Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Vibb
3.9
373 verifiserte omtaler

Vibb omtaler og erfaringer

Positiv trend

Vibb opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
373 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#6
Utmerket
Vibb er rangert
#6 av 88 strømselskaper
71%
Utmerket
71% anbefaler Vibb
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 373 omtaler om Vibb

FILTRER OMTALER
227
38
24
26
58
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Vibb
Vibb har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no

Får ikke kontakt med kundeservice ingen forklaring på strøm

Omtale av  Snafu

Sliter med og få noe som helst svar fra kundeservice. Har fått faktura som ikke beskriver noen ting, og fått 2 fakuraer som er motsigende

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Vibb?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyr avtale

Omtale av  Tcic

Dyrere enn forventet høyere strømpris enn forventet . Vurderer å bytte.

Enkelt og greit, men

Omtale av  Frank K. H

Vibb holder det de lover. Ingen påslag, ingen månedsavgift. Men appen deres er helt ubrukelig uten vibb+ som koster 39kr.mnd. Ellers alt greit.

Elendig kundeservice

Omtale av  Misfornøyd

Svarer ikke på e-post, appen fungerer ikke. Ingenting positivt å si her. Dette kommer ikke til å fungere med slik behandling.

Umulig å få tilbakemelding

Omtale av  Stau

Bestilte fra Vibb for over en uke siden og sendte i den forbindelse inn et spørsmål om overflyttingsdato via mail. Det er som å sende meldinger inn i et sort hull. Hører absolutt ingenting fra dem, til tross for purring.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Grusom kundebehandling

Omtale av  Espen B

Kun mulig å kontakte Vibb via chat og mail. Tar lang tid før du får svar. Avtalen koster plutselig mer enn lovet når du først bestiller. Styr unna!

Utrolig treg respons og hjelp

Omtale av  Janne

Jeg prøvde første gang å kontakte Vibb rundt 26 desember. Etter en stund prøvde jeg å kontakte via mail og chat i appen uten hell, noe jeg forsåvidt enda ikke hatt fått svar på. Prøvde en siste gang å kontakte for å avbestille bestillingen som også tok sin tid på å få svar, men fikk vertfall svar til slutt. Han jeg pratet med var forsåvidt hyggelig og prøvde så godt han kunne å reparere et dårlig inntrykk av dere, som han fikk sånn tålig til. Men igjen måtte jeg vente før jeg fikk ordrebekreftelse, noe jeg ikke fikk innen et par dager slik det står beskrevet i app. Kundeforholdet ble tegnet 9 januar, og fikk ikke ordrebekreftelsen før i dag 16 januar ved etterspørsel fra meg. Faktura har jeg heller ikke fått noe informasjon om, men det har vel sine forklaringer med at kundeforholdet aldri ble bekreftet eller at den blir sendt ut på bestemte datoer i måneden.

Vibb har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Vibb mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR