Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra at en levrandør av denne type tjeneste tar kontakt med kunde slik at kunden kan få stille spørsmål ang. sitt kundeforhold
Hallo. Selvfølgelig skal vi kontakte de kundene som ønsker å bli kontaktet for å svare på spørsmål. Fornøyde kunder er alltid viktig for oss her hos Tinde og vi strekker oss det lille ekstra for å få til dette =) Hilsen Emil
Jeg var deltagende i en samtale med en av deres selgere tidligere i dag, og dette var en mindre hyggelig opplevelse. Taktikken som her ble benyttet var svært pågående og lite informativ. Innledningsvis fikk personen dere ringte opplyst at han var videre i en konkurranse sammen med fem andre. Hva som videre ble avtalt vet jeg ikke, men kort etter han legger på mottar han en sms med oppfordring om å svare «Ja». Det opplyses at han da vil binde seg for 12 mnd. med overnevnte mnd. pris, og helt riktig at de to første mnd. ville være halvpris. Siden jeg fraråder han å inngå avtalen sletter han sms, og vi fortsetter møtet. Kort etter ringer selger igjen, og jeg tar over samtalen. Selger er ubehagelig og torpederende, og svarer unnvikende. Han unngår å svare på om kunden slipper å betale annet enn nevnte sum, og påstår hardnakket at dette er et enestående tilbud. Jeg møter han tilbake med at dette ikke er tilfelle, og viser til den høye månedsavgiften og at det ganske sikkert påløper pris pr. kWh i tillegg. Han bekrefter dette, men at prisen er uten påslag slik som andre opererer med. Jeg svarer tilbake at påslaget i en liten leilighet neppe vil utgjøre mer enn kr. 20,- og ergo er avtalen hans dyr. Da jeg senere på dagen er inne og studerer avtalen ser jeg også at de krever forskuddsbetaling.
Hei. Det er kjedelig å høre at kvaliteten på samtale med selger ikke har vært en positiv opplevelse. Vi ønsker jo selvfølgelig at selger skal være hyggelig, informativ og imøtekommende, og tar slike henvendelser veldig seriøst ettersom at dette ikke er gunstig for hverken oss eller potensielle nye kunder. Avtalen vår er en god avtale som vi tilbyr alle vi ringer ut til uavhengig av hvilke konkurranser de har deltatt i, og er på ingen måte en premie. Det er som oftest kWh prisen som utgjør den største delen av fakturaen, og varierer selvfølgelig mye avhengig av strømforbruket til den individuelle brukeren Enkelte av våre avtaler faktureres med forskudd, noe som selvsagt ikke er dyrere for deg som kunde. Ønsker man etterskudd eller en annen avregning kan en av våre flinke kunderådgivere ta en titt på saken. Hilsen Emil
Kundeservicen er veldig bra og det er billig strøm
Hei. Det er flott å høre! Målet vårt er å ha den beste kunde servicen og de billigste avtalene her i Norge =) Hilsen Emil
Ønsker faktura på e-post, det blir mer oversiktlig..., og lettere å finne regningen...
Heisan. Det er klart vi kan ordne dette for deg Liv R! Det er bare å kontakte oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så får vi registrert det til neste faktura. Hilsen Emil
Selgere som unnlater å informere riktig , grusomt å ha med de å gjøre. Ikke anbefales
Hei. Det er kjedelig å høre at selger har vært unnvikende under samtalen. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om det er noe vi kan svare på angående avtaler hos Tinde eller om du har lyst til å gi en mer utfyllende tilbake melding om selger slik at vi kan ta det videre. Hilsen Emil
Helt greit og rimelig alternativ! Grunnen til at jeg skiftet er hensynet til lokale aktører, i dette tilfellet Haugaland kraft.
Hei. Det er godt å høre at du har hatt en god opplevelse her hos oss, og var fornøyd med den avtalen du hadde. Flott å høre at du har funnet en leverandør du er fornøyd med! Om det skulle forandre seg i fremtiden så er du alltid hjertelig velkommen tilbake til gode avtaler her hos oss i Tinde ;) Hilsen Emil
Ble oppringt av selger fra Tinde. Også her at jeg hadde vunnet i en konkurranse og at jeg kan få 2 måneder med halv pris på strøm og billigere en de jeg hadde videre. Dum så jeg var takket jeg ja da jeg tenkte på å prøve en ny leverandør og at min tidligere strømleverandør Kanskje ville komme med tilsvarene. Min gamle leverandør ringte seinere og ønsket meg tilbake og kom selvfølgelig med ett godt tilbud. Tenkte at jeg ville takke ja da jeg har vært fornøyd tidligere. De skulle ordne alt sammen med bytte tilbake. Og nå fikk jeg faktura fra Tinde på 3300kr for brudd på avtale. Dette skal taes videre med Forbrukerrådet. Aldri mere Tinde og anbefaler de ikke til noen. Rent lureri.
Heisan. Våre eksterne selgere ringer ut med avtaler til alle som har vært med på noen av konkurransene som er sponset av Tinde eller hatt Tinde som samarbeidspartnere. Avtalen som tilbys er ikke en premie, men et tilbud vi tilbyr alle nye potensielle kunder, men det er kjedelig å høre at selger har fremhevet dette som en premie. Det er flott å høre at du fikk et godt tilbud fra en annen leverandør du ble fornøyd med. Det høres ut som at du har fått tilsendt en bruddgebyr-faktura i henhold til avtalen du inngikk, det kan skje når vi ikke mottar angrerett og det foreligger en avtaletid. Informasjon om angrerett og bruddgebyr skal ha blitt informert om i SMS bekreftelsen og under samtale med selger, for vi ønsker ikke at noen skal føle seg lurt etter å ha vært i kontakt med oss. Hilsen Emil