Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er meget bra kundeservice. Og strømmen er billig. Vil gjerne anbefale Tinde til andre
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss! Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Alt har vært helt greit fra jeg valgte Tinde som leverandør av min strøm
Heisann Bjørg, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Grei og oversiktlig faktura, og OK pris på straumen. Kundeservice: +++++
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss, og så er det alltid kjekt å få god tilbakemelding til våre flinke kunderådgivere. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har 2 abonnement. Ønsker de forskjellige adressene skal komme bedre fram.
Hei Ann, Det kan du selvsagt få hjelp til. Bare kontakt oss på [email protected] eller 32 17 80 90 så skal vi ordne det for deg. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg vil ikke være medlem av dere lenger har lyse som beste strømleverandør dere sender meg høy pris på strøm når jeg har snakket med lyse at jeg ikke vil være En del av dere penger og lyse har gitt dere beskjed dessverre sender dere meg videre reining med inkasso
Det har svart til forventningene og det er bra.
Hei Asbjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Forskuddsbetaling virker rotete, vil anbefale Tinde å bruke etterskuddsbetaling slik som de andre aktørene gjør. Jeg som kunde vil mye heller ha en regning hver mnd så jeg selv kan se sånn ca hva jeg bruker hver mnd.
Hei Marielle, Takk for din tilbakemelding, jeg skal videreformidle ønsket ditt. All konstruktiv kritikk tas med i vurderingen når vi jobber videre for å forbedre både nye og eksisterende avtaler. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin