Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig god kundebjetjening og hyggelig og lett og oversiktlig nettside. syns det kunne blitt et bedre system visst noen allerede er satt opp med en bindingstid hos en leverandør og en annen strømleverandør ringer deg 6 mnd seinere og du har glemt at du er bindt opp og Di kommet med et supert tilbud og du takker ja og så står du plutselig og betaler for to leverandører. Skulle kommet opp hos Di andre ikke hos tinde men alle andre at obs obs denne kunden er bindet og kan ikke gå over til ny kunde før om 5 mnd etc.
Hei Kim, Så hyggelig at du er fornøyd som kunde hos oss. Vi er i prinsipp helt enige i at det er informasjon vi hadde hatt stor nytte av, men det er regulert av personvernloven og ikke noe hvem som helst har lov til å se. Men er man usikker kan vi alltids hjelpe med å komme til bunns i det. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Ble oppringt av Tinde Energi som kunne fortelle meg at jeg hadde vunnet en konkurranse. Tinde Energi skulle dekke 50% av strømkostnadene mine de første to månedene og jeg skulle ikke skifte strømleverandør. Syntes det hørtes for godt ut til å være sant og unnlot naturligvis å svare "JA" på SMSen, men etter det har jeg fått SMSn på nytt + nye oppring slik at jeg måtte blokkere nummeret.
Hei Thomas, Vi ønsker selvsagt at våre eksterne selgere skal være åpne om avtalen de tilbyr. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne undersøke hvem som ringte deg opp. Om du hadde sendt oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og tidspunkt for samtalen vil vi gjerne ta saken videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Hyggelig å bli ringt opp og at det gikk raskt. Viktig å bli kontaktet som kubde slik at man føler seg ivaretatt.
Hei Line, Takk for at du tar deg tid til å skrive om oss. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd, og skulle du ha noen spørsmål er det bare å ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt av Tinde som sa jeg hadde vært med i en konkuranse og ville tilby meg billig strøm. Jeg fortalte at jeg hadde en strømleverandør der jeg bare hadde vært kunde noen få måneder så var usikker på om jeg hadde bindingstid så kunne ikke takke ja til dette tilbudet. Jeg ser her at du ikke har bindingstid fikk jeg beskjed om da. Så vi fikser alt sånn at du ikke trenger å gjøre noe. Var fortsatt veldig usikker men ja ja under tvil. Joda hadde bindingstid så der ble jeg lurt. Forbanna møkk selskap!
Hei Ragnhild, Om dette er noe selger har sagt er det helt klart et feilsteg og noe vi vil rette opp i. Kan du sende oss en e-post til [email protected] eller ringe oss på 32 17 80 90, så finner vi frem til selgeren og undersøker videre? Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble nettopp oppringt av en selger om at jeg hadde vunnet i en konkurranse, noe som gjorde at jeg umiddelbart takket nei. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranser, så dette fikk med en gang alarmbjellene til å ringe.
Hei, Vi både arrangerer og sponser flere konkurranser, og våre salgsrepresentanter ringer primært deltakere i disse. Om du ønsker å vite hvordan informasjonen din ble registrert kan du gjerne sende oss en e-post til [email protected], så hjelper vi deg. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig fornøyd med Tinde kommer til å anbefale mine venner.
Hei Odd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ønsker billigere kwt pris. Ønsker også at nettleverandører kan samarbeide slik at alt som omhandler strøm kommer på samme faktura.
Hei Nina, Dessverre har strømmen vært dyrere enn normalt inn mot denne sommeren, og selv om vi gjerne skulle redusert prisen er denne ute av vår kontroll. Den bestemmes av vær og vind, hvor mye vann som er i magasinene og mye mer. Vi håper alle prisen går ned snart. Angående samfakturering er er dette noe vi håper å tilby om ikke altfor lenge. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin