Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra inntrykk, jeg stoler på at Tinde gir meg en fordelaktig pris, hele tiden.
Hei Arnfinn. Det kan du alltids stole på, vi lever jo tross alt for at kundene våre skal være fornøyde med de avtalene de får hos oss. Håper du har en fantastisk dag videre. Hilsen Emil.
Har bare vært kunde kort tid så det er vanskelig å vurdere.
God dag Jorunn. Så flott å høre at du er fornøyd enn så lenge, det er ingen tvil om at du kommer til å fortsette med å være fornøyd videre i fremtiden her hos oss i Tinde Energi =) Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.
Leveransen i forhold til inngått avtale, ikke villig til å gi et bedre tilbud 😂😂
Hei på deg Per. Om du ikke er fornøyd med avtalen du har hos oss så ta gjerne kontakt med våre kundebehandlere slik at de kan hjelpe deg med å finne en god løsning som du forhåpentligvis blir fornøyd med. Håper du har en flott dag videre. Hilsen Emil.
Vi fikk besøk av selgere Tinde Energi for drøye 2 uker siden. Selgeren som kom inn innledet samtalen om en sak i forbrukerrådet om ulovlig strøm, vi spurte hvem han var og han presenterte seg som fra forbrukerrådet og viste et bilde av Inger Lise Blyverket i Forbrukerrådet og sa at dette var hans sjef, og at han var på oppdrag fra staten. En stund ut i samtalen kom det frem at han egentlig var en selger fra Tinde Energi, og at han var her for å selge oss strøm, vi fortalte at vi ikke hadde tid og at han måtte sende et tilbud. Vi klagde inn selgerens fremgangsmåte til Tinde Energi, og her viste det seg at selgeren hadde tatt seg friheten til å fylle ut å signere en avtale på vegne av oss. Vi fikk inntrykk av at Tinde ville ta ansvar etter en telefonsamtale med salgssjef, og Tinde skulle sende oss dette signerte dokumentet, men dagen etter nektet de å oversende det, og de fraskrev seg ansvar. Selgeren hadde også kommet med påstander om at vi hadde forsøkt å signere på en Ipad, men signaturen var vanskelig å tyde grunnet en teknisk feil, noe Tinde selv ikke fant troverdig. Dersom dere har hatt besøk av Tinde og takket nei til strøm fra de, anbefaler jeg at dere ringer inn til Tinde for å se at selgeren ikke har tatt seg frihet til å signere en avtale på vegne av deg. Saken er sendt til forbrukertilsynet og forbrukerrådet.
Hei. Det er trist å høre at en av våre eksterne selgere ikke har vært så åpne om hvorfor de kom på besøk. Vi tar alle slike henvendelser meget alvorlig og sender inn ukentlig rapporter til salgs leder. Om du har vært i kontakt med våre kunde behandlere så er jeg sikker på at de har gjort sitt beste for å komme frem til en god løsning på saken. Om dere skulle bli sendt en kopi av kontrakten skal den ha blitt tilsendt, er det mulig at den har havnet i søppelpost på E-posten din? kan også hende at den E-posten vi har registret på deg er feil. Alle salg utført av våre eksterne selgere blir selvfølgelig kvalitets sikret. Ønsker deg en flott dag videre. Hilsen Emil.
Ventet meg litt billigere. Føler ikke at løftene er innfridd
Hei Else. Det er dessverre bare så og så mye vi får gjort med strømprisene, men vi ønsker jo selvfølgelig at du skal få den avtalen som passer deg og ditt behov best. Om du føler at du ikke har fått det du ble lovet kan du alltids kontakte oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så kan en av våre flotte kundebehandlere hjelpe deg med dette, eller svare på eventuelle spørsmål du måtte ha. Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.
Alt er bra så langt. Er fornøyd så langt. Autogirioen gjør at jeg ikke sjekker sum på faktura dersom den ikke virker feil. Hilsen Arne
God dag Arne. Godt å høre at du er fornøyd så langt. Vi håper du fortsetter å være fornøyd videre i fremtiden også ;) Håper du har en super dag videre. Hilsen Emil.
God service, ,grei oversikt og hyggelige ansatte.Har ikke mer å tiføye
Hei Unni. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre ansatte og at du synes alt er fint og oversiktlig. Ønsker deg en fantastisk dag videre. Hilsen Emil.