Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi fick en strömregning på 9400 kroner från Tinde før Agusti månad og fram till 14 sept Vi har aldrig tecknet abonemang med dem, vi hade GNP og blev over førd till Tinde utan førfågan. Vi har nesten ikke varit i huset under Agusti og normalt er fakturaen under sommaren på Max 1000 kr. De tar ikke telefonen eller svarer på Mail. Vi har stoppet regningen og venter på svar från Tinde......
Ikke noe seriøs bedrift, vi ble flyttet over dem fra GNP! Uten varsel! De tar ikke tlf, sender regning uten noe betalings informasjon, svarer ikke på e-post! Og får beskjed om å kutte strømmen hvis fakturaen ikke blir betalt!! Styr unna denne bedriften!!
Ble overført fra GNP Energi mot min vilje, måtte betale forskudd, gjorde det, har ikke fått de i tale på 1,5 mnd. Utrolig at de ikke er anmeldt
Bare søk opp nøkkeltall om Tinde, så skjønner du at de har gjort alt de kan for å redde stumpene. Konkursen er bare ikke offentliggjort ennå. De har forsøkt å lure til seg det de kan fra GNP-kunder før de konket...
Tegnet en god spotprisavtale med Tinde Energi i november 2021. Nå i juli oppdager jeg plutselig at GNP Energi er min strømleverandør. I tillegg er vilkårene i strømavtalen endret, slik at jeg nå har en mye dårligere strømavtale. Verken Tinde eller GNP svarer når jeg forsøker å komme i kontakt med de. Etter å ha googlet ser jeg at Tinde og GNP ofte overfører kunder med gode strømavtaler til hverandre slik at de selv kommer ut av avtalene de har inngått. Jeg har ikke fått noe varsel om flytting, og har ikke akseptert verken bytte av strømleveranør eller endring i mine avralevilkår. I avtalen jeg hadde med Tinde var jeg garantert prisen i 12 måneder. Dette er SVINDEL!
Er blitt tvangsflyttet fra GNP til Tinde fra den 14.7.22 uten forhåndsvarsel. Sender faktura på høye forskudd uten spesifikasjon av pris eller kWh. Fakturaprinsipp hos GNP var månedlig fakturering etter faktisk forbruk. På avregning fra Tinde for juli er vi i tillegg blitt fakturert for 2 måneder forskudd. Vi hadde en prissikringsavtale hos GNP med et pristak på kr 0,85 pr. kWh. På avregning for juli fra Tinde er vi fakturert med en pris på kr 3,1766 pr. kWh. Hos GNP hadde vi 30 dagers betalingsbetingelser nedfelt i avtalen og faktura på EHF. Fra Tinde får vi faktura i post med 14 dagers betalingsbetingelse, og mottak få dager før forfall. Vi er et firma med et forbruk på mer enn 500 000 kWh, så sletting av prisstak gir store konsekvenser, og er et alvorlig avtalebrudd. Har sendt flere mail og ringt, men får ikke svar eller kommer igjennom. Får heller ikke logget meg inn på "Min side". Dette er rett og slett det mest useriøse strømselskapet vi har vært borti!!!!
Svarer ikke på tlf eller mail. Fakturaen er heller ikke trå med avtalen. Vanskelig og få rettet opp i feilen. Er heller ikke dette selskapet jeg tegnet avtale med