Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Først fortalte telefonselgeren at jeg var blitt trukket ut til å få en kjempe bra strømavtale fra Tinde energi. Kanskje min gamle bestemor hadde trodd på det.. Så presentere selgeren er forvaltningsavtale som gjorde at jeg ville få konkurransedyktig strømpris med en fast mnd avgift på 79 kr. Før jeg fikk sagt så mye mer spurte selgeren om han hadde riktig adresse for å opprette strømavtalen, for det hadde jo vært synd om naboen min hadde fått den.. Ser på nettsiden at avtalen har et pristak som er høye 69 øre/ kwh. Herligheten har også 12 mnd bindingstid. Styr unna hvis du ikke er sint på pengene dine.
Hei Cato, Vi har en kampanje på en avtale med to måneder gratis strøm, så det ser ut til at selger har opplyst riktig informasjon. Det er selvsagt beklagelig om selger har vært for frempå og forhastet seg. Avtalen du ser på på nett er Tinde Smart, og er ikke den samme avtalen som du er tilbydd. Avtaletiden er den samme, men kampanjeavtalen Tinde Miljø har ikke pristak. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Oppringt i dag for få minutter siden. Påstår jeg har vært med i konkurranse og har vunnet gratis strøm. Ironisk nok jobber jeg som saksbehandler av saker, hvor kunder føler seg lurt av lignende små strømselskap. Disse strømselskapene bruker eksakt samme "pitching-taktikk". Sakene jeg behandler viser at de(inkl. meg) aldri har vært med i noen konkurranse, prisene er kjempehøye etter 2mnd gratis strøm, bruddgebyrer som kunder aldri blir fortalt om og disse shady selskapene har ekstremt mange klager hos både forbrukerrådet og elklagenemnda. Ville vært ekstremt forsiktig med å takke ja pr. telefon på en slik avtale. Jeg behandler 2-3 slike saker daglig fra lignende små strømselskaper hvor kunder føler seg(er) lurt. Et annet triksi boka her, er at de sier de skal "sjekke opp om de har bindingstid", kort tid etter vil de ringe opp og si at kunden ikke har bindingstid (de har aldri sjekket, de vil bare ha ett ja fra kunden). Trå varsomt, mange varseltrekanter her!
Hei Andre, Her forstår jeg godt at du er misfornøyd. Det virker som om vårt eksterne salgsbyrå har blandet kampanjer fra oss og andre tilbydere, så du har helt rett i at vi ikke er tilknyttet noen konkurranse. Vi gjør vårt beste for at våre kunder skal vite hva de takker ja til, derfor er alle vilkår tilknyttet avtaletid og gebyrer opplyst i SMS-en som sendes ut for bekreftelse ved avtaleinngåelse. Du er velkommen til å sende oss en klage på [email protected], så tar vi det videre til de eksterne selgerne. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble oppringt fra Tinde med informasjon om at jeg hadde vunnet 2 mnd strømforbruk etter deltakelse i konkurranse (som jeg ikke har deltatt i), selgeren husket ikke hvor jeg hadde deltatt om det var på facebook eller på nettet, bare lureri styr unna!
Hei Magnus, Så leit å høre at denne samtalen har funnet sted. Det ser ut til at vårt eksterne salgsbyrå har blandet kampanjer fra oss og andre tilbydere, noe som er svært beklagelig. Du er velkommen til å sende oss en klage på [email protected], så tar vi det videre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Jeg er veldig fornøy med tinde energi. Har hatt de nå i 8 måneder og får lave strøm regninger som er supert.
Hei Laila, Vi setter pris på slike positive tilbakemeldinger. Ta gjerne kontakt med de flinke medarbeiderne våre på kundeservice om det skulle være noe du lurer på. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Jeg synes det er Lett å forholde seg til. Siden regningen kommer samlet Både nettleie og strøm kommer i samme regning, men fakturagebyr på første regning kunne de spart seg for.
Hei Fatima, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen hos oss. Skulle det dukke opp noe du lurer på er du alltid velkommen til å ta kontakt med kundeservice. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Hyggelige og behjelpelige og har gode priser kan anbefales på det varmeste.
Hei Tommy, Så fint å høre at du er fornøyd. Du må gjerne kontakte oss videre hvis det skulle være noe du lurer på.
Skruppelløse og moral lik null. Hvis du ønsker å komme ut av avtalen har de pakket inn på uforståelig vis hva du sitter igjen med i kostnader for å gå ut av avtalen. Betaler heller for glippen selv enn å gå tilbake til et så useriøst selskap.
Hei Beate, Så trist å høre at du er misfornøyd med avtalen din. Hvis du fortsatt mottar strøm fra oss kan du gjerne ta kontakt med kundeservice, så skal vi finne en god løsning. Hilsen Tinde Energi v/Malin