Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tinde Energi
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig høye priser, styr unna 😒

Omtale av  Geir

Veldig misfornøyd med dette strømselskapet, ble lovet lave strømpriser men det 2-3 ganger høyere en strømselskapet vi hadde før.

Svar fra Tinde Energi
22.11.2021 13:48

Hei Geir, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Prisene har dessverre økt for alle leverandører denne høsten, og det er utenfor vår kontroll. Har du flere spørsmål om pris kan du gjerne kontakte kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (3)

Oppfyller ikke

Omtale av  Petter

Laget en avtale som var bra med bindingstid. Etter tre mnd ikke bra lenge da neste dobbelt så nytt som andre steder. Bindingstid var 150 pr mnd som er igjen. Ringte inn da kan vi endre til det de andre har. Etter tre mnd må jeg ringe igjen. Bare tull.

Svar fra Tinde Energi
22.11.2021 13:48

Hei Petter, Vi har hatt flere kampanjer med halv pris på strøm de første to måneder og lignende, og er det tilfellet for deg også er det naturlig at prisen blir høyere i tredje måned da kampanjeprisen utløper. Utover det er jeg ikke kjent med at vi har noen krav til å ringe hver tredje måned for å endre avtale, og du kan gjerne kontakte kundeservice på nytt om du ønsker at en ny saksbehandler skal ta en titt på saken din. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Meget uoversiktlig hjemmeside, dårlig service og høye priser

Omtale av  Fredd

I et svakt øyeblikk inngikk jeg en avtale med Tinde, med bindingstid. Bor i en liten leilighet på 50 kvadratmeter og har et lavt strømforbruk. I Oktober hadde jeg et forbruk på 750 kWv og fikk en regning på hele 1706 pluss nettleie. Noen måneder sender de meg forskuddfaktura flere måneder frem i tid og kundeservicen er ikke bra for ikke å snakke om den håpløse hjemmesiden deres. Styr unna!

Svar fra Tinde Energi
22.11.2021 13:48

Hei Fredd, Om en avtale faktureres med forskudd eller etterskudd er oppgitt ved avtalens inngåelse og varierer ikke fra måned til måned. Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice, de pleier å løse de aller fleste problemstillinger. Har du tilbakemeldinger angående hvorfor du ikke er fornøyd med hjemmesiden vår kan du gjerne ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (3)

Svindel strømselskap, mye dyrere en avtalt.

Omtale av  Tallak

Dyreste strømmen, betalte 2,116 kr/kw i oktober pluss nettleie. Andre jeg kjenner betalte 1,3 kr/kw Pluss nettleie. Skal ut av dette selskapet fortest mulig. I september betalte jeg 1.8 kr/kw pluss nettleie. Fjordkraftkunder betalte 1,08 kr/kw pluss nettleie. Dette er på Vestlandet. De lovet lavt påslag, men når de har påslag på 60-70 øre ekstra pluss 79 kr mnd. App var lovet av selger, men de har kun nettside med sms innlogging som virker av og til. Styr unna dette svindelselskapet…

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei Tallak, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med kundeforholdet ditt hos oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice på [email protected] eller 32 17 80 90 om det er noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (7)

Rimelig og kurrant

Omtale av  Thomas

Kurant med lav fastpris nå som strømmen er såpass dyr. Minuset med selskapet er at man får stipulert regning fra dem om kommende forbruk. Samt litt rotete regning. Kundeservice er bra, og de er behjelpelig med å svare. Skulle dog ønsket at man fikk nettleie på samme regning.

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Vi forstår godt at du ønsker å få nettleie på samme faktura, og dette er et alternativ vi jobber med. I mellomtiden kan det kanskje også være en fordel å få tydeliggjort forskjellen mellom strøm og nettleie, spesielt i disse tider med høye strømpriser - så har man full kontroll. Bare ta kontakt om det er noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fikk avklaring på spm

Omtale av  Birgit N

Fikk først nå opplysninger jeg lurte på som burde vært opplyst ved tegning av abonnement

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei, Vi ønsker selvfølgelig at alle skal få all informasjon ved avtalens inngåelse, men det er fint å høre at du har fått god hjelp i etterkant. Bare ta kontakt om det er noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Samtale

Omtale av  Jeanice

Helt greit å vite at avtalen inngått fortsetter slik den er

Svar fra Tinde Energi
17.11.2021 12:30

Hei Jeanice, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tinde Energi mener

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR