Jeg har vært kunde for 2 år. Etter jeg flyttet, ville jeg prøve en selskap met veldig bra kundeservice. Det var bare desaster og jeg er glad å være tilbake. Jeg få svar på mine mails alt fungere, folk er høflig.

Har du en tilsvarende erfaring med Ustekveikja Energi?
Gjør som Sibylle S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Ustekveikja Energi du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Gode priser og de som jobber der er helt fantastiske😊

Etter bruddet med eksen, så i en aller annen miks up med min e-faktura, så endte jeg opp med å betale strømmen til eksen min, på hennes nye adresse. Sendte en mail etter kredinor kravet kom i posten, forundret som jeg var over kravet, så forstod jeg hva som gjorde at jeg hadde fått det. I mailen så forklarte jeg hva som hadde skjedd og hva kan vi gjøre for å fikse dette, fikk en mail om å ta kontakt med dem pga de trengte noen bekreftelser\svar på noen spørsmål. mest effektive og hyggeligste kundeservice samtalen jeg har hatt! Hun hadde alt klart, konkret med sine spørsmål om flytting av diverse og eventuelt hva som jeg måtte gjøre om det ikke var mulig slik vi planlegger nå osv osv. 30 sek etter at hun tok telefonen var alt over og 20kg lettere med et stort smil og en følelse av at dette er et selskap som faktisk bryr seg. Takk, gode forhold lønner seg!

Har alltid fått svar på det jeg lurer på og dem er høflige og forståelige.

Skulle prøve Ustekveikja Energi etter å ha vært hos samme el selskap i ca. 15 år. Ustakveikja klarte ikke å levere første faktura til meg og jeg fikk et gebyr på 70 kr. oven i regning på 35 kr. Som de ville ikke trekke tilbake for å imøtekomme den nye kunden. Så det ble ikke en plass for en god opplevelse av Ustakveikja. Ikke akkurat kundevennlig i mitt tilfelle. Så det "ble en veldig kort ubehagelig affære". Nå har jeg gått over til et andet selskap. Som jeg håper holder de neste 15 år eller mer.