Meny

Tinde Energi omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
98
av 104 innen
strømselskap
19%
anbefaler
Tinde Energi

"Betaling"

Omtale om Tinde Energi skrevet av Terje for 13.11.2020 14.53

Tinde Energi har totalt 59 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tinde Energi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Betaling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Glemmer du å legge inn fakturaen i nettbanken blir kravet sendt omgående til inkasso. De burde sende en purring før de sender til inkasso som det står på deres faktura. Kommer til å komme meg ut av avtalen så fort som mulig

Svar fra Tinde Energi
24.11.2020 08.36
Hei Terje,

Jeg forstår veldig godt tankegangen din her, men jeg skal forklare den prosessen. Noen dager etter fakturaen har forfalt sendes kravet videre til vår eksterne partner som krever inn forfalte fakturaer. De sender først purring, men fordi purringen ikke kommer fra oss forstår jeg at den kan se ut som inkasso. Har du derimot ikke mottatt faktura eller purring og kun fått inkasso ber jeg deg kontakte kundeservice, så kan du få hjelp til undersøke hvorfor de ikke har kommet frem og få en god løsning.

Hilsen Malin
Bytt.no
"Betaling" skrev Terje om Tinde Energi

Har du en tilsvarende erfaring med Tinde Energi?
Gjør som Terje og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tinde Energi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Knut S. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Forvaltningsavtale + 2 mnd med halv pris."

Ble oppringt av en svært hyggelig telefonselger for omtrent 3 mnd siden. Hun var veldig hyggelig og fortalte meg hvor mye jeg betalte på strømmen i dag. Hun sa hvis jeg går over til Tinde vil jeg få to mnd med halv pris også en forvaltingpris etter det. Strømregningen de to første månedene var aldeles lave. Jeg var selvfølgelig spent på hvordan prisen ville bli etter disse to mnd. i går kom fakturaen og jeg vil si jeg er positivt overrasket over hvor mye jeg har spart. Anbefaler alle å prøve ut Tinde.

Svar fra Tinde Energi
24.11.2020 08.35
Hei Knut,

Så fint å høre at du er fornøyd med avtalen hos oss! Vi gjør alt vi kan for at våre kunder skal spare penger på strømmen, og det er fint å høre at du ser en forskjell. Ta gjerne kontakt med kundeservice dersom du skulle ha noen spørsmål videre i avtalen din, og vi håper du vil fortsette å være fornøyd.

Hilsen Malin
Kundetilfredshet
"Morsom salgstaktikk..!"

Ser det er mange heldige vinnere her, og jeg ble i dag en av dere. Jeg ble ringt opp og fikk fortalt at jeg var en av ti heldige ekstrapremievinnere, Og Tinde Energi skulle ta deler av strømregningen min. (jippi tenkte jeg). Litt ut i samtalen gikk det over til at jeg måtte binde meg til en strømavtale uten påslag i 12 mnd. Som alltid forlanger jeg å få tilbudet skriftlig. Men nå et par timer etter har jeg fortsatt ikke fått, og derfor havnet jeg hit inn.. Og ser jeg er langt fra alene om å være den heldige vinner.. 😊 Jeg tok meg litt tid og leste igjennom noen av innleggene og bet meg merk i en liten sak.. Malin på kundeservice skulle hatt pris for hjelpsomheten som består i å svare på alle innleggene her. Og hun tar det alltid videre til salgsrepresentantene, men virker ikke som Malin får mye gehør, siden denne uheldige vinklingene i salgsvirksomheten tydeligvis ikke stopper opp.. Og alle klarer sikkert å sette seg inn i hvordan det er å hver dag gjøre en strålende jobb, uten helt å nå gjennom. Så en klapp på skuldra til Malin, som tydeligvis aldri gir opp..😂🤣

Svar fra Tinde Energi
24.11.2020 08.34
Hei Petter,

Dette var artig lesning! Fint å se noen vise forståelse for jobben vi gjør på kundeservice :) Jeg tar virkelig videre alt som blir skrevet her, men som du påpeker - ting tar tid og det er ikke alltid man kommer gjennom. Da er det bare en ting som gjelder, og det er å fortsette å rapportere til noen blir lei av e-postene mine :) En fin dag til deg Petter, og takk for den positive anerkjennelsen. Og som alltid vil jeg sende tilbakemeldingen din videre til vårt eksterne salgsbyrå.

Hilsen Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har en klar beskjed til selgeren som ringte meg: SKAM DEG! Uprofesjonelt og lavmål på høyeste grad! Styr unna!! Lurer deg med cheap salepitch som går ut på at du har vunnet noe som egentlig ikke eksisterer!

Svar fra Tinde Energi
16.11.2020 14.48
Hei Abdel,

Vi skal gjerne videreformidle beskjeden din til den aktuelle selgeren, for vi ønsker ikke at noen skal sitte igjen med inntrykket du har nå. Send oss gjerne en e-post til post@tindeenergi.no med en beskrivelse av samtalen du hadde med selger, samt telefonnummeret ditt så vi finner frem til den som ringte deg opp. Vi beklager at en av våre selgere har oppført seg på denne måten og vi skal mer enn gjerne ta tak i saken.

Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forvaltingsavtalen er bare helt rå, + 2 måneder mad halv pris. Anbefales på det sterkeste. Takk Tinde!!

Svar fra Tinde Energi
16.11.2020 14.38
Hei Markus,

Så hyggelig at du er fornøyd med avtalen din hos oss. Vi setter alltid pris på positive tilbakemeldinger, og har du videre spørsmål til oss er det bare å kontakte våre flinke medarbeidere på kundeservice via telefon på 32 17 80 90 eller post@tindeenergi.no.

Hilsen Tinde Energi v/Malin
Tinde Energi har totalt 59 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR