Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prisen svarer ikke til det som ble gitt i tilbudet, synes ikke det er noe billigere enn min forrige strømleverandør.
Hei Ann, Dessverre har de fleste fått dyrere strømpriser den siste tiden. Grunnet blant annet nedbør, temperaturer og avgifter var strømprisen rekordhøy i juli måned. Ta gjerne kontakt med kundeservice om du ønsker en dypere forklaring på prisene. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg har god erfaring gjennom et år! Stabilt og forutsigbart !
Hei Grete. Flott å høre at du har vært kunde hos oss et år allerede og fortsatt er like fornøyd. Vi håper du vil fortsette som kunde hos oss videre fremover i tid, om du har lyst på nye tilbud angående en ny strøm avtale kan du alltids kontakte oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected]. Ønsker deg en fortsatt strålende dag videre. Hilsen Emil.
Jeg føler meg litt lurt da jeg fikk tilbud om billigere strøm enn det jeg da hadde av en selger pr. tlf og at kampanjen Tinde Miljø ville gi meg den beste og mest stabile prisen. Jeg fulgte med og så at jeg lå alltid ca. 30-35 øre over spotpris og tok kontakt med kundeservice, De anbefalte meg å fortsette, da gjennomsnittsprisen pr. år alltid ble best med denne avtalen. Jeg valgte å fortsette og jeg fulgte med, men prisen var alltid den samme. Lurte etter hvert på hvordan de kan vite det, da kampanjen litt senere ikke var mulig å få. Jeg hadde 1 års binding, så jeg forlangte en spot-avtale i stedet og prisen falt betraktelig. De startet kundeforholdet med å forhåndsberegne forbruket mitt, men jeg forlangte etterskuddsbetaling. De var ikke vanskelige å be, så jeg fikk etterskudd og spot, men jeg mener anbefalingene var litt merkelige. Jeg følte vel at avtalen var mest gunstig for Tinde.
Hei. Alle våre avtaler skal være konkurranse dyktige, og har som regel alltid en slags garanti ved siden av for å forsterke dette. Strøm markedet er variabelt og uforutsigbart, men vi ønsker jo selvfølgelig at du skal ha den avtalen som passer best for deg, ettersom at fornøyde kunder er det beste vi vet. Det er godt å høre at da du tok kontakt med Kundeservicen vår, slik at de fikk hjulpet deg med det du trengte. Ønsker deg en fantastisk dag videre. Hilsen Emil.
Ble oppringt angånde at jeg hadde deltatt på en konkuranse på FB. De ville betale halvparten av de to neste strømregningene. De opplyste ikke om at jeg da skulle bytte strømleverandør, før jeg begynte å stille spørsmål. Ba om å få tilsendt et tilbud , da "brøt" linja.
Hei Katrine. Det er trist å høre at vår eksterne selger ikke har vært så åpen som vi skulle ønske. Vi vil jo selvfølgelig at alle som har vært i kontakt med en av våre eksterne selgere, skal føle seg bra etter samtalen, uavhengig om de velger å bli kunde eller ikke. Send oss gjerne en mer utfyllende E-post om hvordan samtalen gikk og når det var, slik at vi kan ta tak i dette og unngå lignende hendelser i fremtiden. Håper du har en fortsatt flott dag videre. Hilsen Emil.
Grei opplevelse med Tinde generelt, gode priser i gitte perioder. Fint med topp 10 garanti som en ekstra sikring. 4/5
God dag Frank. Det er kjempehyggelig at du er fornøyd med opplevelsen din så langt, og topp 10-garantien er jo alltids kjekk å ha med seg. Om du skulle ha noen spørsmål eller tilbakemeldinger er vi alltids tilgjengelige på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected], så kanskje vi får en 5/5 neste gang ;) Håper du har en fin dag videre. Hilsen Emil.
Bra inntrykk, jeg stoler på at Tinde gir meg en fordelaktig pris, hele tiden.
Hei Arnfinn. Det kan du alltids stole på, vi lever jo tross alt for at kundene våre skal være fornøyde med de avtalene de får hos oss. Håper du har en fantastisk dag videre. Hilsen Emil.
Har bare vært kunde kort tid så det er vanskelig å vurdere.
God dag Jorunn. Så flott å høre at du er fornøyd enn så lenge, det er ingen tvil om at du kommer til å fortsette med å være fornøyd videre i fremtiden her hos oss i Tinde Energi =) Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.