Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg deltok i en konkurranse, og ble oppringt av Tinde energi 20. juli med informasjon om at jeg kunne vinne møbler fra Hagemøbler allerede på fredag 23. juli. Jeg var 1 av 20 som kunne vinne. I tillegg var jeg den heldige vinneren av en ekstrapremie som var fra Tinde energi. Jeg spurte om hva den gikk ut på og fikk vite at jeg skulle betale 20 øre i måneden for strømmen i leiligheten og på hytta, også et gebyr i mnd, ellers ingen ting utenom nettleien. Jeg var interessert da dette var billig og pratet med henne i 10 min, men ville sjekke informasjonen hun gav meg før jeg sa ja, det likte hun ikke, DA LA HUN PÅ RØRET. Det kunne vært et uhell, men det samme skjedde med min ektefelle som ble oppringt uken før. Der ble det lagt på med en gang en takket nei til ekstrapremien. I tillegg tok jeg skjermbilde av konkurransen jeg deltok i, og der stod det trekning 15/8, og det står fortsatt det på sidene til KonkurranseforTinde.no. Helt tydelig at hun la på røret når hun ikke fikk salget av ekstrapremien med en gang, og informasjonen hun gav var mangelfull og uriktig.
Hei Eva, Det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen med en av våre eksterne selgere, og det beklager vi. Det er viktig for oss at selgerne skal være tydelige og åpne om avtalen de tilbyr og omstendighetene rundt. Når det ikke er tilfellet vil vi gjerne ta saken videre for å sikre at ingen andre har samme opplevelse. Vi hadde derfor satt stor pris på om du kunne sendt oss en e-post med denne beskrivelsen til [email protected], og lagt ved nummeret som ringte deg. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
God levering av strøm hittil. Fakturaen var litt vrien til å begynne med, men forsto det etter hvert.
Hei Svein, Takk for god tilbakemelding. Vi forsøker å gjøre våre fakturaer så enkle å forstå som mulig, og det er godt å høre at det gikk fint til slutt. Du kan selvsagt alltid kontakte oss på kundeservice om du har spørsmål til faktura, eller noe annet. I mellomtiden ønsker vi deg en fin dag videre. Hilsen Malin
Fikk telefonoppringning fra en som heter (anonymisert) fra Tinde om at jeg var blant 20 heldige som var videre med i trekningen av en pizzaovn til en verdi av kr. 11.000,- Men for å bli med i trekningen måtte jeg bytte strømleverandør over til Tinde. Hun var veldig pågående. Jeg ba om å få tilsendt betingelsene før jeg bestemte meg, men da bare brøt hun av samtalen. Ikke fryktelig imponert over måten å tilegne seg nye kunder på.
Hei Jeanette, Vi ønsker selvfølgelig at selgere som selger på vegne av oss skal være åpne om betingelsene og avtalen de legger frem. Vi hadde satt pris på om du kunne sendt oss en e-post til [email protected] og lagt ved telefonnummeret som ringte deg og navnet til selgeren (det blir anonymisert her på bytt.no i anmeldelsen din) så kan vi ta saken videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Prisen svarer ikke til det som ble gitt i tilbudet, synes ikke det er noe billigere enn min forrige strømleverandør.
Hei Ann, Dessverre har de fleste fått dyrere strømpriser den siste tiden. Grunnet blant annet nedbør, temperaturer og avgifter var strømprisen rekordhøy i juli måned. Ta gjerne kontakt med kundeservice om du ønsker en dypere forklaring på prisene. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg har god erfaring gjennom et år! Stabilt og forutsigbart !
Hei Grete. Flott å høre at du har vært kunde hos oss et år allerede og fortsatt er like fornøyd. Vi håper du vil fortsette som kunde hos oss videre fremover i tid, om du har lyst på nye tilbud angående en ny strøm avtale kan du alltids kontakte oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected]. Ønsker deg en fortsatt strålende dag videre. Hilsen Emil.
Jeg føler meg litt lurt da jeg fikk tilbud om billigere strøm enn det jeg da hadde av en selger pr. tlf og at kampanjen Tinde Miljø ville gi meg den beste og mest stabile prisen. Jeg fulgte med og så at jeg lå alltid ca. 30-35 øre over spotpris og tok kontakt med kundeservice, De anbefalte meg å fortsette, da gjennomsnittsprisen pr. år alltid ble best med denne avtalen. Jeg valgte å fortsette og jeg fulgte med, men prisen var alltid den samme. Lurte etter hvert på hvordan de kan vite det, da kampanjen litt senere ikke var mulig å få. Jeg hadde 1 års binding, så jeg forlangte en spot-avtale i stedet og prisen falt betraktelig. De startet kundeforholdet med å forhåndsberegne forbruket mitt, men jeg forlangte etterskuddsbetaling. De var ikke vanskelige å be, så jeg fikk etterskudd og spot, men jeg mener anbefalingene var litt merkelige. Jeg følte vel at avtalen var mest gunstig for Tinde.
Hei. Alle våre avtaler skal være konkurranse dyktige, og har som regel alltid en slags garanti ved siden av for å forsterke dette. Strøm markedet er variabelt og uforutsigbart, men vi ønsker jo selvfølgelig at du skal ha den avtalen som passer best for deg, ettersom at fornøyde kunder er det beste vi vet. Det er godt å høre at da du tok kontakt med Kundeservicen vår, slik at de fikk hjulpet deg med det du trengte. Ønsker deg en fantastisk dag videre. Hilsen Emil.
Ble oppringt angånde at jeg hadde deltatt på en konkuranse på FB. De ville betale halvparten av de to neste strømregningene. De opplyste ikke om at jeg da skulle bytte strømleverandør, før jeg begynte å stille spørsmål. Ba om å få tilsendt et tilbud , da "brøt" linja.
Hei Katrine. Det er trist å høre at vår eksterne selger ikke har vært så åpen som vi skulle ønske. Vi vil jo selvfølgelig at alle som har vært i kontakt med en av våre eksterne selgere, skal føle seg bra etter samtalen, uavhengig om de velger å bli kunde eller ikke. Send oss gjerne en mer utfyllende E-post om hvordan samtalen gikk og når det var, slik at vi kan ta tak i dette og unngå lignende hendelser i fremtiden. Håper du har en fortsatt flott dag videre. Hilsen Emil.