Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig betjening, og enkelt og greit å få svar på det man lurer på
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Og takk for god tilbakemelding til våre kundebehandlere. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Erfaringen er bare positiv. Jeg vet ikke hva som kan bli bedre. Stabil strømleveranse, og hyggelig kundekontakt.
Hei Sigfred, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Uakseptabel salgsteknikk, nekter å respektere angreretten. Uten å ha sagt ja til noe som helst, er du plutselig kunde. Rent lureri
Hei Ingunn, Vi som alle andre må følge angrerettloven, og dersom man oppfyller kriteriene for angring vil avtalen oppheves. Om du ønsker at vi skal ta en ny titt på saken din kan du gjerne kontakte vårt kundesenter på [email protected]. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Helt greit, så langt. Kort tid for å gi en utfyllende vurdering.
Hei Oddbjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Oppleve kanskje at jeg ble lokket med gratis strøm i 2 måneder, og binding på 1 år.
Hei Per, Jeg forstår at du ønsker en bedre oversikt over prisen historisk sett, og jeg tar tilbakemeldingen videre så vil ansvarlig for web-innhold ta en titt. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Er kjempe kjempe fornøyd med Tinde som vår strømleverandør.
Hei Khadija, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Ble oppsøkt hjemme på kveldstid av en pågående selger som ga inntrykk av at han var fra forbrukerrådet. Han sa at han spesielt hadde kommet til meg fordi jeg hadde et abonnement som han mente forbrukerrådet hadde avslørt drev med lureri. Han viste til variable strømavtaler, som jeg ikke har. Når jeg sa det ba han om å få se siste faktura fra mitt strømselskap, som jeg gjorde. Da kunne han vise til Norpool sine nettsider om at prisen jeg betalt e i strøm var mye dyrere enn det selskapet mitt hadde gitt meg i pris og at jeg ble lurt av mitt strømselskap. Han mente jeg betalte et påslag på over 25 øre kWh, noe jeg så absolutt ikke gjør. Siden han henviste til hos Norpool var gjengitt i Euro/MWh og ikke øre/kWh, som angir strømprisen her i Norge, og kunne da forveksles med at jeg betalte en alt for høy strømpris. Lureselskap som kun er ute etter å lure folk til å bytte strømselskap til Tinde Energi, som ikke en gang ligger oppført på forbrukerrådets sider for prissjekk. STYR UNNA!
Hei Sivert, Opplevelsen du beskriver tar vi på høyeste alvor og er helt uakseptabelt. For å ta saken videre må vi ha litt mer informasjon om hvilken selger som oppsøkte deg, og jeg ønsker derfor å be om at du sender oss en e-post til [email protected] med beskrivelsen du har skrevet her, hvilket område du bor i og ca. tidspunkt. Selgerne som representerer oss har strenge rutiner og instrukser, og når det avvikes fra disse må det få konsekvenser for selgeren. For øvrig er våre strømavtaler publisert på Forbrukerrådets strømportal, strompris.no. Ha en fin sommer, Hilsen Malin