Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg syns det hadde vart bedre å få samme regning stømmen og netleien. Det kommer to forskjellige regning men i et hadde vart bra syns jeg.
Hei Qamar, jeg forstår godt at du ønsker begge på samme faktura. Dette er dessverre ikke en løsning vi har i dag, men vi håper å kunne tilby dette i nær fremtid. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Strømprisen er blant de 10 laveste i markedet. Oversiktlig faktura.
Hei Anbjørn, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg lurer på fakturaen kanskje litt uoversiktlig med henhold til forbruk
Hei Birgit, vi ønsker at våre fakturaer skal være enkle å forstå, så om du føler fakturaen ikke er oversiktlig nok kan du gjerne gi oss en tilbakemelding på [email protected] med hvordan du mener det kunne vært bedre. Da kan vi forklare det du trenger, og vurdere om noe må endres. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
God kundeservice og samarbeider med kunder. Gode priser
Hei Wesam, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Tungvint ved fakturering. Særlig når det benyttes en gammel Mail adresse
Hei Bjørn, om det har blitt sendt faktura til en annen e-post enn du ønsker å motta på er det bare å ta kontakt med kundeservice, så kan vi endre det til e-posten du ønsker. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
God erfaring med strømleverandør Tinde energi. God kundebehandling.
Hei Bjarte, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ryddig, billig , og oversiktelige , og behjelpelige om det er problemer 👍
Hei Torunn, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin