BN Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God personlig service siden jeg har min egen kundeveileder. Han er lett tilgjengelig og svarer raskt. Jeg får veldig god hjelp og veiledning.
Forsøkte å bytte til BN bank fra Sbanken. Gikk veldig bra til å begynne med Opprettet konto, fikk tak i kort, registrert konto hos skatte etaten. Hadde bare å skaffe meg BankID og avslutte Sbanken kontoen igjen. Kontaktet kundeservice, og det kunne jeg bare glemme, først hadde de krav om 3 måneder med lønnsingang på konto, jeg måtte bevise at jeg hadde satt den kontoen til utbetalinger hos skatteetaten og så skulle jeg få lov til å søke om å få BankID. Flott det, er ikke kunde lengre.
Jeg må virkelig beklage din opplevelse av det å bli kunde hos oss! Bankene har innført en rekke tiltak for å begrense hvitvasking. Dessverre har vi i ditt tilfelle ikke gjort nok for å forklare bakgrunn for spørsmål, og ikke minst veiledet deg for dårlig slik at bytteprosessen til oss har blitt unødig kronglete. Jeg beklager sterkt feilen vi har gjort! Med vennlig hilsen Endre
Hvorfor får du ikkje penger fra NAV? (Får lønn fra arbeidsgiver inn på konto) Hva brukes pengene til? er spørsmålet fra kundeservice. Også fra hvem, til hvem, hvorfor, hvem er det. De er ikkje pålagt å spørre om mitt personlige forbruksmønster av min lønn, fra min konto.
Er kunde hos flere store banker i Norge. BN bak, skiller seg ut negativt. De virker lite interesser i å beholde kunder. Og jeg sitter igjen med et dårlig inntrykk. Lite behjelpelige svar på BSU spørsmål over nettbank. Seder ut diffuse mailer. Og avslutter kontoer og bank id uten å si ifra. Overføre heller ikke utestående beløp for avsluttet konto. Nettbank har også en lite moderne og enkel layout, sammenlignet med andre banker.
De markedsfører seg med gebyrfri bank. Her tar de kortoebyr. Umulig å logge seg inn etter at en har klaget. Ikke kommer en in via bankid. Heller virker ikke app. Styr unna om du vil ha en seriøs bank. De sender sms at en skal logge inn på bank for å lese meldinger, men selvsagt har en ikke tilgang. Kommer melding opp at du må ringe banken. Ingen ting er bra. Alt kan bli bedre. Erfaring er tragisk.
Opprette en bedrifts konto er tidskrevende har jeg erfart. Det gjelder for flere banker. Når BNbank skal ha tilleggs opplysninger og det sendt inn hjalp lite å høre fra dem. 3 uker har gått og jeg fikk fortsatt ikke kontakt om de opplysningene jeg sendte inn er nok. Redd for at jeg får avslag etter den tiden har gått og jeg må begynne hele prosessen på nytt hos en annen bank. Heller ikke mulig å prate med en bedrifts rådgiver om man skal vente eller gå videre.
Hei! For å få en forståelse av kundeforholdet og hvordan kontoen skal brukes, må vi i mange tilfeller etterspørre mer dokumentasjon. Dette er vi lovpålagt å gjøre. Hvor raskt prosessen går avhenger av hvor raskt og utfyllende kundene svarer, men i de sakene vi har mottatt nødvendig dokumentasjon har vi for øyeblikket 1 uke behandlingstid. Siden du har ventet så lenge kan det ha oppstått en misforståelse, og vi ønsker derfor gjerne at du ringer oss på tlf. 73 89 20 00. Da vil du bli satt i kontakt med en bedriftsrådgiver som kan hjelpe deg.
Kunne ikke åpne bedrifts konto fordi bedriftene jeg har leverer dårlig, skjønner ikke greia med det. Hvordan påvirker dette dem? Jeg har ikke bedt om kredit..
Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men på generelt grunnlag kan vi informere om at vi foretar en vurdering av bedriften før opprettelse av konto. Vi vil gjerne gi deg en forklaring på hvorfor du fikk avslag, og håper derfor at du kan ta kontakt med oss slik at vi får avklart dette. Du når oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected]. Håper på å høre fra deg.