Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lovet lav pris, Har aldri sett det høyere. Når det gjelder ærlighet så er dette selskapet veldig langt fra sannheten.
Hei Roy, Vi prøver vårt beste å presse prisene for våre kunder, men dessverre er innkjøpsprisen på strøm ute av vår kontroll og denne sommeren har prisen vært særdeles høy. Vi håper markedet stabiliserer seg slik at vi alle kan få litt lavere strømregninger snart. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig godt fornøyd med Tinde, som leverer som lovet. God erfaring med Tinde😃🐒
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Hold dere langt unna, dette er ikke noe billigere å det er vanskelig å komme seg ut hvis en først er blitt lurt inn.
Hei Rune, Så trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret om det er noe vi kan hjelpe deg med eller om du ønsker å gå gjennom problemstillingen din på nytt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Tinde ringte meg og sa at jeg hadde vunnet en konkurranse der premien var halv pris på strøm i 2 mnd. Jeg spurte flere ganger om hvilke konkurranse dette var og når den hadde vært, og til slutt kom det frem at det var en konkurranse der premien var mat for 10 000 kr, og at jeg hadde godkjent å bli kontaktet av dem. De åpnet altså sin henvendelse til meg med en løgn. Jeg ble snakke i munnen på og kom nesten ikke til ordet. Konkurransen hadde vært i vinter, men pga hjemmekontor hadde de ikke klart å ringe opp deltakerne før nå. Det tror jeg ikke noe på, resten av Norge fikser langt vanskeligere ting enn dette fra hjemmekontorene sine. Og jeg forstår jo at det er bedre økonomisk for Tinde å gi halv pris på strøm i juli og august, enn i februar og mars. Jeg takket nei til "premien" pga oppførselen til Tinde, det lønner seg ikke å lyve til meg. Da kom det en frekk kommentar om at det var visst ikke alle som syntes at strømmen var dyr.
Hei Berit, Konkurransen selgeren henviser til er helt reell, og om vedkommende opplyste at det var din deltakelse der som gjorde at du ble kontaktet så er nok det korrekt. Du kan selvsagt kontakte oss på [email protected] for mer informasjon om registrering av din kontaktinformasjon. Vi har delt ut halv pris på strøm til deltakere og vinnere i konkurranser over lengre tid, og Tinde Lavpris med to mnd halv pris har vi uavbrutt hatt på markedet siden høsten 2020. Jeg kan ikke umiddelbart se noe du beskriver som er feil, men ta gjerne kontakt med oss og utdyp litt mer om din opplevelse. Vi ønsker alltid å bli bedre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt av en selger som ga inntrykk av å ringe fra det offentlige. Ville kontrollere at jeg ikke betalte for mye i strøm. Ga seg ikke. Var ufin og løy. Styr langt unna.
Hei, Når selgere som representerer oss tar kontakt ønsker vi selvsagt at det skal være helt tydelig hvem som ringer og hvorfor. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne ta det videre til selgeren det gjelder. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og utdyp litt mer om tidspunkt for samtalen og hvilket nummer du ble oppringt fra. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Lite kontakt med leverandør.Imøtekommende i telefon. Strømprisen kan diskuteres Det er vanskelig å forholde seg i dag siden alle levrandør. roper i kor om kven som er best. Dette er problem for abonnenten og forholde seg til.Kven er best.?
Hei Arve, Jeg forstår godt at det er vanskelig å vite hvem som er billigst med så mange leverandører som konkurrerer om kundene. Forbrukerrådet har opprettet en oversikt på strompris.no, men avtaler forandrer seg hele tiden, og det samme gjør strømprisen. Vi håper imidlertid vi kan gjøre det litt enklere å forstå for våre kunder, og våre flinke kunderådgivere har mye kunnskap og kan svare på de spørsmål du måtte ha om markedet, priser og avtalen din. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Lurer dere inn og koster enormt 3300,- å komme seg ut .Agresiv markedsføring med mulighet til å vinne men er jo bare tull. Krever skriftlig oppsigelse og godtar ikkje at ny strømleverandør varsler bytte selv om de selv gjerne varsler og vil gjøre hele jobben når du bytter til dem. All kommunikasjon med dem låser seg og de viser ingen evne til kommunikasjon.
Hei Frode, Vi forholder oss til angrerettloven på lik linje som andre leverandører, og når man ønsker å bruke angreretten må det varsles direkte til selskapet man ønsker å registrere angrerett hos. For å gjøre det enklere for forbrukere starter vi som hovedregel ikke opp avtalen før angreretten har utløpt uansett, så sannsynligvis var det for sent på det tidspunktet. Ifølge angrerettloven skal det varsles direkte og utvetydig til selskapet man ønsker å angre til. Ønsker du at vi skal ta en ny titt på saken din kan du gjerne kontakte kundesenteret. Ha en fin sommer, Hilsen Malin