Wattn har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og god hjelp til å avslutte strømavtalen, det var veldig enkelt. Hyggelig behandler.
Hei Justyna Vi er glade for at du fikk rask og god hjelp, og at prosessen opplevdes enkel. Hvis våre veier skilles akkurat nå, håper vi at vi får gleden av å ha deg som kunde igjen senere. Vi står klar med åpne armer og smil :). Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale, det setter vi stor pris på. Ha en riktig fin sommer :). Vennlig hilsen Martha i Wattn
Veldig fornøyd med Wattn. Har hatt de en god stund nå og ikke hatt noen problemer. Veldig oversiktlig app og gode på kundeservice
Hei Isac S Så hyggelig å lese at du har vært kunde hos oss en god stund og fortsatt er fornøyd, det tar vi som et stort kompliment. Tusen takk for tilliten, og takk for at du trekker frem både appen og kundeservicen vår. Ha en strålende fin sommer :). Vennlig hilsen Martha i Wattn
Ok avtale og oversiktlig faktura. Kan anbefale den
Hei Magne Takk for fine ord. En oversiktlig faktura og en avtale som er lett å forstå er akkurat det vi ønsker å levere. Ekstra kjekt at du også anbefaler oss til andre. Ha en riktig riktig fin sommer! Vennlig hilsen Martha i Wattn
Lett å forholde seg til, god kundeservice og veldig rask hjelp. Blide og hyggelege
Hei Kjetil S Så hyggelig å høre. Dette er den typen tilbakemeldinger som gir ekstra energi til kundebehandlerne våre. De jobber hver dag for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss, så det er selvsagt kjekt å høre at innsatsen blir lagt merke til. Ha en riktig fin sommer :). Vennlig hilsen Martha i Wattn
Veldig greit å forandra adressa, hyggelig operatør å snakke med!
Hei Karin M. A Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Flytting og adresseendring innebærer ofte nok å holde styr på, så det er ekstra kjekt å høre at dette opplevdes enkelt og greit hos oss :). Ha en riktig fin sommer! Vennlig hilsen Martha i Wattn
Fikk fortsette med gamle avtalen uten noen diskusjon
Hei Svein O. B Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er kjekt å høre at du fikk en løsning du var fornøyd med. Vi ønsker å gjøre det enkelt for kundene våre å finne løsninger som passer den enkeltes behov. Takk for tilliten og for at du er kunde hos oss. Vennlig hilsen Martha i Wattn
Veldig god informasjon på mitt spørsmål. Hyggelig og hjelpsom.
Hei Grete I. E Det er kjekt å høre at du fikk god informasjon og god hjelp. Strøm trenger ikke være vanskelig :). Tusen takk for de hyggelige ordene. Ha en fin fin dag! Vennlig hilsen Martha i Wattn