Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Erfaringen er bare positiv. Jeg vet ikke hva som kan bli bedre. Stabil strømleveranse, og hyggelig kundekontakt.
Hei Sigfred, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Uakseptabel salgsteknikk, nekter å respektere angreretten. Uten å ha sagt ja til noe som helst, er du plutselig kunde. Rent lureri
Hei Ingunn, Vi som alle andre må følge angrerettloven, og dersom man oppfyller kriteriene for angring vil avtalen oppheves. Om du ønsker at vi skal ta en ny titt på saken din kan du gjerne kontakte vårt kundesenter på [email protected]. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Helt greit, så langt. Kort tid for å gi en utfyllende vurdering.
Hei Oddbjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Oppleve kanskje at jeg ble lokket med gratis strøm i 2 måneder, og binding på 1 år.
Hei Per, Jeg forstår at du ønsker en bedre oversikt over prisen historisk sett, og jeg tar tilbakemeldingen videre så vil ansvarlig for web-innhold ta en titt. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Er kjempe kjempe fornøyd med Tinde som vår strømleverandør.
Hei Khadija, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Ble oppsøkt hjemme på kveldstid av en pågående selger som ga inntrykk av at han var fra forbrukerrådet. Han sa at han spesielt hadde kommet til meg fordi jeg hadde et abonnement som han mente forbrukerrådet hadde avslørt drev med lureri. Han viste til variable strømavtaler, som jeg ikke har. Når jeg sa det ba han om å få se siste faktura fra mitt strømselskap, som jeg gjorde. Da kunne han vise til Norpool sine nettsider om at prisen jeg betalt e i strøm var mye dyrere enn det selskapet mitt hadde gitt meg i pris og at jeg ble lurt av mitt strømselskap. Han mente jeg betalte et påslag på over 25 øre kWh, noe jeg så absolutt ikke gjør. Siden han henviste til hos Norpool var gjengitt i Euro/MWh og ikke øre/kWh, som angir strømprisen her i Norge, og kunne da forveksles med at jeg betalte en alt for høy strømpris. Lureselskap som kun er ute etter å lure folk til å bytte strømselskap til Tinde Energi, som ikke en gang ligger oppført på forbrukerrådets sider for prissjekk. STYR UNNA!
Hei Sivert, Opplevelsen du beskriver tar vi på høyeste alvor og er helt uakseptabelt. For å ta saken videre må vi ha litt mer informasjon om hvilken selger som oppsøkte deg, og jeg ønsker derfor å be om at du sender oss en e-post til [email protected] med beskrivelsen du har skrevet her, hvilket område du bor i og ca. tidspunkt. Selgerne som representerer oss har strenge rutiner og instrukser, og når det avvikes fra disse må det få konsekvenser for selgeren. For øvrig er våre strømavtaler publisert på Forbrukerrådets strømportal, strompris.no. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Svindel, styr unna Tinde Energi, uærlig, bryter markedsføringsloven. De prøver å lure deg til å ta rask beslutning på bytte av strømavtale. Svært ubehagelig og pushete selger. De la på med en gang jeg begynte å stille spørsmålstegn. Fremgangsmåten: Ble ringt opp. Jeg var en av bare en av 20 som kunne vinne en premie verdt 10 000 kr om en dag, men skulle får en liten premie uansett utfall hvis jeg meldte meg opp i dag med 2 måneder gratis strømavtale mot en binding på 12 måneder.. En konkurransen jeg ikke har vært med på, de mente at jeg var med på en konkurranse for mange måneder siden, og skyldte på pandemien for at man ikke hadde rukket og gjennomføre den før nå. Ser også på andre svar her at konsensus er at hele konkurransen bare er oppspinn/fabrikasjon for å forvirre og lure deg til å takke ja raskt fordi premien ikke gjelder dagen etter.
Hei Per, Samtalen du beskriver er ikke slik vi ønsker at våre selgere skal gå frem i det hele tatt. Dessverre er det svært få som tar kontakt med oss etter slike opplevelser, og det gjør det vanskelig for oss å ta saker videre. Jeg ønsker derfor gjerne at du tar kontakt med kundesenteret på [email protected], og legger ved telefonnummeret som ringte deg opp og tidspunkt for samtalen. Det er viktig for oss å identifisere selgere som avviker fra våre instrukser, slik at det får konsekvenser for vedkommende og andre slipper å oppleve det samme. Ha en fin sommer, Hilsen Malin