Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tinde Energi
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no

Betaling

Omtale av  Terje

Glemmer du å legge inn fakturaen i nettbanken blir kravet sendt omgående til inkasso. De burde sende en purring før de sender til inkasso som det står på deres faktura. Kommer til å komme meg ut av avtalen så fort som mulig

Svar fra Tinde Energi
24.11.2020 08:36

Hei Terje, Jeg forstår veldig godt tankegangen din her, men jeg skal forklare den prosessen. Noen dager etter fakturaen har forfalt sendes kravet videre til vår eksterne partner som krever inn forfalte fakturaer. De sender først purring, men fordi purringen ikke kommer fra oss forstår jeg at den kan se ut som inkasso. Har du derimot ikke mottatt faktura eller purring og kun fått inkasso ber jeg deg kontakte kundeservice, så kan du få hjelp til undersøke hvorfor de ikke har kommet frem og få en god løsning. Hilsen Malin

Nyttig (1)

Forvaltningsavtale + 2 mnd med halv pris.

Omtale av  Knut S. R

Ble oppringt av en svært hyggelig telefonselger for omtrent 3 mnd siden. Hun var veldig hyggelig og fortalte meg hvor mye jeg betalte på strømmen i dag. Hun sa hvis jeg går over til Tinde vil jeg få to mnd med halv pris også en forvaltingpris etter det. Strømregningen de to første månedene var aldeles lave. Jeg var selvfølgelig spent på hvordan prisen ville bli etter disse to mnd. i går kom fakturaen og jeg vil si jeg er positivt overrasket over hvor mye jeg har spart. Anbefaler alle å prøve ut Tinde.

Svar fra Tinde Energi
24.11.2020 08:35

Hei Knut, Så fint å høre at du er fornøyd med avtalen hos oss! Vi gjør alt vi kan for at våre kunder skal spare penger på strømmen, og det er fint å høre at du ser en forskjell. Ta gjerne kontakt med kundeservice dersom du skulle ha noen spørsmål videre i avtalen din, og vi håper du vil fortsette å være fornøyd. Hilsen Malin

Nyttig (2)

Morsom salgstaktikk..!

Omtale av  Petter

Ser det er mange heldige vinnere her, og jeg ble i dag en av dere. Jeg ble ringt opp og fikk fortalt at jeg var en av ti heldige ekstrapremievinnere, Og Tinde Energi skulle ta deler av strømregningen min. (jippi tenkte jeg). Litt ut i samtalen gikk det over til at jeg måtte binde meg til en strømavtale uten påslag i 12 mnd. Som alltid forlanger jeg å få tilbudet skriftlig. Men nå et par timer etter har jeg fortsatt ikke fått, og derfor havnet jeg hit inn.. Og ser jeg er langt fra alene om å være den heldige vinner.. 😊 Jeg tok meg litt tid og leste igjennom noen av innleggene og bet meg merk i en liten sak.. Malin på kundeservice skulle hatt pris for hjelpsomheten som består i å svare på alle innleggene her. Og hun tar det alltid videre til salgsrepresentantene, men virker ikke som Malin får mye gehør, siden denne uheldige vinklingene i salgsvirksomheten tydeligvis ikke stopper opp.. Og alle klarer sikkert å sette seg inn i hvordan det er å hver dag gjøre en strålende jobb, uten helt å nå gjennom. Så en klapp på skuldra til Malin, som tydeligvis aldri gir opp..😂🤣

Svar fra Tinde Energi
24.11.2020 08:34

Hei Petter, Dette var artig lesning! Fint å se noen vise forståelse for jobben vi gjør på kundeservice :) Jeg tar virkelig videre alt som blir skrevet her, men som du påpeker - ting tar tid og det er ikke alltid man kommer gjennom. Da er det bare en ting som gjelder, og det er å fortsette å rapportere til noen blir lei av e-postene mine :) En fin dag til deg Petter, og takk for den positive anerkjennelsen. Og som alltid vil jeg sende tilbakemeldingen din videre til vårt eksterne salgsbyrå. Hilsen Malin

Nyttig (3)

Svindel

Omtale av  Abdel

Har en klar beskjed til selgeren som ringte meg: SKAM DEG! Uprofesjonelt og lavmål på høyeste grad! Styr unna!! Lurer deg med cheap salepitch som går ut på at du har vunnet noe som egentlig ikke eksisterer!

