Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ventet meg litt billigere. Føler ikke at løftene er innfridd
Hei Else. Det er dessverre bare så og så mye vi får gjort med strømprisene, men vi ønsker jo selvfølgelig at du skal få den avtalen som passer deg og ditt behov best. Om du føler at du ikke har fått det du ble lovet kan du alltids kontakte oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så kan en av våre flotte kundebehandlere hjelpe deg med dette, eller svare på eventuelle spørsmål du måtte ha. Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.
Alt er bra så langt. Er fornøyd så langt. Autogirioen gjør at jeg ikke sjekker sum på faktura dersom den ikke virker feil. Hilsen Arne
God dag Arne. Godt å høre at du er fornøyd så langt. Vi håper du fortsetter å være fornøyd videre i fremtiden også ;) Håper du har en super dag videre. Hilsen Emil.
God service, ,grei oversikt og hyggelige ansatte.Har ikke mer å tiføye
Hei Unni. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre ansatte og at du synes alt er fint og oversiktlig. Ønsker deg en fantastisk dag videre. Hilsen Emil.
Enkel faktura, bra pris, ingenting å utsette. Oppfølging i kundeforholdet bra.
Hei hei Stine. Det er herlig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Om det noen gang skulle være noe du lurer på kan du alltids ta kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så hjelper vi deg med hva enn du måtte lure på. Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.
Vi hadde besøk av en selger her i Horten 07.08.2021. Han presenterte seg for å komme fra Forbrukerrådet. Virket ikke troverdig, så vi avviste han. Han ble forbanna og trua både ansatte og kunder i vår butikk.
Hei Ruben. Dette er ikke en godkjent opptreden fra våre eksterne selgere. Send oss gjerne en E-post med den informasjonen du husker om selger slik at vi kan ta tak i dette videre. Ønsker deg en fortsatt flott dag videre. Hilsen Emil
Disse ringer deg opp etter at du har indikert at du gjerne vil være med på konkurransen de har gående på facebook. Gir inntrykk av at det bare er å svare ja på sms du får etterpå for å delta. I stedet brukes sms-svaret som bekreftelse på at du vil bytte strømleverandør! Fikk plutselig en avtale med 12 mnd binding. Kundeservice er elendig, og ville ikke ordne opp i dette. Sender i stedet et bruddgebyr på 1350 kr når man vil ut av dette. Overhodet ikke en seriøs strøm-leverandør.
Heisann. Det er kjedelig å høre at selger ikke har vært så åpen som vi skulle ønske, men du skal ha blitt godt informert om avtalen både av selger og på sms'en du svarte ja på. Send oss gjerne en mer utfyllende E-post([email protected]) om hvordan samtale med selger gikk slik at vi kan ta tak i dette for å unngå lignende hendelser i fremtiden. Våre kundebehandlere gjør sitt beste for å løse de sakene de får på en god måte for alle parter. Håper du har en super dag videre. Hilsen Emil.
Det var meget greit med de 2mnd med halv strøm da jeg begynte som kunde hos tinde og er fortsatt fornøyd med prisen på de siste regningene. Har ingenting å klage på!
Hei Liv. Så flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Det er også kjempe hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en omtale her på bytt.no Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.