Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna! Aggressive telefonselgere, skjulte gebyrer og håpløs kundeservice
Dette er en bedrift som ikke gir seg uansett hva man sier og de går ikke av veien for og bruke triks og skitne metoder. Etter og ha oppdaget deres lureri og gått tilbake til vår gamle strømleverandør så fikk vi ærfare at det godtok ikke Tinde så de overførte oss tilbake til dem igjen uten vår viten og samtykke. Vi kontaktet Forbrukerombudet og gjett om de hadde hørt om Tinde så viss de ikke lar oss i fred nå så tar Forbrukerombudet over saken vår. Anbefaler flere og kontakt Forbrukerombudet da det er viktig at de får inn mye erfaringer om denne bedriften.
Hei Geir, Om det er en bindende avtale som er inngått og angrefristen er utløpt så vil det ikke lønne seg å bytte tilbake til sin gamle strømleverandør med det første. Utover det vil vi alltid revurdere våre rutiner og setter pris på tilbakemeldinger slik at vi kan fortsette å forbedre oss og gi våre kunder en enda bedre opplevelse. Ha en fin jul! Malin
De ringer og skal prakke på deg strøm selv om man er registrert i reservasjonsregisteret. De sender mail flere ganger i uken uten link for å unsubscribe. Dette er et useriøst selskap som bare er holde seg langt unna. Når de prøver å selge på denne måten, så driver de nok med like mye snusk etter du har blitt kunde. Jeg har forøvrig ringt kundeservice og bedt dem fjerne meg fra alle lister, uten at det hjalp. Styr unna!
Hei Espen, Vi er et seriøst strømselskap som er opptatt av å fremtre profesjonelt overfor både kunder og andre. Er det feil i e-postene som sendes ut så tar vi tak i det, noe som allerede er gjort. Kundeservice kan hjelpe deg å fjerne nummeret fra ringelister, og trenger litt mer informasjon for å hjelpe deg med avmelding av e-poster. Det tar et lite sekund og sende over, men gjør man ikke det er det vanskelig å hjelpe. Ha en fin jul! Malin
Styr unna!! Dette er bare lureri, firmaet som solgte avtalen fremstilte dette som som en konkurranse der jeg hadde vunnet 2mnd med strøm til 50% og ta det var ett brudd gebyr på 150,-det de ``glemte`` å fortelle at det var 12 mnd biningstid og at bruddgebyret var 150,- per mnd, pluss en mnd forskudd.. Da jeg tok kontakt med Tinde for å rapportere Valids AS WA`s metode for salg forsvarte de denne praksisen.
Hei Christian, Alle våre selgere oppgir avtaletid og aktuelle priser per måned, både skriftlig og muntlig. Om dette ikke er tilstrekkelig dokumentert så er kundeservice mer en villig til å ordne opp for deg. Ha en fin jul! Malin
Ble ringt opp av en selger fra Tinde.Energi. Har ikke tenkt å bytte strøm nå.! Selgeren kan jeg ringe ut i 2021. Ok, men tror jeg blir i den avtalen jeg har. Nå har jeg fått 2.faktura fra Tinde.Energi,som må betales.Har spurt etter opptak av lydfila,tar ikke opp samtalen. Svindel.!
Hei Harald, Alle salg som gjøres over telefon har et opptak som bekrefter avtalens inngåelse og vilkår, i tillegg til en SMS som må bekreftes skriftlig. I tillegg har man selvsagt 14 dager ubetinget angrerett. Kundeservice hjelper deg gjerne med dokumentasjonen om du tar kontakt. Ha en fin jul! Malin
Ble lurt til å bytte. Hørtes ut som de samarbeida med min tidligere leverandør. Som selvfølgelig ikke stemte. . Hadde aldri bytta til de hadde jeg vist ting var slik. Ville ikke bytte leverandør men det trengte jeg ikke så selger. Ikke la dere lure
Hei Jan, Så trist å høre at informasjonen ikke kom tydelig nok frem. Om du ikke har hatt kontakt med kundeservice ønsker vi gjerne at du sender oss en e-post og beskriver kommunikasjonen som ledet til dette. Ha en fin jul! Malin
Får email hver eneste dag. Finner på unnskyldninger om hvorfor de ikke kan slette meg fra listene sine. Nå er jeg overbevist om at dette firmaet eksisterer kun for å irritere og plage folk.
Hei Vikky, Vi forespør informasjon vi trenger for å hjelpe, og får vi ikke denne er det dessverre ikke noe vi kan gjøre. Vi ønsker bare å hjelpe og gjør det med glede når vi får tilsendt det vi trenger. Ha en fin jul! Malin