Svar fra Tinde Energi
16.11.2020 14:48

Hei Abdel, Vi skal gjerne videreformidle beskjeden din til den aktuelle selgeren, for vi ønsker ikke at noen skal sitte igjen med inntrykket du har nå. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med en beskrivelse av samtalen du hadde med selger, samt telefonnummeret ditt så vi finner frem til den som ringte deg opp. Vi beklager at en av våre selgere har oppført seg på denne måten og vi skal mer enn gjerne ta tak i saken. Hilsen Tinde Energi v/Malin

Nyttig (3)

HOLD DERE LANGT UNNA!!

Omtale av  Karlsen J

Pågående og uærlige telefonselgere som sier man har vunnet konkurranse, men egentlig forsøker å lure folk til å kjøpe strømavtale

Svar fra Tinde Energi
16.11.2020 14:29

Hei, Vi benytter oss av et eksternt salgsbyrå og vi er derfor helt avhengige av konkrete tilbakemeldinger for å ta dette videre med selgeren det gjelder, for dette er ikke akseptabel opptreden. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og beskriv samtalen du hadde med selger, og legg til telefonnummeret ditt. Da finner vi riktig person og kan ta det videre. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere.

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Slett kundebehandling

Omtale av  Terje

Eg vart verva som ny Tinde-kunde av seljar som var høfleg og hyggeleg, men ho gav ein del uklar informasjon. Først då eg fekk den første fakturaen etter inngått avtale, oppdaga eg at dette er eit firma som neglisjerer nye kundar. For å få forklaring på faktura, uklar informasjon og prosedyre ringde eg to av Tinde sine oppgitte telefonnummer pluss seljar sitt telefonnummer. Det eine nummeret svara med støyande musikk og deretter ein automatisk telefonsvarar der eg vart lova å bli oppringt «uten å miste din plass i køen» (det skjedde ikkje). Det andre nummeret tilbydde støyande musikk utan informasjon - og seljar svara ikkje. Forsøk på å nå Tinde via oppgitt e-post førde heller ikkje fram. Først då eg gjekk tilbake til min tidlegare straumleverandør, fekk eg ein standardisert e-post frå Tinde. I e-posten bad firmaet faktisk meg ringja til telefonnummeret (32178090) som før ikkje tilbydde anna enn ein upåliteleg telefonsvarar og musikk (eller e-post - der det før ikkje var svar å få). Dette er svært dårleg kundepolitikk, og ein får inntrykk av eit useriøst firma! Ein vervar ikkje nye kundar, for så å gløyma dei eller be dei bruka tid på å ringja telefonnummer som ikkje svarar!

Svar fra Tinde Energi
16.11.2020 14:28

Hei Terje, I enkelte perioder kan det være mye trykk på telefonlinjene våre, noe som kan gjøre det vanskelig å komme gjennom. På e-poster er vi derimot effektive på svar og det tar sjeldent lenger enn en dag eller to, så det høres veldig rart ut. Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg med det vi kan, så du kan gjerne prøve å sende en ny e-post til [email protected], eller prøv [email protected] så tar jeg tak i det personlig. Hit kan du også sende telefonnummeret ditt om du ønsker, så ringer en av oss deg opp. Vi vil selvsagt være så behjelpelige som mulig, og vi vil også gjerne komme til bunns i hvorfor du ikke har fått kontakt med oss når du har forsøkt. Hilsen Tinde Energi v/Malin

Nyttig (1)

Selgers informasjon var feilaktig

Omtale av  Per

Prisen som ble oppgitt kan endres over natta, og du kan ikke komme deg ut av avtalen uten å betale et høyt gebyr.

Svar fra Tinde Energi
16.11.2020 14:18

Hei Per, Strømpriser forandres fra dag til dag, noe hverken vi eller andre strømleverandører har kontroll over. Vi har også forskjellige avtaler med innledende prisavslag som på et punkt tar slutt, noe som kan forårsake en opplevd brå endring. Har du videre spørsmål angående strømpriser eller din avtale er du velkommen til å kontakte kundeservice på 32 17 80 90 eller [email protected]. Hilsen Tinde Energi v/Malin

Nyttig (1)
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tinde Energi mener

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR