Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Vibb
3.9
377 verifiserte omtaler

Vibb omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Vibb opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
377 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#7
Utmerket
Vibb er rangert
#7 av 88 strømselskaper
71%
Utmerket
71% anbefaler Vibb
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 377 omtaler om Vibb

FILTRER OMTALER
230
38
24
27
58
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Vibb
Vibb har 377 verifiserte omtaler på Bytt.no

Null kundeservice

Omtale av  Lin

Ingen respons på mail eller chatboot, det er rett og slett ingen der. Bytter til annen leverandør nå.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Vibb?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rimelig og enkel avtale

Omtale av  Arne

Leverer som avtalt. Dårlig standard app! Kan bruke Vibb + app, men den koster kr 468 ekstra årlig, og det er det ikke verdt! Hadde den appen vært gratis, hadde jeg byttet til Vibb på flere boliger. Veldig tydelige og fine månedlge avregninger, og de kommer fort etter månedskifte. Bra!

Alt ser bra ut til nå

Omtale av  Tani

Kunde i Vibb i noen måneder til nå. Bytting-prosessen fra det forrige selskapet til Vibb gikk fort og helt uproblematisk . Man betaler BARE for strømmen, ikke noe i tillegg i det hele tatt. Jeg har ikke bestilt appen, men man kan lett se strømforbruket sitt i ELVIA-nett siden helt gratis. Gjennomsnittsprisen for hele desember-måneden var 325,80øre/KWH.

De gjemmer seg bak en dum chatbot

Omtale av  Trixi

De gjemmer seg bak en dum chatbot som tar laaaaaang tid, og har ikke telefon på kundeservice. antaglig for å slippe å snakke med ekle og kravstore kunder!

ELENDIG!

Omtale av  Vibeke

De koblet seg på strømmåleren min i noen timer uten min viten og påsto at dette ikke hadde skjedd. Strømselskapet jeg bruker kunne bekrefte dette. Sendte mail for 8 dager siden og har enda ikke fått noe respons fra Vibb. Dårligere kundeservice skal man lete lenge etter! Frarådes på det sterkeste!!!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Oversiktlig app og ingen påslag

Omtale av  Morten

Retter opp tidligere omtale. Smartlading av elbil fungerer innenfor et bestemt tidsrom (ladeplan) på min model (e up 2015,vw) med ladeboks fra easee (mistenker at begrensningene ligger hos easee), har man i tillegg simkort er det sikkert flere valgmuligheter da man kan koble bilen direkte. Ellers fornøyd med appen, smidig og oversiktlig med alt man trenger av info. Gjennomfakturering (elvia) er et stort +! Trekker én stjerne for litt lang svartid på kundeservice, men dette blir kanskje bedre med tiden

Venter enda 🥺

Omtale av  Olsen

Har prøvd å bytte til dem over en uke nå. De fant ikke strøm nr. mitt, men sa det skulle ordne seg for det. Lastet ned appen( hvor det også står «om vi trenger informasjon kontakter vi deg inne to dag» noe som aldri skjedde venter fortsatt ) Nå har huseier sakt om sitt abonnement og jeg venter fortsatt på svar. Har hatt en dialog med dem, men det tar over 24 timer før de i det hele tatt ser meldingen, pluss at fe slutter på jobb før 1600 i en uke dag. Helt vilt!! Skuffet :/

Vibb har 377 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Vibb mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR