Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Brukervennlig. Faktura er oversiktlig og gir informasjon om forbruk og priser.
Hallo. Så godt å høre at du er fornøyd med oppsettet vi har i dag, om det noen gang skulle være noen tvil er det bare å ta kontakt med vår kundeservice på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected]. Hilsen Emil
Håper på fortsatt gode forvaltere. Vist ikke blir det spotpris senere👍
Hei. Vi har full tro på at våre forvaltere kommer til å forhandle inn gode priser for alle våre kunder og at dere blir like fornøyde som det vi er =) Hilsen Emil
Jeg har få preferanser i forhold til strømleverandør. Helt ordinært.
Hei. Da håper jeg vi i Tinde Energi kan gi deg en positiv preferanse på hvordan du ønsker at din strøm leverandør skal være =) Hilsen Emil
Ble oppringt av en selger om at jeg hadde vunnet en konkurranse. Dette er ren løgn og svindel ettersom jeg aldri har deltatt i denne "konkurransen". Han påsto at jeg hadde lagt inn e-postadressen min på en side på Facebook, men det har jeg aldri gjort. Likevel hadde de e-postadressen min, og ville bare ha den bekreftet. Styr unna dette useriøse firmaet!
Hei. Vi bruker eksterne Telemarketing byråer som utfører salg på vegne av oss og her har det dessverre gått litt over i «stokk og stein». Selgerne skal på ingen måte prøve å lure eller komme med falske påstander, for det kommer hverken oss eller våre kunder til gode. Det er mange konkurranser som bare krever en "Del, lik eller kommenter" for å godkjenne kontakt gjennom telefon. Ta gjerne å kontakt oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om det er noe du skulle lure på. Hilsen Emil
Jeg er fornøyd og for en god oversikt av strømmen jeg bruker
Hallo. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strøm leverandør. Håper du får en super sommer =) Hilsen Emil
Tinde ringer og legger ut i det vide og det brede om at man har vunnet konkurranser, penger, gavekort for så å prøve å hanke forbrukere inn i rådyre avtaler MED bindingstid. Det vil bli klage til forbrukertilsynet på dette, da dette er særdeles uetisk og høyst sannsynlig brudd på konkurransetilsynets lover og regler. Makan til aggressive selgere som pusher og ikke minst utelater viktig informasjon som bindingstid og pris etter 2 mnd med halv pris har jeg aldri vært borti. Det er ikke ofte jeg ønsker selskaper vondt, men Tinde håper jeg går konkurs fortere enn svint, for dette trenger vi virkelig ikke i markedet.
Hei. Det er kjedelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse hos oss og at selger var altfor pågående. Selgerne våre kontakter de som har gitt tillatelse til å bli oppringt ved påmelding i konkurranser om et tilbud angående en strøm avtale hos oss. Dette er på ingen måte en dårlig avtale vi tilbyr, og selgere informerer om avtalevilkår og det det blir tilsendt en sms bekreftelse med de samme vilkårene slik at du kan lese det selv før du eventuelt bestemmer deg. Hilsen Emil
Veldig hyggelig kunde servce, samtidig som d er veldig godt å være her
Hei. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om du skulle lure på noe. Ha en flott dag videre, Hilsen Emil.