i huset. Tenkte lenge på dette, skjønte ingenting. Men så søkte jeg dere opp og ser andre har samme erfaringer. Det er ikke ok å holde på sånn, ta ordentlige telefoner og fortell heller hvilke tilbud dere har enn å lyve om en konkurranse man ikke har deltatt i.
Hei Anette, Det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse. Vi benytter oss av et eksternt salgsbyrå, og vi gjør vårt beste for å sikre at alle får en hyggelig samtale. Når dette ikke er tilfellet vil vi svært gjerne vite om det. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med din tilbakemelding om du ikke har gjort det allerede, så får vi litt mer informasjon vi kan ta videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Holder det de lover og god kundeservice. Hyggelig betjening.
Hei Stig, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fastavtale blir billigere om vinteren og dyrere om sommeren. Det er faktisk mye bedre fordi det er strøm om vinteren som er viktigest.
Hei Hilde, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår fastprisavtale. Den har vist seg å være svært gunstig, så vi er veldig glade for at du får lavere strømregninger hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Perfekt kundeservice fornøyde med strøm leverandør 👍👍
Hei Helen, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss! Bare å ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ryddig og konkurransedyktig leverandør av strøm over hele landet.
Hei Janasle, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Tinde er enkelt og oversiktlig, kan bli bedre på kundeservice- mer effektivitet med svar
Hei Ingvild, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Vi har dessverre noen perioder med lengre ventetid, men vi gjør vårt beste for å svare så raskt som mulig. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin