Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk beskjed om at « forvaltningsavtale «var det samme som spotpris, Det ble heller ikke formidlet at nettleie ikke ble fakturert av dem slik jeg hadde det tidligere.
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Vi ønsker at det skal komme tydelig frem hva man bestiller før avtalen inngås, og det inkluderer selvfølgelig avtaletype. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi se på hvordan vi best mulig kan hjelpe deg videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Grusomme priser. Umulig å nå igjennom på telefon. Ble lovet "topp 10" pris. Fikk faktura som var seks ganger så stor som min svoger. De er stor enebolig med utleiedel. Vi har et lite rekkehusnmed et bad.
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Vi har enkelte avtaler med Topp 10-garanti, som garanterer at vi er blant de 10 billigste på avtalen som tilbys. Uansett avtaletype er det få eller ingen avtaler som varierer med 6 ganger, så forskjellen kan nok heller forklares med forbruk, eller om de bor i en annen prissone. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Som kunde syns jeg det er mange faktorer å ta hensyn til ved valg av strømleverandør. Man blir lokket hit og dit, og ikke godt å finne de beste tilbudene. Tinde scorer ikke topp på alt, men virker å ha gode verdier, som for meg gjør at jeg er fornøyd 🙂
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på, eller om du har forslag til forbedring. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Utmerket kundeservice, med mye god informasjon og tilbud. 8
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig misfornøyd med dette strømselskapet, ble lovet lave strømpriser men det 2-3 ganger høyere en strømselskapet vi hadde før.
Hei Geir, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Prisene har dessverre økt for alle leverandører denne høsten, og det er utenfor vår kontroll. Har du flere spørsmål om pris kan du gjerne kontakte kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Laget en avtale som var bra med bindingstid. Etter tre mnd ikke bra lenge da neste dobbelt så nytt som andre steder. Bindingstid var 150 pr mnd som er igjen. Ringte inn da kan vi endre til det de andre har. Etter tre mnd må jeg ringe igjen. Bare tull.
Hei Petter, Vi har hatt flere kampanjer med halv pris på strøm de første to måneder og lignende, og er det tilfellet for deg også er det naturlig at prisen blir høyere i tredje måned da kampanjeprisen utløper. Utover det er jeg ikke kjent med at vi har noen krav til å ringe hver tredje måned for å endre avtale, og du kan gjerne kontakte kundeservice på nytt om du ønsker at en ny saksbehandler skal ta en titt på saken din. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
I et svakt øyeblikk inngikk jeg en avtale med Tinde, med bindingstid. Bor i en liten leilighet på 50 kvadratmeter og har et lavt strømforbruk. I Oktober hadde jeg et forbruk på 750 kWv og fikk en regning på hele 1706 pluss nettleie. Noen måneder sender de meg forskuddfaktura flere måneder frem i tid og kundeservicen er ikke bra for ikke å snakke om den håpløse hjemmesiden deres. Styr unna!
Hei Fredd, Om en avtale faktureres med forskudd eller etterskudd er oppgitt ved avtalens inngåelse og varierer ikke fra måned til måned. Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice, de pleier å løse de aller fleste problemstillinger. Har du tilbakemeldinger angående hvorfor du ikke er fornøyd med hjemmesiden vår kan du gjerne ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin