Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lite kontakt med leverandør.Imøtekommende i telefon. Strømprisen kan diskuteres Det er vanskelig å forholde seg i dag siden alle levrandør. roper i kor om kven som er best. Dette er problem for abonnenten og forholde seg til.Kven er best.?
Hei Arve, Jeg forstår godt at det er vanskelig å vite hvem som er billigst med så mange leverandører som konkurrerer om kundene. Forbrukerrådet har opprettet en oversikt på strompris.no, men avtaler forandrer seg hele tiden, og det samme gjør strømprisen. Vi håper imidlertid vi kan gjøre det litt enklere å forstå for våre kunder, og våre flinke kunderådgivere har mye kunnskap og kan svare på de spørsmål du måtte ha om markedet, priser og avtalen din. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Lurer dere inn og koster enormt 3300,- å komme seg ut .Agresiv markedsføring med mulighet til å vinne men er jo bare tull. Krever skriftlig oppsigelse og godtar ikkje at ny strømleverandør varsler bytte selv om de selv gjerne varsler og vil gjøre hele jobben når du bytter til dem. All kommunikasjon med dem låser seg og de viser ingen evne til kommunikasjon.
Hei Frode, Vi forholder oss til angrerettloven på lik linje som andre leverandører, og når man ønsker å bruke angreretten må det varsles direkte til selskapet man ønsker å registrere angrerett hos. For å gjøre det enklere for forbrukere starter vi som hovedregel ikke opp avtalen før angreretten har utløpt uansett, så sannsynligvis var det for sent på det tidspunktet. Ifølge angrerettloven skal det varsles direkte og utvetydig til selskapet man ønsker å angre til. Ønsker du at vi skal ta en ny titt på saken din kan du gjerne kontakte kundesenteret. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Bindingstid.. no jæ*** lureri!! Skal ALDRI ha Tinde igjen!!!
Hei Therese, Så trist å høre at du er misfornøyd med tjenesten vår. Om du ikke har vært i kontakt med kundeservice vil jeg anbefale deg å kontakte dem for hjelp. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Det har vært et greit kundeforhold. Har vært kunde i snart et år.
Hei Anne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Hyggelig betjening, og enkelt og greit å få svar på det man lurer på
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Og takk for god tilbakemelding til våre kundebehandlere. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Erfaringen er bare positiv. Jeg vet ikke hva som kan bli bedre. Stabil strømleveranse, og hyggelig kundekontakt.
Hei Sigfred, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Uakseptabel salgsteknikk, nekter å respektere angreretten. Uten å ha sagt ja til noe som helst, er du plutselig kunde. Rent lureri
Hei Ingunn, Vi som alle andre må følge angrerettloven, og dersom man oppfyller kriteriene for angring vil avtalen oppheves. Om du ønsker at vi skal ta en ny titt på saken din kan du gjerne kontakte vårt kundesenter på [email protected]. Ha en fin sommer, Hilsen Malin