Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold dere langt unna dem juks og lureri !stygg i kjeften og de sier du har vunnet i en konkurranse bare tull! Anmeldelse neste!
Hei Berit, Så trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi ønsker tilbakemeldinger, positive og negative, så send oss gjerne en mer konkret beskrivelse til [email protected]. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Min erfaring er følgende: "Hageeventyr" på facebook legger ut en konkurranse om å vinne et drivhus. Når du deltar blir du kontaktet kort tid etter på messenger med beskjeden: "Heisann! Du er en av de 14 heldige som er med på siste delen av trekningen til å vinne en loungesett"! Husk å delta her: https://konkurransefortinde.no/ Beste hilsen Helene" Alle som deltar (i skrivende stund over 5800 pers. som har delt) synes å få denne beskjeden (?) eller tilsvarende. Den som får fordel av konkurransen synes å Tinde, iom at de som blir med i konkurransen godtar at Tinde kan ta kontakt ifm salg av strøm. Tinde tar kontakt kort tid etter for å forsøke å selge deg strøm. De innleder samtalen med at du har vært med i en konkurranse. Straffeloven § 271 sier: § 371.Bedrageri Med bot eller fengsel inntil 2 år straffes den som med forsett om å skaffe seg eller andre en uberettiget vinning a) fremkaller, styrker eller utnytter en villfarelse og derved rettsstridig forleder noen til å gjøre eller unnlate noe som volder tap eller fare for tap for noen, eller b) bruker uriktig eller ufullstendig opplysning, endrer data eller datasystem, disponerer over et kredittkort eller debetkort som tilhører en annen, eller på annen måte uberettiget påvirker resultatet av en automatisert databehandling, og derved volder tap eller fare for tap for noen. Etter min mening bør politiet her etterforske bedrageri/forsøk på bedrageri. Ser ut som flere her har hatt liknende erfaring, og Tinde bør derfor være fullt klar over at konkurransen ikke er reell og at de da medvirker til noe som muligens er straffbart.
Hei Martine, Konkurransen er helt reell, og premien vil deles ut til en vinner som trekkes på oppgitt dato. Konkurransen arrangeres av en ekstern partner på vegne av oss, og jeg har forståelse for at deres fremgangsmåte kunne vært forbedret, men konkurransen er ekte og går frem som opplyst på siden. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har kun hatt Tinde i 2 mnd. Alt virker bra hittil. Er opptatt av pris og evt sparetiltak. Synes Tinde ligger på et greit prisnivå.
Heisann Vigdis, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med en av våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Tinde er god kundeoppfølging på telefon. Har fått flere henvendelser det de spør om jeg er fornøyd og om det er noe de kan bli bedre på.
Hei Svanhild, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med en av våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Intet verken positivt eller negativt er opplevd hittil.
Hei Arvid, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ryddig og god oppfølging, veldig hyggelig kundeservice
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med en av våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt fra selger for Tinde som sa jeg hadde vært med i en konkurranse for 1,5 måned siden. Han sier da at alle som har gått til finalen får gratis strøm i 2 måneder. Jeg spør da om jeg må bytte strømleverandør og han sier jeg har misforstått og at de er sponsor og de ønsker bare å gi meg 2 måneder gratis støm. Igjen ønsker han å vite hvor mye jeg betaler. Jeg stiller igjen samme spørsmål og han blir irritert og sier han ikke gidder mer og legger på. Er det virkelig sånn dere ønsker å få nye kunder ved å forsøke å lure dem til å bytte. Og ikke en gang svare ærlig når relevant spørsmål blir stilt. Om ikke bør dere virkelig ta en prat med deres leverandør av telemarketing. De driver på kanten til bedrageri i mine øyne. Vurderer sterkt på pur f å kontakte forbrukerombudet for sånn kan dere ikke holde på.
Hei Petter, Vi ønsker selvsagt at selgerne skal være ærlige om avtalen de tilbyr. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne ta saken videre. Kontakt gjerne kundeservice på [email protected] og beskriv samtalen, og legg gjerne ved hvilket nummer som ringte deg opp. Vi har eksterne selgere som ringer på vegne av oss og trenger dermed litt mer informasjon for å finne ut av hvem du snakket med. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin