Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tinde Energi
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no

Manipulative og på kanten til bedrageri fra telefonselgere

Omtale av  Petter

Ble oppringt fra selger for Tinde som sa jeg hadde vært med i en konkurranse for 1,5 måned siden. Han sier da at alle som har gått til finalen får gratis strøm i 2 måneder. Jeg spør da om jeg må bytte strømleverandør og han sier jeg har misforstått og at de er sponsor og de ønsker bare å gi meg 2 måneder gratis støm. Igjen ønsker han å vite hvor mye jeg betaler. Jeg stiller igjen samme spørsmål og han blir irritert og sier han ikke gidder mer og legger på. Er det virkelig sånn dere ønsker å få nye kunder ved å forsøke å lure dem til å bytte. Og ikke en gang svare ærlig når relevant spørsmål blir stilt. Om ikke bør dere virkelig ta en prat med deres leverandør av telemarketing. De driver på kanten til bedrageri i mine øyne. Vurderer sterkt på pur f å kontakte forbrukerombudet for sånn kan dere ikke holde på.

Svar fra Tinde Energi
29.06.2021 15:26

Hei Petter, Vi ønsker selvsagt at selgerne skal være ærlige om avtalen de tilbyr. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne ta saken videre. Kontakt gjerne kundeservice på [email protected] og beskriv samtalen, og legg gjerne ved hvilket nummer som ringte deg opp. Vi har eksterne selgere som ringer på vegne av oss og trenger dermed litt mer informasjon for å finne ut av hvem du snakket med. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (3)

Dere har telefonsolgt oss et dyrt produkt

Omtale av  Steinar T

Lokket med såsålenge halv pris. Månedsfastpris kr 79. Fakturagebyr etter at vi hadde bestilt efaktura.

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:30

Hei. Alle våre avtaler er konkurransedyktig og gode avtaler. Vi er åpne om alle våre avtaler og ønsker selvfølgelig ikke at noen skal føle seg "lurt" inn i noen avtaler her hos oss. Det er heller ingen fakturagebyrer på eFaktura, så da burde du eventuelt ta kontakt med banken din angående dette. Om du skulle ha noen spørsmål ta gjerne kontakte med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] Hilsen Emil

Nyttig (3)

Fornøyd

Omtale av  Isabell

Hadde en positiv erfaring som kunde hos Tinde. Alt fungerte som det skulle!

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:30

Hei. Det er godt å høre at du var fornøyd som kunde hos oss. Du er alltids hjertelig velkommen tilbake som kunde om du skulle ønske det en dag i fremtiden =) Hilsen Emil

Nyttig (2)

God oppfølging

Omtale av  Toralv M

Veldig bra at en levrandør av denne type tjeneste tar kontakt med kunde slik at kunden kan få stille spørsmål ang. sitt kundeforhold

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:30

Hallo. Selvfølgelig skal vi kontakte de kundene som ønsker å bli kontaktet for å svare på spørsmål. Fornøyde kunder er alltid viktig for oss her hos Tinde og vi strekker oss det lille ekstra for å få til dette =) Hilsen Emil

Nyttig (2)

Fastledd på kr. 79,- pr. mnd. og markedsført som Tinde Lavpris

Omtale av  Rune

Jeg var deltagende i en samtale med en av deres selgere tidligere i dag, og dette var en mindre hyggelig opplevelse. Taktikken som her ble benyttet var svært pågående og lite informativ. Innledningsvis fikk personen dere ringte opplyst at han var videre i en konkurranse sammen med fem andre. Hva som videre ble avtalt vet jeg ikke, men kort etter han legger på mottar han en sms med oppfordring om å svare «Ja». Det opplyses at han da vil binde seg for 12 mnd. med overnevnte mnd. pris, og helt riktig at de to første mnd. ville være halvpris. Siden jeg fraråder han å inngå avtalen sletter han sms, og vi fortsetter møtet. Kort etter ringer selger igjen, og jeg tar over samtalen. Selger er ubehagelig og torpederende, og svarer unnvikende. Han unngår å svare på om kunden slipper å betale annet enn nevnte sum, og påstår hardnakket at dette er et enestående tilbud. Jeg møter han tilbake med at dette ikke er tilfelle, og viser til den høye månedsavgiften og at det ganske sikkert påløper pris pr. kWh i tillegg. Han bekrefter dette, men at prisen er uten påslag slik som andre opererer med. Jeg svarer tilbake at påslaget i en liten leilighet neppe vil utgjøre mer enn kr. 20,- og ergo er avtalen hans dyr. Da jeg senere på dagen er inne og studerer avtalen ser jeg også at de krever forskuddsbetaling.

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:30

Hei. Det er kjedelig å høre at kvaliteten på samtale med selger ikke har vært en positiv opplevelse. Vi ønsker jo selvfølgelig at selger skal være hyggelig, informativ og imøtekommende, og tar slike henvendelser veldig seriøst ettersom at dette ikke er gunstig for hverken oss eller potensielle nye kunder. Avtalen vår er en god avtale som vi tilbyr alle vi ringer ut til uavhengig av hvilke konkurranser de har deltatt i, og er på ingen måte en premie. Det er som oftest kWh prisen som utgjør den største delen av fakturaen, og varierer selvfølgelig mye avhengig av strømforbruket til den individuelle brukeren Enkelte av våre avtaler faktureres med forskudd, noe som selvsagt ikke er dyrere for deg som kunde. Ønsker man etterskudd eller en annen avregning kan en av våre flinke kunderådgivere ta en titt på saken. Hilsen Emil

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Veldig fornøyd

Omtale av  Lise N

Kundeservicen er veldig bra og det er billig strøm

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:30

Hei. Det er flott å høre! Målet vårt er å ha den beste kunde servicen og de billigste avtalene her i Norge =) Hilsen Emil

Nyttig (2)

Faktura

Omtale av  Liv R

Ønsker faktura på e-post, det blir mer oversiktlig..., og lettere å finne regningen...

Svar fra Tinde Energi
24.06.2021 08:30

Heisan. Det er klart vi kan ordne dette for deg Liv R! Det er bare å kontakte oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så får vi registrert det til neste faktura. Hilsen Emil

Nyttig (2)
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tinde Energi mener

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR