Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt fra Tinde med beskjed om at jeg hadde vunnet to måneders halv pris på strøm (i en konkurranse jeg ikke har deltatt i) for deretter få spørsmålet; Vi trenger bare å få vite hvor du får fakturaen din fra i dag... Altså forsøk på å få meg til å bytte selskap på en utrolig sleip måte! Utrolig!
Hei Sala, Vi har eksterne selgere som ringer på våre vegne med tilbud om en strømavtale, men vi ønsker at det skal være tydelig hva man får tilbudt og eventuelt takker ja til. Så vi beklager selvsagt at du har hatt denne negative opplevelsen, og vi jobber aktivt med å forbedre våre rutiner med grunnlag i din og andres tilbakemeldinger. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg ble dessverre overtalt av en selger til å bytte til Tinde Energi. De neste ukene ringte telefonen stadig fra Tinde Energi sitt nr. Det var ikke mulig å svare, siden de ble koblet fra med en gang det hadde ringt. Etter ca. en mnd. ringte telefonen fra de slik at jeg kunne svare. Da traff jeg på en selger som sa jeg måtte bekrefte på nytt at jeg ville flytte strømavtaler til dem. Jeg spurte da om angrefrist, men hun sa at den var ute, siden jeg hadde bekreftet for ca. en mnd. siden. Jeg lurte likevel på dette, men kom ikke videre og takket ja igjen. Datoen var 23.04.2021. Etter dette fikk jeg epost om at avtalen min skulle starte sist i samme måned. Jeg tok da kontakt igjen og spurte om angrefrist - og mener selv den må være fra siste bekreftelse. Jeg ringte Tinde Energi og forklarte problemet mitt og traff på en representant for firmaet som ikke hadde mye å si. Han sa at han egentlig hadde matpause og derfor måtte gå, han hadde også noen private samtaler han måtte ta. . . Med andre ord - jeg kom ingen vei. Jeg har fylt ut angreskjema med den siste datoen og tatt kontakt med kundeservise hos dem flere ganger, men jeg har ikke fått svar. Jeg har avtalt med gammel leverandør at jeg fortsetter med strøm hos dem og jeg har sagt klart i fra til Tinde Energi at jeg ikke vil betale et avbrytningsgebyr til dem.
Hei Sverre, Det er vanskelig å ta stilling til situasjonen rundt angrerett herfra, men vi vil gjerne se på saken din på nytt. Vi svarer på alle e-poster som kommer inn, så om du ikke har fått svar har vi ikke mottatt den, eller det kan være systemfeil. Så send gjerne en e-post på nytt om det fortsatt ikke er avklart. Oppførselen du beskriver fra vår representant er selvsagt helt uakseptabel og ikke noe vi er kjent med, så legg gjerne til på e-posten hvilket nummer du ringte til og tidspunkt for samtalen så tar vi saken videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Aldri har jeg opplevd lignende. Dette firmaet fortsetter sjøl om du sier nei gang på gang. De sier opp min gjeldende avtale og når jeg "angrer" henter de meg inn på nytt Jeg får beklagelse fra Tinde, men de fortsetter likevel. Jeg har heller aldri fått se hvilken avtale jeg angivelig skal ha sagt ja til. Styr unna dette selskapet.
Hei Hans, Noen ganger gjør noen feil, og andre ganger har vi systemfeil. Vi som alle andre prøver selvsagt å unngå det, men det er ikke alltid det går som man vil. I slike tilfeller beklager vi og prøver vårt beste å svare på de spørsmålene en måtte ha. Er det noe du ikke har fått svar på kan du gjerne kontakte oss igjen. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Selgerne i Tinde er uhøflige, useriøse, løgnaktige, useriøse og pågående. Jeg ble oppringt om at jeg hadde vunnet i konkurranse, jeg ikke har deltatt i for fjerde gang i dag. Og ble foret med en mengde løgner og lovnader. Jeg har alle de tre gangene jeg har blitt oppringt, bedt om å bli slettet fra deres telefonregistre. Noe som ikke har skjedd. Ba i dag om å få en skriftlig bekreftelse på sletting. Dette kunne de ikke gi meg før i neste uke, da det tok tid å sende mail
Hei Otto, Det er trist å høre at du har hatt denne negative opplevelsen med våre eksterne selgere. Om du sender oss en e-post til [email protected] kan vi få fjernet deg fra ringelistene. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Det er totalt useriøst år ringe kunder og fortelle de at de har vunnet i en konkurranse de ikke har deltatt i. Enda mer useriøs blir de når de bare legger på når den de ringer sier de ikke har deltatt i noen konkurranse.
Hei Knut, Selgerne som ringer på vegne av oss ringer primært deltakere i konkurranser vi arrangerer eller sponser, men ønsker du mer informasjon om registrering av din informasjon kan du kontakte oss på [email protected] så hjelper vi deg med det. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Samboeren min ble oppringt og fikk vite at han har vunnet en kampanje med halvpris på strøm ut neste måneden. Han har ikke deltatt i konkurransen en gang. De ga seg ikke. Jeg skjønte fort at dette var tull, så jeg ba samboeren min om å legge på. Jeg viste han disse anmeldelsene fra nettet. Han ringte opp igjen for å si at dette er bare er tull og at vi absolutt IKKE skal ha strøm fra dere. «Fy f**n as» hørte vi fra telefonen og så la de på. Dette er klart lureri, så hold dere unna disse telefonene. Er ikke greit!!
Hei, Vi benytter oss av et eksternt salgsbyrå, og når vi får tilbakemeldinger som dette vil vi veldig gjerne ta det videre. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nummer og tidspunkt for samtalen, så kan vi finne frem til den aktuelle selgeren og sørge for at dette ikke skjer igjen. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt av en representant fra Tinde. Presenterte seg raskt og fortalte at jeg var påmeldt et lotteri hvor jeg kunne vinne 10.000kr i dagligvarer. Jeg har aldri vært med på en slik konkurranse og spurte derfor hva det kunne bety. Selgeren fortalte at «hvis du er medlem i Coop eller en annen dagligvarekjede er du automatisk med i trekningen». Jeg er ikke medlem hos noen dagligvarekjeder, hverken Coop, Æ eller andre. Han ba med bekrefte en e-postadresse jeg brukte for lenge siden. Jeg har aldri gitt mitt samtykke til at Tinde kan lagre min personinformasjon og vil derfor melde selskapet til Datatilsynet. Virkelig frekk, uproff tilnærming og ikke minst ulovlig. Dyrt på sikt er det og. Velg hvemsomhelst andre. STYR UNNA!
Hei Pål, Vi vil gjerne undersøke saken din videre, men trenger da mer informasjon. Send oss gjerne en e-post på [email protected]. Lagring av informasjon er selvsagt svært viktig for oss, og vi tar mer enn gjerne en kvalitetssjekk i forbindelse med din tilbakemelding. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin