Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundebehandling Har ingen negative erfaringer.
Hei Karin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med oss om du lurer på noe. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Det ringte på døren kl. 21:45 på kvelden. To stk pent kledde menn, sa de var fra Tinde energi og spurte om strømabonnementet til borettslaget. Sjanseløst å ringe på så sent, helt uakseptabelt!
Hei, Vi ønsker selvsagt ikke at dørselgere skal ringe på så sent. Om du kan sende oss en e-post til [email protected] med området du bor i vil vi gjerne ta det videre. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Så mye er det ikke å si en regnin på strøm da blir eg bli. Fornøyde kunder, ja det er jo vi! Vennligst Asbjørn.
Hei Asbjørn, Takk for god tilbakemelding, og et fint dikt! Ha en riktig god sommer. Hilsen Malin
Veldig god kundebjetjening og hyggelig og lett og oversiktlig nettside. syns det kunne blitt et bedre system visst noen allerede er satt opp med en bindingstid hos en leverandør og en annen strømleverandør ringer deg 6 mnd seinere og du har glemt at du er bindt opp og Di kommet med et supert tilbud og du takker ja og så står du plutselig og betaler for to leverandører. Skulle kommet opp hos Di andre ikke hos tinde men alle andre at obs obs denne kunden er bindet og kan ikke gå over til ny kunde før om 5 mnd etc.
Hei Kim, Så hyggelig at du er fornøyd som kunde hos oss. Vi er i prinsipp helt enige i at det er informasjon vi hadde hatt stor nytte av, men det er regulert av personvernloven og ikke noe hvem som helst har lov til å se. Men er man usikker kan vi alltids hjelpe med å komme til bunns i det. Ha en fin sommer, Hilsen Malin
Ble oppringt av Tinde Energi som kunne fortelle meg at jeg hadde vunnet en konkurranse. Tinde Energi skulle dekke 50% av strømkostnadene mine de første to månedene og jeg skulle ikke skifte strømleverandør. Syntes det hørtes for godt ut til å være sant og unnlot naturligvis å svare "JA" på SMSen, men etter det har jeg fått SMSn på nytt + nye oppring slik at jeg måtte blokkere nummeret.
Hei Thomas, Vi ønsker selvsagt at våre eksterne selgere skal være åpne om avtalen de tilbyr. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne undersøke hvem som ringte deg opp. Om du hadde sendt oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og tidspunkt for samtalen vil vi gjerne ta saken videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Hyggelig å bli ringt opp og at det gikk raskt. Viktig å bli kontaktet som kubde slik at man føler seg ivaretatt.
Hei Line, Takk for at du tar deg tid til å skrive om oss. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd, og skulle du ha noen spørsmål er det bare å ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt av Tinde som sa jeg hadde vært med i en konkuranse og ville tilby meg billig strøm. Jeg fortalte at jeg hadde en strømleverandør der jeg bare hadde vært kunde noen få måneder så var usikker på om jeg hadde bindingstid så kunne ikke takke ja til dette tilbudet. Jeg ser her at du ikke har bindingstid fikk jeg beskjed om da. Så vi fikser alt sånn at du ikke trenger å gjøre noe. Var fortsatt veldig usikker men ja ja under tvil. Joda hadde bindingstid så der ble jeg lurt. Forbanna møkk selskap!
Hei Ragnhild, Om dette er noe selger har sagt er det helt klart et feilsteg og noe vi vil rette opp i. Kan du sende oss en e-post til [email protected] eller ringe oss på 32 17 80 90, så finner vi frem til selgeren og undersøker videre? Ha en fin dag videre, Hilsen Malin