Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd kunde. Konkurransedyktige priser er viktige med dagens priser!
Hei Lene, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig fornøyd! Som kunde trenger man nesten ikke å gjøre noe som helst, de gjør alt og utfører en utmerket service!
Hei Elfrid, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Snakket med en av deres konsulenteter da jeg syntes strømregningen ble veldig stor. Ha virket i møterommene og grei og skulle se på avtalen så må et jeg spent på resten
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ekstremt dyr avtale markedsført som en god pris. Styr unna! Fikk en avtale som var 3ganger så dyr som den jeg hadde fra før. Dårlig og uerfaren kundeservice. Føler meg lurt.
Hei Brage, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Prisene har dessverre økt for alle leverandører denne høsten, og det er utenfor vår kontroll. Har du flere spørsmål om pris kan du gjerne kontakte kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Dyrt strøm selskap, bor i et lite hus der strømmen bestandig har vært på rundt 900kr. Fikk regning fra tinde på 3500kr! Det er jo et ran! Dårlig kundeservice som ikke er til noe hjelp! Skal bytte strømleverandør nå!
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Prisene har dessverre økt for alle leverandører denne høsten, og det er utenfor vår kontroll. Har du flere spørsmål om pris kan du gjerne kontakte kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fikk beskjed om at « forvaltningsavtale «var det samme som spotpris, Det ble heller ikke formidlet at nettleie ikke ble fakturert av dem slik jeg hadde det tidligere.
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Vi ønsker at det skal komme tydelig frem hva man bestiller før avtalen inngås, og det inkluderer selvfølgelig avtaletype. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi se på hvordan vi best mulig kan hjelpe deg videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Grusomme priser. Umulig å nå igjennom på telefon. Ble lovet "topp 10" pris. Fikk faktura som var seks ganger så stor som min svoger. De er stor enebolig med utleiedel. Vi har et lite rekkehusnmed et bad.
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Vi har enkelte avtaler med Topp 10-garanti, som garanterer at vi er blant de 10 billigste på avtalen som tilbys. Uansett avtaletype er det få eller ingen avtaler som varierer med 6 ganger, så forskjellen kan nok heller forklares med forbruk, eller om de bor i en annen prissone. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin